تابلو لایت برد چیست و کاربرد آن چیست ؟

تابلو لایت برد محصولی جذاب و زیبا و پر کاربرد است. این تابلو با قدرت درخشندگی خیره کننده و ابزاری مناسب برای تبلیغات، ترویج و معرفی کالا و خدمات شما می باشد.

لایت برد یک تابلو نسل جدید تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شود که با کارایی منحصر به فرد خود به یکی از مناسب­ترین و بهترین شیوه­ ها برای تبلیغ میدانی در دنیا محسوب می شود.

همانطور که گفتیم تابلو لایت برد یکی از تازه ­ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشد که بنابر ساختار فنی هوشمند و خلاقانه، می توان از آن برای تبلیغ، معرفی محصولات، قیمت اجناس، اطلاع رسانی، خبر خوانی و غیره استفاده کرد.

تابلو لایت برد چیست و کاربرد آن چیست ؟

مشخصات تابلو لایت برد

طراحی رنگی و جذاب: تابلوهای لایت برد ال ای دی تشکیل شده­اند از قاب آلومینیومی، صفحه نمایشگر از جنس پلکسی گلاس نشکن مقاوم و سبک، لامپ ­های ال ای دی که به رنگ­های مختلف آبی، سبز، قرمز، بنفش، سفید و غیره تبدیل می شود.

این تابلوها هنگامی که نور ال ای دی ­ها با رنگ­های مختلف ماژیک­ ها و همچنین انواع متفاوت فلش این دستگاه ترکیب می شوند خیلی خیره کننده و جذاب می شود.

درخشندگی خیلی بالا و رنگ­های حقیقی: این تابلوهای لایت برد به بهترین نوع نوار ال ای دی تجهیز شده­اند که حاصل آن مشخصاتی از قبیل تنوع رنگ بالا شفافیت و درخشندگی زیاد می باشد.

استفاده آسان: با ترکیب تکنولوژی دیجیتال و همچنین طراحی برنامه فلش مخصوص برای تابلوسازی  این کار این تخته­ های نوشتاری حداقل20 حالت متفاوت کنترل می شوند که از طریق دستگاه کنترل از راه دور این کار به آسانی انجام می پذیرد.

موارد استفاده تابلو لایت برد

1- قابل استفاده برای فست فود
2- رستوران
3- کافی شاپ
4- بستنی فروشی
5- میوه فروشی
6- آرایشگاه
7- آژانس هواپیمایی
8- صرافی و طلافروشی
9- مهد کودک و مراکز آموزشی
10- جهت طراحی­ های خلاقانه و فانتزی

تابلو لایت برد چیست و کاربرد آن چیست ؟

مزایای تابلو لایت برد

از مزایای این تابلو و همچنین گاهی تابلو چلینیوم می توان به این موارد اشاره کرد:

تابلو نوشتاری می تواند به عنوان راهنما برای یک محصول در جهت معرفی، اعلام قیمت و مشخصات دیگر آن در بازار کار استفاده کرد و در نتیجه، جذب مشتری و ترغیب به خرید را به دنبال خواهد داشت.

تابلو لایت برد میتوان همچنین به عنوان نمایشگر در پشت ویترین، نمایشگر قسمت اطلاعات و در مکان­های مانند اتاق کنفرانس، کافی شاپ، هتل و غیره استفاده شوند.

از دیگر مزیت ­های این تابلو می توان گفت که مصرف برق این تابلو خیلی پایین است و استفاده به کرات و تعویض نوشته و در صورت تغییر شغل به شخص دیگری بدون هیچ محدودیتی منتقل شود.

در ادامه توضیحات و مزیت­­ های دیگر از این تابلو را بیان می کنیم که می توان گفت که لایت برد یا همان تخته نوری یک محصول زیبا و جذاب و پر کاربرد بوده که با قدرت درخشندگی خیره کننده خود ابزاری مناسب جهت تبلیغ، ترویج و و معرفی کالا و خدمات شما است.

در اصل این نوع تابلو همان نسل تازه تابلوهای تبلیغاتی محسوب می شود که با کارایی منحصر به فرد خود به یکی از بهترین و مناسب­ترین شیوه­های تبلیغ میدانی در دنیا تبدیل شده­اند.
تابلو لایت برد مستطیل شکل قابلیت آویزان شدن و قرارگیری روی سه پایه را دارد. همچنین کار با این تخته خیلی راحت است و به دلیل تغییر رنگ­های متفاوت در جلب توجه افراد خیلی موثر است. این محصول می تواند یک جایگزین مناسب برای تخته­ های چوبی و وایت برد باشد.

همچنین باید توجه داشته باشید این نوع تابلو در صنعت تابلوسازی در رشت در سالیان اخیر فروش زیادی را تجربه کرده است.

تابلو لایت برد چیست و کاربرد آن چیست ؟

طریقه استفاده از تابلوهای نوشتاری ال ای دی

برای استفاده از تابلوهای لایت برد مناسب است که بعد از دریافت دستگاه از صحت آن اطمینان حاصل کنید. پس از روشن شدن دستگاه، چراغ ­های ال ای دی در سرتاسر تابلو باید روشن شوند.

همچنین از کارکرد کلید ها و دستگاه کنترل از راه دور اطمینان حاصل نمایید. پس از حصول اطمینان از کارکرد دستگاه می توانید شروع به نوشتن بر روی آن نمایید. مناسب است که پیش از نوشتن صفحه نمایشگر را با یک دستگاه نم دار تمیز کرده سپس با یک دستمال خشک آن را کاملا تمیز کنید.

همچنین می توانید تابلو نوشتاری را روشن کنید تا لکه­ ها را راحت ­تر تمیز کنید. سپس ماژیک مورد نظر را انتخاب کنید، آن را به خوبی تکان دهید و نوک ماژیک را به آرامی روی یک صفحه کاغذ فشار داده تا جوهر به داخل نوک ماژیک راه پیدا کند.

این کار را برای چند لحظه ادامه دهید، ماژیک را به حالتی مناسب گرفته و شروع به نوشتن کنید، بعد از استفاده حتما درب ماژیک را ببندید تا خشک نشود.

متن و یا طراحی مورد نظرتان را روی تابلوی نوشتاری پیاده سازی کنید. مقداری ماژیک را فشار دهید که نوشته و یا طرحتان پر رنگ شود و همچنین بهتر است که متن و طرح قطور نوشته شوند. در نظر داشته باشید که هر چقدر خطوط و طرح شما از ضخامت جوهر بیشتری برخوردار باشد، نور کمتری از طرح­ها عبور کرده که این امر سبب درخشیدن ضعیف­ تر تابلو می شود.

در صورت نبودن برق شهری می توانید از باطری لیتیوم با قابلیت برق رسانی تا 10 ساعت استفاده کنید. با فشار دادن کلید کنترل فلش بر روی تابلو و یا از طریق دستگاه کنترل از راه دور می توانید نوع فلش مورد نظرتان را برگزینید.

هنگامی که می خواهید نوشته و یا طرح روی تابلو را تغییر دهید ابتدا نوشته های قبلی را با یک دستمال نم دار کرده و بعد از آن به وسیله یک دستمال خشک آن را کاملا تمیز کرده و شروع به نوشتن کنید.

سخن آخر

در این مقاله در رابطه با تابلو لایت برد و همچنین مزیت های این تابلو صحبت شد و همچینن از روش استفاده از این تابلو نیز بیان شد. در آخر نیز باید گفت که این تابلو همانند اینکه تابلو چلنیوم می تواند یک تبلیغات برای مغازه و کسب و کار شما محسوب شود، از این تابلو نیز می توانید در این رابطه استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *