ساخت حروف لترلایت در رشت

حروف لترلایت

حروف لترلایت که به عنوان تابلوهای لاسوگاسی شناخته می شوند از پر زرق و برق ترین ابزارهای تبلیغاتی به شمار می روند که که بسیاری از کسب و کارها برای معرفی خود از آن ها استفاده می کنند. وجه تسمیه این تابلوها به دلیل به کارگیری آن ها در شهرهایی مانند لاسوگاس آمریکا بود که به دلیل ساختاری که داشت توانست به سرعت باعث جلب توجه مشتریان شود.

ساخت حروف لترلایت در رشت
ساخت حروف لترلایت در رشت

حروف لترلایت چیست و چه کاربردی دارد؟ 

حروف لترلایت چیست و چرا آن را به عنوان تابلوی لاسوگاسی می شناسند ؟ در سال های گذشته در منطقه ای از کشور آمریکا به نام لاسوگاس برای جذب مشتری و جلب توجه او دست به ساخت تابلوهایی زدند که پر از نور و رنگ بود. این تابلوها با لامپ های ال ای دی کم نور نورپردازی نمی شدند بلکه برای نورپردازی آن ها از پرنور ترین لامپ ها استفاده می کردند.

تعداد بالای لامپ در ساخت تابلوی حروف لترلایت موجب می شد که آن ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی پرمصرف شناخته شوند و از آن در انواع تابلو مغازه استفاده کنند. ویژگی دیگری که به وضوح در این نوع از تابلوها وجود دارد بکارگیری رنگ های بسیار شاد و تیز است. رنگ هایی مانند قرمز و نارنجی از پر استفاده ترین رنگ ها محسوب می شوند.

تابلوهای لترلایت که در دسته تابلوهای حروف برجسته قرار می گیرند از متریال فلز ساخته می شوند و بخشی برای نصب لامپ های پر مصرف در آن نیز در نظر گرفته می شود. بخش هایی از تابلو که قصد دارید انواع لامپ های پر نور را در آن نصب کنید باید به صورت سوراخ های بزرگ می باشد و هر چه تعداد آن ها بیشتر باشد نورپردازی و پرتاب نور نیز بیشتر خواهد بود. در این سبک تابلو چنلیوم نیز بسیار محبوب است و مردم  این نوع تابلو را نیز می پسندند.

 

ویژگی های حروف لترلایت 

تابلوهایی که به نام لترلایت مشهور هستند دارای ویژگی ها و قابلیت هایی هستند که می توان آن را تبدیل به یکی از جذاب ترین تابلوهای تبلیغاتی کرد. این تابلوها علاوه بر زیبایی و جذابیت دارای نکات زیر نیز هستند که نمی توان از آن ها غافل شد. زیرا دنیای تبلیغات دنیای بسیار گسترده ای است و دقیقا در همان جایی که تصور می کنید یک روش منسوخ شده است بهترین موقعیت برای استفاده از آن است. زیرا ذهن مخاطب بالقوه به خوبی به آن جذب شده و می تواند او را تبدیل به یک مخاطب بالفعل کند.

ساخت حروف لترلایت در رشت
ساخت حروف لترلایت در رشت

تنوع در رنگ لامپ ها 

بخش اعظمی از نورپردازی و رنگ آمیزی تابلوهای لاسوگاسی مربوط به لامپ های ال ای دی و رنگ آن است. لامپ های که در تابلوهای لترلایت بکار می رود از نوع ال ای دی است که تنوع رنگی در آن ها بسیار بالاست. مشتری می تواند بنا بر سلیقه و نوع کسب و کار خود بهترین رنگ را برای آن انتخاب کند. بهترین رنگ برای نورپردازی تابلوهای لترلایت رنگ های زنده و شاد مانند قرمز است. زیرا به سرعت باعث جلب نظر مخاطب خواهد شد.

قابلیت به کارگیری نمادهای مختلف 

حتما برای شما هم پیش آمده که در سطح شهر به دنبال مکانی مانند رستوران بوده اید و با دیدن تابلوی آن به سراغ آن رفته اید. چه عاملی باعث شد که از راه دور بتوانید تشخیص دهید که آن تابلوی یک رستوران است ؟ درست است ! نمادهایی که بر روی تابلو نصب شده است می تواند به مشتریان کمک کند که از فاصله دور نیز نوع کسب و کار شما را تشخیص دهند.

برخی از تابلوها و ابزارهای تبلیغاتی فاقد این ویژگی هستند یعنی شما نمی توانید فاکتورهای مرتبط با نوع کسب و کار خود را بر روی آن نصب کنید. به همین دلیل کسب و کار شما از این نظر آسیب خواهد دید. اما در تابلوهای حروف لترلایت این محدودیت وجود ندارد و شما می توانید هر نمادی که تمایل دارید بر روی آن نصب کنید.

به کارگیری نماد و فاکتورهای مرتبط با کسب و کار بر روی تابلو تنها باعث دیده شدن شما از طرف مشتریان نخواهد شد بلکه مزایای بی شماری برای کسب و کار شما خواهد داشت. حافظه دیداری مخاطب بسیار قوی است و لوگو , نماد و …. به سرعت بر ذهن او حک می شود. اگر توانستید تصویر لوگو یا تابلوی اختصاصی خود را بر ذهن مخاطب حک کنید بخش زیادی از روند بازاریابی را طی کرده اید. زیرا مشتریان به طور ناخودآگاه از افرادی خرید می کنند که پیش زمینه ذهنی از آن ها دارند.

ساخت حروف لترلایت در رشت
ساخت حروف لترلایت در رشت

ضد زنگ زدگی 

در سال های گذشته که تکنولوژی تا این حد پیشرفت نکرده بود بسیاری از تابلوها و ابزارهای تبلیغاتی در برابر عوامل محیطی مقاومت زیادی نداشتند و بعد از گذشت مدت زمانی شاهد زنگ زدگی , تخریب و پوسیدگی آن ها بودیم. این مشکلات اغلب در مواقعی وجود داشت که تابلوهای تبلیغاتی از یک اسکلت فلزی و بنر ساخته می شدند. تابش مستقیم نور خورشید تاثیر زیادی در رنگ پریدگی و تخریب آن ها محسوب می شد.

اما تابلوهای حروف لترلایت فاقد این معایب هستند و شما می توانید سال های طولانی از آن ها استفاده کنید و هیچ گونه تغییر فیزیکی در آن ها را شاهد نباشید. این تابلوها به دلیل ساختاری که دارند در طول زمان تغییر نمی کنند و زنگ نمی زنند.

مناسب برای دکوراسیون خارجی و داخلی

به جرات می توان تابلویی که بر سردرب مغازه و فروشگاه نصب می شود به عنوان دکوراسیون خارجی مغازه شناخته می شود و به هیچ عنوان نمی توان نسبت به آن بی توجه بود. اما تابلوهای لاسوگاسی نه تنها به عنوان دکوراسیون خارجی بلکه به عنوان دکوراسیون داخلی نیز قابل استفاده هستند و شما می توانید از آن در ویترین هایی که به سمت بیرون از فروشگاه دید دارند نیز استفاده کنید.

تابلوهای لاسوگاسی بسیار جوان پسند هستند و اگر شغل و کسب و کار در ارتباط با جوانان است می توانید برای جذب بیشتر آن ها از این تابلوها استفاده کنید. اما بسیار مراقب باشید ! زیرا اگر صاحب کسب و کاری هستید که مشتریان شما از طیف سالمندان و سالخوردگان هستند به کارگیری این روش از تبلیغات می تواند تاثیری معکوس بدهد و باعث شود که شما مشتریان خود را از دست بدهید.

ساخت حروف لترلایت در رشت
ساخت حروف لترلایت در رشت

کیفیت بالای ساخت 

تابلوهای لاسوگاسی با وجود اینکه ظاهری قدیمی و نوستالژی دارند اما نحوه ساخت آن ها بسیار مدرن و امروزی است. امروزه از دستگاه های برش لیزری به نام سی ان سی برای ساخت انواع تابلو استفاده می شود که سرعت و دقت بالای آن موجب می شود تا کیفیت نهایی کار به شدت افزایش پیدا کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *