آشنایی با انواع تابلو شرکتی در تابلوسازی

انواع تابلو شرکتی 

در این مطلب شما را با انواع تابلو شرکتی آشنا می کنیم. امروزه شرکت ها چه در حوزه صنعتی چه در حوزه خدماتی دارای رقبای زیادی هستند و برای اینکه بتوانند خود را از آن ها متمایز کنند باید به روش های مختلف تبلیغاتی روی بیاورند.

استفاده از انواع تابلو تبلیغاتی روش مناسبی برای معرفی خود به مشتریان و جلب اعتماد آن ها به شمار می رود. با تابلوپارسه ارائه دهنده ی انواع تابلو هایی چون تابلو چلنیوم و … همراه باشید.

آشنایی با انواع تابلو شرکتی در تابلوسازی

تابلو شرکتی

استفاده از انواع تابلو شرکتی سبب می شود تا شما بتوانید به خوبی خود را به مشتریان بشناسانید و موجب جلب اعتماد او شوید. در دنیای امروز اگر نتوانید رقبا را کنار بزنید هیچ گونه پیشرفتی نخواهید داشت.

تابلوهای تبلیغاتی یکی از ابزارهایی هستند که به کمک آن ها خواهید توانست از رقبا پیشی بگیرید. انواع تابلو شرکتی نیز به منظور متمایز کردن شما نسبت به رقیبانتان طراحی شده است. این تابلوها به خوبی می توانند برند و نوع کسب و کار شما را به مشتری نمایش دهند. واقعیت این است که شرکت ها بدون داشتن تابلو فاقد هویت هستند.

تابلو شرکتی چلنیوم  

تابلو چلنیوم که قدمتی بیش از 200 سال دارد یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سر درب شرکت هاست. تابلوهای چلنیوم از ورق های پلکسی ساخته می شوند که در رنگ های مختلفی موجود هستند. اما بهترین پلکسی برای ساخت تابلوهای شرکتی پلکسی های ساده هستند.

علاوه بر شرکت ها می توان در سر درب بانک ها نیز از این تابلوها استفاده کرد. ساخت تابلو تیپ نیز یکی از مهم ترین کاربردهای تابلو چلنیوم محسوب می شود. تابلو تیپ به معنی بکارگیری یک طرح ثابت برای تمام شعب در کشور است. به طور مثال بانک صادرات, تجارت و ملت دارای تابلو تیپ هستند.

تابلو شرکتی استیل 

استیل نوعی فلز است که به دلیل ساختاری که دارد مانع از جذب آلودگی و گرد و غبار می شود. تابلو استیل از بهترین انواع تابلو شرکتی محسوب می شود که برای نصب در سردرب شرکت هایی که در مکان های شلوغ و آلوده قرار دارند بسیار مناسب هستند.

استیل دارای براقیت و درخشندگی چشم گیری است که موجب می شود در طول زمان نیز زیبایی خود را حفظ کند. استیل ها در نوع تقلبی و اصل در بازار موجود هستند که انتخاب استیل اصل می تواند عمر تابلو را افزایش دهد.

برای تشخیص استیل اصل از تقلبی روش های مختلفی مانند استفاده از آهن ربا وجود دارد. بدین منظور آهن ربا را بر روی استیل قرار دهید اگر جذب آن شد به معنی اصل بودن تابلو است در غیر این صورت استیل تقلبی می باشد. میز کردن تابلو استیل نیز بسیار ساده است و به وسیله یک دستمال نرم و لطیف قابل انجام است.

در تمیز کردن تابلو استیل از ابزارهای خشن استفاده نکنید زیرا خط و خش بر روی آن به وجود می آید و جلوه آن را تخریب خواهد کرد. از مهم ترین مزایای تابلو استیل شرکتی می توان به مقاومت بالای آن در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت, زنگ زدگی و پوسیدگی اشاره کرد که نشان از مرغوبیت آن دارد.

تابلو شرکتی وکیوم  

تابلوهای شرکتی وکیوم نوعی از تابلوهای سه بعدی محسوب می شوند که دارای زیبایی خاصی هستند. روند ساخت این تابلو و همچنین هزینه آن بیشتر از سایر تابلوهای شرکتی است و گران بودن آن به دلیل دقت و زحمتی است که در ساخت آن متحمل می شوند.

ساخت تابلوهای وکیوم حتما باید توسط استادکاران و تابلوسازان با تجربه صورت بگیرد زیرا نیاز به مهارت خاصی دارد. نحوه شکل پذیری و حجیم کردن حروف تابلو از طریق خلاء در ترموفرمینگ صورت می گیرد.

تابلو شرکتی پانچی 

در ساخت تابلوی پانچی که یکی از انواع تابلو شرکتی به شمار می رود از ورق هایی مانند استیل یا فلز استفاده می شود. زیرا این ورق ها به دلیل ساختاری که دارند نمی توانند به خوبی نور را از خود عبور بدهد.

در روند ساخت این تابلوها از دستگاه های مخصوصی برای سوراخ کاری ورق های فلزی استفاده می شود تا بعد از نصب لامپ های اس ام دی نور مورد نیاز از سوراخ ها منعکس شود.

انعکاس نور از تابلوی پانچی جلوه ای بی نظیر و چشم نواز را ایجاد می کند. در ساخت تابلوهای پانچی باید به قطر پانچ, قطر لبه پانچ و تراکم آن توجه کافی شود.

تراکم پانچ در سوراخ کاری بسیار مهم است. اگر تراکم زیاد باشد موجب نمایان شدن لامپ های اس ام دی از پشت کار می شود و جلوه تابلو را خراب می کند. اگر تراکم سوراخ ها کم باشد نور مورد نیاز از آن عبور نمی کند و باز هم جلوه تابلو دستخوش تغییراتی ناخوشایند خواهد شد.

تابلو شرکتی ترموود  

شرکت هایی از تابلو چوب ترموود استفاده می کنند که قصد دارند اصالت و هویت خود را به مشتری انتقال دهند. چوب های ترموود همان چوب های خام هستند که در دستگاه های مخصوص قرار می گیرند و حرارت خود را کاملا از دست می دهند.

هنگامی که چوب حرارت خود را از دست داد دارای خواص بی شماری می شود. خواصی مانند افزایش استحکام در برابر رطوبت و عوامل طبیعی, پوسیدگی, موریانه و تخریب از نتایج ترموود کردن چوب است.

تابلوهای ترموود از قیمت بالاتری نسبت به سایر تابلوهای شرکتی برخوردار است اما زیبایی آن دو چندان خواهد بود. این نوع از چوب ها نه تنها در صنعت تابلوسازی بلکه در صنایع مختلفی همچون ساخت و ساز نیز مورد استفاده قرار می گیرند. نمای ویلاها, دکوراسیون داخلی منازل و شرکت ها از دیگر کاربردهای چوب ترموود است.

تابلو شرکتی فانتا کروم  

فانتاکروم نوعی پوشش است که بجای پوشش های کروم قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از پوشش کروم بر روی سطوح مختلف سطحی صیقلی و آینه وار خواهید داشت. این نوع از پوشش ها مبتنی بر پایه آب هستند و در تمام طیف های رنگی به جز سفید قابل اجرا می باشند.

دستگاه های مخصوص برای ساخت انواع تابلو شرکتی فانتا کروم وجود دارد که می تواند به خوبی آن ها را در سه مرحله پرایمر , کروم و کوتینگ آبکاری کند.

آشنایی با انواع تابلو شرکتی در تابلوسازیتابلو  شرکتی کامپوزیت 

اغلب از کامپوزیت به عنوان زمینه کار در تابلوها استفاده می شود. کامپوزیت ها دارای خواصی مانند ضد حریق و وزن پایین هستند. بکارگیری متریال سبک در تابلوسازی روند تولید و نصب آن را تسهیل می کند. امروزه اغلب شرکت ها از این متریال به عنوان زمینه تابلوی حروف برجسته استفاده می کنند.

تابلو شرکتی پترن  

اگر اشکال هندسی برای شما جذبیت دارند و یا قصد دارید از تابلو برای سردرب شرکت های مهندسی و معماری استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم تابلوی پترن را امتحان کنید. تابلوی پترن که با ورق های پلکسی دو لایه ساخته می شود یکی از زیباترین انواع تابلو شرکتی محسوب می شود که حروف آن از لبه های چلنیوم و به صورت هندسی تولید می شود.

تابلو شرکتی  فلکسی  

تابلوهای شرکتی فلکسی از ساده ترین انواع تابلوهای شرکتی به شمار می روند که در اغلب شرکت ها استفاده می شوند. اگر قصد دارید برند خود را در یک تابلوی شکیل و پرنور به مشتری معرفی کنید می توانید از فلکسی بهره بگیرید. این تابلو در دو نوع با نور و بدون نور قابل تولید می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *