تابلو مغازه الکتریکی

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری سبک و سیاق مغازه ها و فروشگاه ها دچار تغییرات شده و سعی بر این شده که از حالت سنتی به حالت مدرن تغییر پیدا کنند تا مشتریان بتوانند به راحتی محصولات را بازدید کنند و بتوانند به راحتی با جنس و نوع کالا آشنا شوند به طور مثال برای فروش لامپ از استند ها و تابلو های الکتریکی استفاده می کنند تا مشتریان بتوانند نور و میزان توان مصرفی آنها را مشاهده کنند.

تابلو مغازه الکتریکی

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری سبک و سیاق مغازه ها و فروشگاه ها دچار تغییرات شده و سعی بر این شده که از حالت سنتی به حالت مدرن تغییر پیدا کنند تا مشتریان بتوانند به راحتی محصولات را بازدید کنند و بتوانند به راحتی با جنس و نوع کالا آشنا شوند به طور مثال برای فروش لامپ از استند ها و تابلو های الکتریکی استفاده می کنند تا مشتریان بتوانند نور و میزان توان مصرفی آنها را مشاهده کنند.

مغازه های الکتریکی به فروشگاه هایی گفته می شوند که تمامی ادوات و ابزار مرتبط با صنعت الکتریک را در خود جای داده و علاوه بر نمایش، به فروش می رسانند که این اقلام از لامپ و کابل گرفته و تا فازمتر و پریز های برقی امتداد دارد.

با توجه به نوع فعالیت مغازه های الکتریکی ، آنها می توانند از تابلو هایی برای جذب مشتری به صورت تبلیغاتی استفاده نمایند که این روش یکی از پر کاربرد ترین روش های تبلیغاتی در این صنعت و حرفه به حساب می آید.

اصولاٌ برای دیده شدن و یاد آوری نام تجاری و همچنین نوع کسب و کار خود می توانید از انواع تابلو های تبلیغاتی استفاده نمایید که این روش ها می تواند به صورت فرد به فرد و یا تبلیغات محیطی صورت بپذیرد. تابلو مغازه الکتریکی به دلیل استفاده مداوم و روشن بودن در ساعات شبانه روز می تواند گزینه بسیار عالی برای رونق کسب و کار شما باشد.

 

تابلو مغازه الکتریکی

انواع تابلو مغازه الکتریکی :

شما عزیزان می توانید از انواع تابلو های تبلیغاتی در حرفه الکتریکی استفاده نمایید اما باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین و به صرفه ترین محصول را برای مغازه خود تهیه نمایید.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید میزان ساعات مصرف است و باید گزینه ای را انتخاب نمایید که دارای طول عمر بالا باشد و در ساعات اوج مصرف خاموش نگردد.

نکته بعدی باید میزان نور پردازی در این مغازه ها به صورت خاص و عالی باشد تا بیننده و مشتریان بتوانند در ذهن خود بسپارند.

تابلویی را انتخاب کنید که قابلیت تعویق و همچنین دارای نور مناسب باشد.

حال که به نکات بالا توجه نمودید به انواع تابلو مغازه الکتریکی می پردازیم. شما عزیزان می توانید از انواع تابلو به شرح زیر برای کسب و کار خود استفاده نمایید.
1-    تابلو بنری
2-    تابلو فلکسی
3-    تابلو چلنیوم
4-    تابلو استیل
5-    تابلو فلزی
6-    تابلو لاس وگاسی
7-    تابلو پلکسی
8-    و…
الکتریکی یکی از شغل هایی است که می توانید از تمامی تابلو های تابلو سازی استفاده نمایید و به کسب و کار خود رونق دهید. حال می خواهیم توضیحات مختصری در رابطه با انواع تابلو مغازه الکتریکی به شما ارائه کنیم.

تابلو بنری مغازه الکتریکی:

این نوع از تابلو ها یکی از ابتدایی ترین روش های تابلو در تبلیغات به شمار می رود که هزینه بسیار پایین و طرفداران بسیاری دارد اما دارای مضراتی هم هست که می توان به نداشتن مقاومت در بدنه و شرایط آب و هوایی اشاره داشت.

تابلو فلکسی مغازه الکتریکی :

یکی از متداول ترین محصولات در صنعت تابلوسازی ، تابلو های فلکسی می باشد که به دلیل طول عمر بالا و همچنین نور پردازی مناسب گزینه ایده آلی برای کسب و کار الکتریکی به حساب می آید.

تابلو چلنیوم :

این نمونه از تابلو های جدید و بروز می تواند گزینه ای فوق العاده برای رونق کسب و کار و همچنین تبلیغات شما باشد که از نظر مقاومت و زیبایی و همچنین نور پردازی بسیار شکیل تر و بروز تر از سایر تابلو های تبلیغاتی برای مغازه الکتریکی به شمار می رود.

تابلو استیل الکتریکی:

یکی دیگر از تابلو های متداول در صنعت تابلو سازی ، تابلو های استیل می باشد که در دو مدل قابل اجرا است. مدل اول ساده و دیگری خش دار یا کدر است که رنگ بندی مختلفی دارد.

تابلو فلزی مغازه الکتریکی :

این نمونه از تابلو نیز می توانید مورد استفاده در صنعت الکتریکی قرار بگیرد اما کمی از مد افتاده و به دلیل سنگین بودن و دردسر های آن کمتر استفاده می شود.

تابلو مغازه الکتریکی

تابلو لاسوگاسی مغازه الکتریکی:

تابلو تبلیغاتی لاس وگاسی نیز از قدیمی ترین محصولات در صنعت تابلو سازی می باشد که به تازگی در ایران باب شده و دارای طرفداران بسیاری است. این نمونه از تابلو ها دارای لامپ های گوناگونی می باشد که از 12 تا 24 ولت با رنگ بندی متفاوت می باشد.

یکی از پر فروش ترین محصولات و تابلو های تبلیغاتی در الکتریکی ها تابلو های led ثابت است که جز قدیمی های این صنعت به شمار می رود. این نوع از تابلو ها بسیار کاربردی و دارای نور کافی برای جلب مشتریان می باشد.

قیمت هر یک از تابلو های انتخابی با هم متفاوت می باشد و عوامل متعددی در تاثیر گذاری آنها نقش دارد و می توانید با هر سلیقه و هر میزان بودجه بهترین نوع تابلو را خریداری نمایید.

لازم به ذکر است شما کاربران می توانید برای بازدید از نمونه کار های انجام شده در این حوزه به سایت ما به آدرس tabloparseh.com مراجعه نمایید و از کیفیت کار مطلع شوید.

همچنین این نوید را به شما می دهیم که بهترین فیمت را با بالا ترین کیفیت به شما عزیزان ارائه دهیم زیرا با بهره مندی از بهترین دستگاه های پیشرفته در برش و ساخت و داشتن تولیدی مجزا می توانید بدون واسطه خرید تابلو مغازه الکتریکی خود را از ما داشته باشید و برای اطلاع از قیمت می توانید با متخصصان ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *