طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت

طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی بصورت منحصر به فرد و زیبا یکی از راهکار‌های جذب مخاطب برای فروش بیشتر به شمار می‌آید. به کارگیری ایده و خلاقیت در طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی در بهتر دیده شده این تبلیغات در سطح شهر تاثیر دارد؛ بنابراین استفاده از طراحان و افراد متخصص در زمینه طراحی و ساخت انوع تابلو تبلیغاتی  گامی موثر در مسیر بهتر دیده شدن تبلیغات است.

داشتن ارتباط با یک طراح کاربلد و خلاق که بتواند ایده‌ی ذهنی شما را متناسب با نوع تبلیغات در طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی پیاده سازی کند، خواسته هر کارفرمایی است.

تابلوهای تبلیغاتی نقش مهمی در بازاریابی برای تبلیغات خوب و موثر ایفا می‌کنند. از تابلوهای تبلیغاتی در بسیاری از فروشگاه ها و مغازه ها برای تبلیغ کالاها و خدمات استفاده می‌شود و باعث جلب توجه عابرین و رونق کسب و کار می گردد.

با توجه به این که تابلو تبلیغاتی در فضای بیرونی مانند فروشگاه‌ها، مراکز تجاری، آموزشی و … نصب می‌شود و در معرض باد، باران، طوفان و تابش مستقیم نور خورشید قرار می‌گیرد، بهتر است ضخامت بالاتری داشته و از کیفیت و ماندگاری بیشتری برخوردار باشد.

اما اگر از تابلوهای تبلیغاتی در فضای داخلی جهت طراحی دکوراسیون و تابلوهای تزئینی و … استفاده شود زیبایی و ظرافت آن بیشتر از مقاومت و ماندگاری مد نظر است.

طراحی یک تابلو تبلیغاتی حرفه‌ای و بهینه باید به گونه ای باشد که در نگاه اول محصولات و خدمات قابل فروش یک مغازه یا فروشگاه را برای مخاطبین توصیف کند.

طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت
طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت

قیمت طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی برای معرفی مشاغل و خدمات متفاوتی در نظر گرفته می‌شود. یکی از راه‌های متداول تبلیغ درباره کسب و کار و خدماتی که ارائه می‌دهید، استفاده از قابلیت‌های طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی است. اما قیمت طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی به چه صورتی محاسبه می‌شود؟ سوال اکثر مخاطبان است. انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی، جنس آن و سبک خاص طراحی در تعیین قیمت طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی تاثیر دارد.

بنابراین قیمت بر اساس نوع طراحی و ساخت تابلو متغیر است. علاوه بر این تنوع در ساخت تابلوهای تبلیغاتی بر روی قیمت طراحی و ساخت آن تاثیر مستقیم دارد.

انواع تابلوهای تبلیغاتی

در حال حاضر نمونه‌های مختلفی از تابلوهای تبلیغاتی با عناوین چنلیوم ، حروف استیل و نئون پلاستیک، لایت باکس و لاسوگاسی وجود دارد که هر کدام تنوع خود را دارد، این نمونه تابلو‌ها وابسته به نوع طراحی و ساخت ایجاد و قابل استفاده هستند. از این تابلوها به عنوان تابلوهای تبلیغاتی مغازه در سردرب مغازه ها و یا پشت بام یک مجتمع و… استفاده می شود.

طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت
طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت

فاکتورهای مهم در طراحی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی 

شناخت مشتریان

برای ساخت یک تابلوی تبلیغاتی خوب بهتر است سن، جنس و علایق مشتریان شناسایی شده تا تابلوی تبلیغی بتواند باعث جذب مخاطب و فروش بیشتر شود. مثلا در ساخت تابلوی تبلیغاتی برای یک رستوران باید از طرح ها و رنگ هایی استفاده شود که حس گرسنگی را در مخاطب ایجاد کند.

طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت
طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت

رنگ

یک فاکتور مهم در طراحی تابلو تبلیغاتی رنگ آن است. روانشناسی رنگ‌ها راهی است که می‌توان برای شناخت رنگ‌ها و انتخاب ترکیب متناسب با محیط از آن استفاده کرده تا بتوان هماهنگی مناسبی بین رنگ های پس زمینه و حروف نوشته شده ایجاد کرد انتخاب رنگ مناسب تاثیر بسزایی در شناخته شدن برند دارد و می تواند موجب افزایش روند تاثیرگذاری بر ذهن بصری مخاطب گردد.

گاهی می‌توان از ترکیب یک رنگ سیاه در پس زمینه و یک رنگ روشن برای حروف تابلوی تبلیغاتی برای برخی از رنگ ها که از فواصل دور خوانایی کافی ندارند، استفاده نمود .گاهی نیز استفاده از رنگ های متضاد و ترکیب آنها می تواند سبب وضوح تابلوی تبلیغاتی شود .

متریال مورد استفاده

یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در زیبایی، کیفیت و میزان ماندگاری تابلوهای تبلیغاتی استفاده از متریال و اجناس با کیفیت و مرغوب است زیر اگر هنگام ساخت تابلو تبلیغاتی برای کسب و کار خود از اجناس ارزان و نامرغوب استفاده شود، تابلوی ساخته شده، زیبایی و کیفیت مناسب را نخواهد داشت و پس از مدت زمان کوتاهی طرح چاپ شده، کدر و LED بکار رفته در آن خاموش یا خراب می‌شود و باید آن‌ها را تعمیر یا تعویض نمود.

طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت
طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت

فونت

فونتی که برای حروف روی تابلوی تبلیغاتی بکار می رود باید با توجه به نوع آرم برند تبلیغاتی و میزان فضایی که اشغال می کند، انتخاب شود. فونت‌های ساده و ضخیم جلب توجه بیشتری کرده و خوانایی آن را برای مخاطب آسان تر می‌نماید .

حفظ طول و عرض متناسب با طرح

در ساخت و طراحی یک تابلوی تبلیغاتی حتما طول و عرض طرح را متناسب با طول و عرض تابلو انتخاب کنید و لوگوی تبلیغاتی خود را با اندازه مناسب در جای مناسب خود قرار دهید.

طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت
طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در رشت

خلاصه نویسی

متون و پیام‌های درج شده در تابلوی تبلیغاتی باید کوتاه ، ساده و آهنگین باشد تا در زمان کم، گیرایی لازم را داشته و مشتری را به سمت محصول و خدمت مورد نظر سوق دهد.

 

تابلو سازی پارسه با بهترین و به‌روزترین دستگاه‌ها انواع تابلوهای تبلیغاتی را در ابعاد و ضخامت‌های مختلف با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بهترین کیفیت و کمترین زمان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *