کسب و کار هوشمند با تابلو تبلیغاتی دیجیتال

تابلو تبلیغاتی دیجیتال

تابلو تبلیغاتی دیجیتال از پیشرفته ترین نوع ابزارهای تبلیغاتی محسوب می شوند که به کارگیری آن ها در اماکن مختلف موجب شناخت بهتر مشتریان از کسب و کار شما خواهد شد. این نوع از تابلوها برای مشتریان بسیار جذاب بوده و همواره برای آن ها جالب خواهد بود.

تیم تابلوپارسه به عنوان متخصص در زمینه های تابلو چلنیوم، تابلو نئون و انواع تابلو مغازه شما را به مطالعه ی ادامه ی این مقاله ی جذاب دعوت می کند.

 

کسب و کار هوشمند با تابلو تبلیغاتی دیجیتال

 

آشنایی با تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال 

تابلو تبلیغاتی دیجیتال را می توان نشانه ای از پیشرفت تکنولوژی در عرصه تبلیغات دانست. در زمان های گذشته که شاهد پیشرفت تکنولوژی نبودیم تابلوهای تبلیغاتی ظاهری بسیار ساده و آسیب پذیر داشتند. با گذشت زمان رفته رفته صنعت تابلوسازی گام مهمی رو به جلو برداشت و هر روز شاهد خلق آثاری جدید در این صنعت هستیم.

تابلو تبلیغاتی دیجیتال به صورت صفحات الکترونیکی تولید می شوند که قابلیت نصب در تمام امکان را دارند. این تابلوها به دلیل جلوه و جذابیتی که دارند گزینه مناسبی برای نصب در مکان های شلوغ مانند فروشگاه ها, ایستگاه های اتوبوس و … هستند.

تابلوهای دیجیتالی ارتباط خوبی با مردم برقرار می کنند و دلیل آن هم بکارگیری رنگ های متعدد و جلوه درخشان آن است. امروزه رقابت در بین مشاغل و کسب وکارها به شدت زیاد شده است و برای اینکه بتوانید خود را به خوبی به مخاطب بشناسانید باید از روش های تبلیغاتی مناسب استفاده کنید.

زیرا حافظه دیداری مخاطب بسیار قوی است و اگر شما بتوانید به خوبی از المان های مهم و تاثیر گذار در تابلو استفاده کنید قدم مثبتی در جذب مخاطب برخواهید داشت. این نوع از تابلوها نه تنها شما را به هدف تبلیغاتی مورد نظرتان می رسانند بلکه به دلیل جذابیتی که دارند موجب زیباسازی شهرها و معابر نیز خواهند شد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید طی تحقیقاتی که 15 سال پیش در فروشگاه های کشور انگلیس انجام شده اثبات کرده است که بکارگیری تابلوهای تبلیغاتی منجر به جذب بیشتر مشتری شده و در نهایت میزان فروش افزایش پیدا می کند. این افزایش می تواند به 30 درصد نیز برسد که نشان از موفقیتی بزرگ است.

 

مزایای تابلو تبلیغاتی دیجیتال 

قابلیت تغییر تبلیغ 

همان طور که می دانید ابزارهای تبلیغاتی بسیار گسترده و متنوع هستند. یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی تابلوها می باشند که علاوه بر تابلو دیجیتال می توان به انواع تابلو چلنیوم نیز اشاره کرد. یکی از معایبی که در خصوص تابلو چلنیوم وجود دارد عدم تغییر پیام تبلیغاتی در طول زمان است.

زیرا حروف, شعار تبلیغاتی و اطلاعات مربوط به آن بر روی حروف پلکسی برش داده می شود و نمی توان آن را تغییر داد. اگر بخواهید شعار تبلیغاتی و یا مواردی از این دست را دستخوش تغییراتی کنید باید هزینه مجدد بپردازید. اما تابلو تبلیغاتی دیجیتال فاقد این ایراد بزرگ است.

تابلوهای دیجیتالی به دلیل ساختاری که دارند قابلیت تغییر و جایگزینی تبلیغات را دارند. به این معنی که شما می توانید در فواصل زمانی مشخص شعار و پیام تبلیغاتی را تغییر دهید.

قابلیت پخش تصاویر متحرک 

طبق نظر سنجی که بر روی مشتریان انجام شده اثبات شده است که آن ها به تابلوهایی که تصاویر و انیمیشن پخش می کنند بیشتر جذب می شوند. این تابلوها برای نصب در اماکنی مانند بستنی فروشی ها, فست فود ها و …. مناسب اند.

بکارگیری تصاویر جذاب و رنگ های زنده مانند قرمز می تواند به خوبی باعث جذب مشتری شود. شما می توانید تصاویر دلخواه و متحرک را بر روی تابلو پخش کنید و در صورت نیاز آن را تغییر دهید.

عدم محدودیت در ابعاد

تابلوهای دیجیتالی هیچ محدودیتی در ابعاد ندارند و می توانید از آن برای نصب در مکان های مختلف استفاده کنید. معمولا فروشگاه ها سردرب های بزرگی دارند و بنابر دلایل مختلف نیاز به نصب تابلوهای دیجیتالی خواهند داشت.

ابعاد بالاتر می تواند هزینه بیشتری برای شما به همراه داشته باشد اما در طول زمان مقرون به صرف خواهد بود زیرا باعث جذب مشتری و رونق کسب و کار شما خواهد شد.

ابزاری برای نمایش ساعت و تاریخ 

حتما در اماکنی مانند فرودگاه ها تابلوهایی را مشاهده کرده اید که دارای ساعت و تاریخ هستند. پخش زنده و مستقیم تایم روزانه یکی دیگر از کاربردهای تابلو تبلیغاتی دیجیتال است که از محاسن و مزایای آن به شمار می رود.

از این ابزار برای اطلاع رسانی در این اماکن نیز استفاده می شود. به طور مثال لغو پرواز, تاخیر در پرواز و … از نمونه اطلاع رسانی هایی است که به وسیله تابلو دیجیتال قابل انجام است.

مقرون به صرفه 

ابزارهای تبلیغاتی بسیار گسترده و وسیع هستند و هزینه های مختلفی نیز دارند. اما تابلوهای دیجیتال جزو ابزارهایی هستند که از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه خواهند بود. دوام این نوع از تابلوها نیز بسیار زیاد است.

نحوه صحیح نگهداری و مراقبت از آن ها می تواند باعث افزایش عمر آن ها شود. در مطالب بعدی به نحوه شستشو و نگهداری صحیح از تابلوهای دیجیتال اشاره خواهیم کرد.

کسب و کار هوشمند با تابلو تبلیغاتی دیجیتال

انواع تابلو تبلیغاتی دیجیتال 

تابلوی دیجیتال دارای دو نوع ثابت و روان است که هر کدام از آن ها برای نصب در مکان خاصی مناسب می باشد. تابلوهای روان و ثابت دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که آن ها را جذاب می کند. در ادامه به بررسی هر کدام از آن ها می پردازیم.

ثابت 

تابلوهای ثابت را می توان جزو قدیمی ترین نسل تابلوهای دیجیتال دانست. این تابلوها دارای نقاط ضعف بسیار زیادی هستند که می توان به عدم اعمال افکت های کامپیوتری اشاره کرد.

در واقع می توان گفت که تابلوهای ثابت حالت دیجیتالی ندارند و ساخت آن ها به مراتب دشوارتر می باشد. اما دارای نقاط قوت نیز هستند که می توان به طول عمر بالا در آن ها و درخشندگی اشاره کرد. کم مصرف بودن تابلوهای ثابت نیز نسبت به نئون و زنون از دیگر مزایای تابلو ثابت محسوب می شود.

روان 

تابلوهای روان را می توان جدیدترین نسل تابلوهای دیجیتال دانست که دارای ویژگی های بی شماری هستند. تمام مزایایی که در خصوص تابلوهای دیجیتال گفتیم در خصوص تابلو روان نیز صادق است.

این تابلوها قابلیت دریافت افکت را دارند که نمایش تصاویر و انیمیشن ها را به مراتب جذاب تر می کند. دستور گرفتن از کیبورد یکی دیگر از مزایای این تابلوها محسوب می شود که به واسطه آن می توان پیام ها, تصاویر, انیمیشن و شعارهای تبلیغاتی را تغییر داد و آن ها را به روز کرد.

تابلوهای روان در چند رنگ در بازار موجود هستند که می توان به تک رنگ, چند رنگ و فول کالر اشاره کرد. فول کالر قابلیت نمایش چندین میلیون رنگ را دارد که وضوحی بسیار جذاب را به همراه خواهد آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *