با نحوه محاسبه متراژ حروف برجسته چلنیوم آشنا شوید.

در برآورد متراژ حروف برجسته چلنیوم، در صنعت تابلو سازی باید گفت که برای متراژ حروف برجسته چلنیوم، به صورت متراژ دور حروف است و با توجه به متریال انتخابی از سور کارفرما تابلو قیمت گذاری می شود.

در سال های قبل نحوه متراژ حروف برجسته چلنیوم توسط استاد کاران به صورت دستی و با کمک متر نواری دور تا دور درو متراژ گیری می شود و درصد اشتباه هم در این متراژ حدودا زیاد بود، اما امروزه با به وجود آمدن تکنولوژی های امروزی برای محاسبه دقیق تابلوهای برجسته لازم است که از نرم افزارهای کورل دراو و اتوکد استفاده نمایید.

ما در این مقاله نحوه محاسبه متراژ حروف برجسته چلنیوم را به طور کامل و تخصصی در اختیار شما قرار داده ایم. پس در ادامه همراه ما باشید.

با نحوه محاسبه متراژ حروف برجسته چلنیوم آشنا شوید.

محاسبه متراژ حروف برجسته چلنیوم

با افزایش روز افزون تابلوسازی ، تیم تابلوساز پارسه تصمیم گرفت تا نحوه با به کارگیری از نرم افزارهای کورل در محاسبه متراژ حروف برجسته چلنیوم را به شما آمورش دهد. ابتدا نرم افزار کورل را بر روی سیستم خود نصب نمایید.

سپس طرح یا متن خود را وارد محیط کورل کنید و طول و عرض واقعی خود را وارد نمایید. سپس در نوار بالای منوی محیط کورل گزینه ها را به ترتیب انتخاب نمایید:

Obiject/Shaping/Weld
در مرحله آخر متراژ حروف برجسته به دست آمده است و با توجه به متریال انتخابی با نرخ مصوب اتحادیه تابلوسازی ، تابلوی حروف برجسته قیمت گذاری می شود. در ادامه با انواع تابلو چلنیوم و نحوه قیمت گذاری متراژ حروف برجسته چلنیوم آشنا خواهیم شد.

با نحوه محاسبه متراژ حروف برجسته چلنیوم آشنا شوید.

مزایای تابلو چلنیوم

حال که تا به اینجا تا حدودی با مزایای تابلو چلنیوم و نحوه محاسبه متراژ حروف برجسته چلنیوم صحبت کردیم، در ادامه در رابطه با مزایای تابلو چلنیوم صحبت می کنیم. از جمله مزایای تابلو چلنیوم می توان به این موارد اشاره کرد:

1. این تابلو دارای زیبایی منحصر به فردی است

2. نوردهی مناسبی دارد و به دلخواه مشتری می توان این نور را تنظیم کرد

3. عمر طولانی در برابر نور خورشید و همچنین در مقابل برف و باران

4. این تابلو کم مصرف در هزینه برق است

5. در روز و شب اثر تبلیغاتی زیادی دارد.

6. در روز و زیر نور آفتاب با درخشش و برق زیبایی نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

7. در مقایسه با دیگر حروف برجسته مقرون به صرفه محسوب می شود.

با نحوه محاسبه متراژ حروف برجسته چلنیوم آشنا شوید.

کاربرد حروف برجسته چلنیوم

بعد از دانستن طریقه محاسبه متراژ حروف برجسته و مزایای این تابلو مناسب است که به کاربرد های این تابلو بیشتر توجه کنید. اگر می خواهید به کسب و کار خود ظاهری به روز بدهید و ترافیک مشتری خود را بالا ببرید، این تابلو می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.

از این تابلو برای تبلیغاتی در اکثر و یا حتی همه کسب و کار ها می توانید استفاده کنید از رستوران و کافی شاپ گرفته تا دیگر کسب و کار ها از این تابلو می توانید استفاده نمایید. البته تابلو چلنیوم دارای انواع متفاوتی است که ما شما را با آنها آشنا می کنیم.

با نحوه محاسبه متراژ حروف برجسته چلنیوم آشنا شوید.

انواع تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم دارای انواع متفاوتی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

تابلو چلنیوم ساده

این روش ابتدایی ترین روش طراحی تابلو چلنیوم محسوب می شود که به صورت ساده و بر اساس حروف برجسته ساخته می شود که نوع پلکسی و رنگ لبه های حروف می تواند تفاوت هایی در ساخت این نوع تابلو ایجاد نماید.

تابلو چلنیوم دوبل

طراحی و ساخت تابلو چلنیوم دوبل مانند تابلو چلنیوم ساده است، با این تفاوت که در ساخت آن از یک پلکسی اضافی به کار رفته است. استفاده از دو پلکسی با رنگ های متفاوت می تواند رنگ و لعاب خاصی برای تابلو تبلیغاتی ایفا نماید.

تابلو چلنیوم الماسی

تابلو ساز برای ساخت تابلو چلنیوم الماسی با ایجاد برش هایی هندسی شکل بر روی صفحه پلکسی از جنس پلی متیل در فاصله های معین، شکاف هایی ایجاد می کند که بعد از نصب لامپ های ال ای دی بر روی تابلو، نور به صورت خاصی از این شکاف ها با چشم برخورد می کند و سبب می شود که بیننده نور را به صورت شکل هندسی خاص مشاهده می کند.

تابلو چلنیوم کریستال

برای این روش تابلو سازی، از پلکسی گلاس شیشه ای همراه با دانه های کریستال استفاده شده است.

تابلو چلنیوم لبه پانچ

کنار لبه های حروف چلنیوم سوراخ هایی پانچ مانند در اشکال هندسی منظم و غیر منظم و به صورت ردیفی و در قطرهای متفاوت ایجاد می شود که نور از آن سوراخ ها به شکل زیبایی به بیرون می تابد.

با نحوه محاسبه متراژ حروف برجسته چلنیوم آشنا شوید.

تابلو چلنیوم ستاره ای

برای طراحی و ساخت این تابلو، برش هایی مشبک شکل و یک لایه پلکسی شفاف شیشه ای ایجاد شده است که برخورد نور با این شکاف ها سبب ایجاد نقطه های ستاره ای و انعکاس آن بر روی چشم می شود.

تابلو چلنیوم طلایی

لایه رویی تابلو چلنیوم طلایی، از پلکسی گلاس است و برای ساخت لبه های آن از رول رنگ طلایی استفاده می شود.

تابلو چلنیوم RGB

برای ساخت این مدل از پلکسی گلاس سفید استفاده و برای لبه های حروف هم از LED های هفت رنگ استفاده شده است.

قیمت تابلو چلنیوم

قیمت هر تابلو علاوه بر “متراژ حروف برجسته چلنیوم” ، به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که در ادامه در رابطه با برخی از آنها صحبت می کنیم.

جنس لبه حروف

تابلو چلنیوم، حاوی رول هایی با اندازه 7، 9، 11 سانتی متر در رنگ های متفاوت در بازار است که بیشترین کاربرد را رنگ مشکلی، طلایی و نقره ای که حاوی قطر لبه 9 سانتی متری است دارد که هر کدام توسط شرکت های متعدد ارائه می شود که دارای نوع فرعی و اصلی هستند و انواع چینی آن نیز به جز چند مورد خاص از کیفیت مرغوبی برخوردار نیست.

با نحوه محاسبه متراژ حروف برجسته چلنیوم آشنا شوید.

روشنایی تابلو

به جز متراژ حروف برجسته چلنیوم که بر قیمت تابلو تاثیر می گذارد، لامپ هایی که در این تابلو استفاده می شود نیز بر قیمت آن موثر است. لامپ های اس ام دی یا ال ای دی تامین کننده نور تابلو تبلیغاتی هستند، همچنین تعداد ماژول هایی که در یک تابلو بکار برده میشود در میزان نور دهی اهمیت بالایی دارد که از لحاظ کیفی پیشنهاد می شود نوع کره ای آن استفاده شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *