تابلوسازی مدرن یا سنتی ؟

تابلوسازی مدرن

تابلوسازی مدرن یا سنتی ؟ تبلیغات برای تابلوها به روش های متفاوتی صورت می گیرد که این تبلیغات باید طوری باشد که چشم مشتری را به خودش جذب کند و  بتواند برای آن شرکت یا محصول مشتری های زیادی را فراهم کند در این مقاله ما می خواهیم با تابلوهای سنتی آشنا شویم پس با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و تفاوت های تابلوسازی مدرن و سنتی آشنا شوید.

برای انجام تبلیغات پر بازدید و خوب باید به یک سری نکات توجه کنیم که در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم. همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از قیمت تابلو چلنیوم با کارشناسان ما در تابلوپارسه تماس بگیرید.

 

تابلوسازی مدرن امروزه چه جایگاهی دارد ؟

تابلوسازی مدرن امروزی یک رقیبی است برای تابلوهای قدیمی و این نوع تابلوها می توانند رنگ و روی خانه یا کسب و کار شما را عوض کنند . اگر شما دقت کرده باشید در بعضی خانه ها از این تابلوها  استفاده می کنند .

این سبک زندگی انسان های امروزی را نشان می دهد و این نوع تابلوها طوری هستند که اگر یکبار از آنها استفاده کنید همیشه می خواهید از آنها استفاده کنید . به این موضوع توجه داشته باشید که اگر دکوراسیون خانه شما یا فروشگاه مدرن باشد حتما از تابلوهای مدرن باید استفاده کنید .

یکی از معایب معماری و طراحی امروزی  فضا های داخلی خانه است برای همین دیگر نمی توانیم اتاق های پذیرایی بزرگ و زیبایی را  داشته باشیم و بهترین راه این است که با تابلوهای دیواری خانه خود را زیبا کنیم .  تجسم کنید موقع خوابیدن یک تابلوی زیبای امروزی جلوی چشم شما باشد و با نگاه کردن به آن تابلو حال شما  چند برابر بهتر می شود.

 

تابلوسازی مدرن یا سنتی ؟

تابلوی سنتی

در زندگی روزمره ، افراد زیادی از تابلوهای سنتی استفاده می کنند و به تابلوهای سنتی علاقه دارند. این تابلوها در طرح و اندازه های متفاوتی ساخته و تهیه می شوند.

افرادی که برای دکوراسیون منزل یا کسب و کار خود طرح سنتی را انتخاب می کنند، بهترین گزینه برای آنها که منزل و مغازه آنها را زیبا کند و چشم مشتری را به خود جذب کند تابلوی سنتی است.

 تابلو های تبلیغاتی

نصب این تابلو ها برای جذب مشتری بسیار ضروری است و برای جذب مشتری ما باید تابلوهایی را بسازیم تا در دید مردم باشد و چشم مردم بصورت خودکار، جذب تابلو شود.

اگر دقت کرده باشید ما بیشتر اوقات که در ماشین خود هستیم و حرکت می کنیم تابلوهای تبلیغاتی زیادی را می بینیم و به سمت جایی میرویم که چشم ما به اون تابلوها خورده باشد . هرچه تابلو در ابعاد بزرگ تری باشد قطعات بیشتر دیده می شود.

ویژگی های تابلوهای تبلیغاتی

  1. تابلو در 24 ساعت قابل مشاهده است.
  2. روی تابلو های تبلیغاتی شماره افراد نوشته شده است و می توانیم با تماس گرفتن با افراد کالای مورد نظر خود را دریافت کنیم و یا به مشکلی برخوردیم یا سوالی داشتیم با همان افراد تماس بگیریم.
  3. شما در حال قدم زدن هستین و نگاهتان به تابلویی که برند مورد نظر شما درون تابلو نوشته شده است با دیدن اون تابلو راحت می روید و برند مورد نظر خود را می گیرید.
  4. هیچ وقت قدیمی نمی شوند و همیشه و در همه جا می توانید از آنها استفاده کنید.
  5. هزینه این نوع تابلوها به صرفه و مقرون است.

 

توجه داشته باشید که تابلو دیواری اسم های دیگری هم دارد که در پایین به آن ها اشاره شده است.

  • دکوراتیو
  • تزِئینی
  • فانتزی

 

تابلوسازی مدرن شامل چه تابلوهایی است؟

  1. تابلوی چلنیوم : این نوع تابلوها در کشور اسپانیا ساخته شدند و 200 سال از انها می گذرد این تابلو، تابلوی بسیار ساده ای بود و امروزه مدل های جدیدی به ان اضافه کردند و این باعث شد تا امروزه تابلو چلنیوم طلایی، پانچ، دوبل و ورق های پلکسی درست شوند و پرکاربردترین تابلو به حساب می آیند.
  2. تابلو استیل : این نوع تابلو ها از استیل درست می شوند و متریال ان هم از استیل است و در دو رنگ طلایی و نقره ای ساخته می شوند و لبه های و ورق های استیل برای لبه های تابلو نیز کاربرد دارند توجه داشته باشید که استیل یک فلز براق و زیبا است.
  3. تابلوی فلزی : شباهت زیادی با تابلوی استیلی دارد و تنها فرقی که دارد این است که نورپردازی ندارد و متریال اصلی آن از فلز است برای همین نمی تواند نور را از خود عبور دهد و برای اینکه نور را از خود عبور دهند به لامپ های SMD نیاز است.
  4. تابلو لاس وگاسی : منشا ساخته این نوع تابلوها در لس آنجلس امریکا است و بیشتر آمریکایی ها از این تابلوها استفاده می کنند درون این تابلوها چندین لامپ بزرگ وجود دارد تا برای مشتری ها جلب توجه  شود و آمریکایی از این تابلو بیشتر در بیرون شهر ها استفاده می کنند.

 

تابلوسازی مدرن یا سنتی ؟

  1. تابلو نئون پلاستیکی : این نوع تابلو ها نیاز به نورپردازی ندارند و نور مورد نظر آنها توسط گاز نئون و نصب الکترود انجام میشود و این تابلوها در شب نمایی زیبا دارند و بسیار پرکاربرد هستند اما یک مزیت مهم را ندارد برخلاف چلنیوم که عمر طولانی دارند این تابلو ها عمر کوتاهی دارند و فراموش نکنید یک معیار مهم در خرید تابلو داشتن طول عمر بالا است.
  2. تابلوی فلکسی : این نوع تابلوها بسیار ارزان و منعطف هستن و بعد از مدتی میتوان آن ها را به هر شکلی که می خواهید تغییر دهید و تنوعی ایجاد کنید.
  3. تابلو لایت باکس : همانطور که از اسم آن معلوم است شکل آن به شکل جعبه نورانی است و در شب روشنایی فوق العاده ای را می دهد و از آلومینیوم و پلاستیک و چوب درست می شود که هرکدام از خواص هایی برخوردار می باشند.
  4. تابلوی پولکی : در ساخته این تابلو از پولک استفاده می کنند و وقتی که باد می زند پولک ها جا به جا می شود و خیلی محبوب و چشم خور است.
  5. تابلوی سوئدی : تابلو های سوئدی به نام لبه سوئدی شناخته می شوند از مدرن های تبلیغاتی است که شباهت زیادی با تابلوی چلنیوم دارد و تفاوت آن ها در چسباندن لبه آن ها است در تابلو سوئدی حروف در داخل ان قرار میگرد و در تابلو چلنیوم حروف در لبه چسبانده می شود متریال اصلی ان مثل ورق لاس گاس است. این تابلو را می توان گفت مدرن و امروزی است.
  6. تابلوی پترن : تابلوی پترن مانند پولکی به شکل هندسه ساخته می شود و بر وری زمینه کار نصب می شوند متریال تابلو پترن از ورق های پلکسی گلاس می باشد که اغلب دولایه هستند اما لبه ان از چلنیوم هستند تابلو پترن یک تابلوی مدرن امروزی است.
  7. تابلو اگاما : از ورق های اگاما ساخته می شوند و نورپردازی قرمز درون ان انجام می شود برای نورپردازی از لامپ های SMD استفاده می کنند. زمانی که تابلو خاموش است به رنگ قرمز می باشد و زمانی که روشن است به رنگ لامپ ها در می ایند و این ویژگی ان باعث می شود تا نمایی دو رنگه را داشته باشد .
  8. تابلو لترمکس : همانطور که اشاره کردیم صنعت تابلو سازی یک هنر است و این هنر پایانی ندارد این نوع تابلو ها از چلنیوم ساخته می شود از نوع تابلو های تلفیقی به حساب می آیند و درون آن گاز نئون قرار دارد تا حروف برجسته وبه زیبا ترین نوع نمایش داده شود.

و در پایان بحث میپردازیم به خرید و فروش تابلو :

آیا با خودتان فکر کردین که چرا تابلو ها انقدر مهم شدند؟

بعضی مردم هستند که بدون  دانش و دقت به خرید تابلو می روند و این باعث می شود به تابلویی که انتخاب شده است حتی یکبار هم نگاه نکنند و حتی ممکن است آن تابلو را دور هم بیندازند . شما با تحقیق و فکر و صبر بیشتر میتوانید تابلویی زیبا را انتخاب کنید.

اهمیت تابلوسازی مدرن در تبلیغات

پس از اینکه به بررسی جوانب مختلف تابلوسازی مدرن پرداختیم نوبت به این می رسد که به اهمیت این موضوع در دنیای تبلیغات بپردازیم. واقعیت این است که تابلو سازی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است.

در دنیای امروز به قدری تبلیغات بصری مهم شده اند که کمتر برندی را پیدا می کنید که از این روش برای معرفی کسب و کار خود استفاده نکند. مشاغل تخصصی و همچنین مشاغل عمومی برای شناساندن خود به مشتریان بالفعل و بالقوه و نمایش دادن برند تجاری خود از انواع تابلو مغازه بهره می گیرند.

با اینکه روش های تبلیغاتی بسیار متنوع و مدرن شده اند اما هنوز از تابلو به عنوان یکی از بهترین ابزارها در این عرصه یاد می شود. در ادامه به بررسی و اهمیت تابلوسازی مدرن در تبلیغات اشاره می کنیم.

تابلوسازی مدرن یا سنتی ؟

اجبار به معرفی خود به مشتری

به جرات می توان گفت اگر شما در معرفی خود به مشتری ناتوان باشید هیچ موفقیتی در کسب و کار پیدا نخواهید کرد مگر اینکه از روش تبلیغاتی دهان به دهان استفاده کنید که زمان زیادی از شما خواهد گرفت.

اما هنگامی که تابلوی تبلیغاتی را بر سردرب مغازه یا فروشگاه نصب کنید و لوگو ، متن مناسب ، اطلاعات کافی و زیبایی را در آن لحاظ کنید به میزان قابل توجهی باعث جلب توجه مخاطب خواهید شد.

زیبایی و نورپردازی مناسب از مهم ترین پیامدهای تاثیر تکنولوژی در تابلوسازی مدرن محسوب می شود. چون تابلوهای نسل قدیم فاقد این مزایا بودند.

اجبار به تبلیغات مداوم

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید باید به طور 24 ساعته با رقیبان خود بجنگید و تلاش کنید تا نظر و اعتماد مشتریان را به خود جلب کنید. به همین دلیل استفاده از تابلوهای نوین و مدرن سبب می شود تا در طول شبانه روز در معرض دید مشتری قرار بگیرید.

زمانی که مشتری به طور مداوم تابلو و برند شما را مشاهده می کنند به مرور زمان اعتماد در آن ها شکل می گیرد و سبب می شود تا در صورت نیاز به شما مراجعه کنند و از خدمات و محصولات شما بهره مند شوند.

بدون محدودیت زمانی

برخی از افراد تصور می کنند که استفاده از تبلیغات گران قیمت مانند تیزرهای تلویزیونی تاثیر بیشتری در جلب مشتری دارند. در صورتی که این تصور اشتباه است.

به دو دلیل می توان گفت که استفاده از خدمات تابلوسازی مدرن تاثیر بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد. یکی از آن ها قیمت بالای تبلیغات تلویزیونی است. زیرا هر شخصی توانایی پرداخت آن را ندارد.

دومین دلیل این است که تبلیغات تلویزیونی دارای محدودیت زمانی هستند. اما نصب تابلوی تبلیغاتی هیچ کدام از این معایب را ندارند و شما می توانید با صرف هزینه ای اندک اقدام به سفارش دادن تابلویی زیبا و جذاب کنید.

مناسب با دکوراسیون

هر کدام از مشاغل چه تخصصی و چه عمومی دارای یک دکوراسیون خارجی هستند و اغلب آن ها ترجیح می دهند از تابلویی استفاده کنند که بیشترین زیبایی و هماهنگی را با محیط خارجی ساختمان دارد.

تمام تابلوهایی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم این قابلیت را دارند که از نظر رنگ ، طرح و نورپردازی با سلیقه شما هماهنگ شوند و جلوه ای بی نظیر را برای محیط کسب و کار شما به وجود آورند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *