برجسته شوید با بهترین تابلوی مغازه از ما

منظور از تابلو تبلیغاتی چیست :
تابلو مغازه ، نوعی تابلوسازی که معمولا به منظور تبلیغات برای ادارات ، فروشگاه ها و شرکت ها استفاده می گردد و به صورت غیر مستقیم نوعی تبلیغ قوی و سرمایه گذاری گسترده برای مراکزی که قصد فروش کالاها و خدمات خود دارند ، می باشد .

به طور کلی قدرت تبلیغاتی مراکزی که از تابلو مغازه برای معرفی فعالیت و فروش کالا و خدمات خود استفاده می نمایند ، بسیار بیشتر از آن هایی می باشد که از بروشور و تراکت برای این کار استفاده می نمایند . البته میزان تاثیرگذاری تابلوها برای تبلیغات بسته به طراحی آن و رنگ و نورهایی که در ساخت آن ها به کار می رود بستگی دارد و میزان اصالت و ویژگی های شرکت و مرکز مربوطه را برای همگان نمایان می کند .

پس می بایست برای سفارش تابلو مغازه به سراغ تابلوسازی هایی رفت که هم سابقه درخشان و طولانی داشته باشند و هم این که معتبرترین تولیدات را به مشتریان عرضه نماید . در ادامه مقاله به تمام ویژگی ها ، انواع تابلوسازی و … اشاره می نماییم .

برجسته شوید با بهترین تابلوی مغازه از ما

دسته بندی تابلو مغازه :
تابلو مغازه ، به دلیل استفاده های گسترده و کاربرد موثرش در تبلیغات ها و کسب و کار افراد و مراکز عرضه کالا و خدمات ، در انواع و مدل های مختلفی ساخته می شوند و در ادامه به دسته بندی انواع تابلو مغازه اشاره می نماییم که به شرح زیر می باشند :

1 . تابلو چلنیوم :
این نوع تابلو مغازه جدید و پرطرفدار که اولین نمونه های آن در سال دوهزار میلادی و توسط اسپانیایی ها ساخته شد ، امروزه جزو مهمترین و به لحاظ جلوه ، زیباترین تابلوها برای تبلیغات استفاده می گردد و معمولا در ​تابلو چلنیوم از آلومینیوم و استیل به دلیل سبکی ، مقاوم و عمر طولانی استفاده می شود و نیز در انواع مختلفی از جمله ساده ، فول کالر ، طلایی و … طراحی می شوند.

2 . تابلو نئون پلاستیکی :
روش ساخت تابلوسازی این نوع تابلو مغازه همچون تابلو چلنیوم است و عمده ترین تفاوت این نوع تابلو با تابلو چلنیوم در این می باشد که در ساخت این گونه تابلوها از هیچ فلزی استفاده نمی گردد و تنها از جنس های پلاستیکی استفاده می شود که معروف ترین این نوع پلاستیک ها سامپکس و ییرلانگ می باشد.

3 . تابلو مغازه فلزی :
در ​تابلوسازی این تابلوهای تبلیغاتی تماما از فلزات استفاده می گردد . این نوع تابلوها نیز مانند تابلوهای پلاستیکی وچلنیوم ساخته می شوند و به لحاظ ظاهری همچون این دو تابلو دارای حروف برجسته می باشد ولی این نوع تابلو رسانای نور لامپ اس ام دی نمی باشد یعنی نور لامپ اس ام دی را از خود عبور نمی دهند ولی نور لامپ های ال ای دی برای استفاده در ساخت این تابلوها و نور دهی به حروف برجسته تابلو بسیار مناسب تر و بهتر می باشد.

4 . تابلو استیل :
نوعی دیگر از تابلو مغازه ، تابلو استیل می باشد که در ساخت این نوع تابلوها از فلزات استیل فقط استفاده می گردد و در برابر سرما ، گرما و تغییرات جوی بسیار مقاوم می باشد و تغییر رنگ نمی دهد و معمولا به دو رنگ طلایی و نقره ای طراحی می باشد.

5 . تابلو ال ای دی :
این نوع تابلو مغازه نیز در لیست پرکاربردترین تابلوهای مغازه می باشد ولی در ساخت آن از حروف برجسته نمی شود و نوشته های روی تابلو با لامپ های ال ای دی روشن و مشخص می گردند و در بعضی از این نوع تابلو سازی نوشته ها به صورت متحرک نمایش داده می شوند.

6 . تابلو تبلیغاتی کوچک :
در این نوع تابلوسازی از شیشه استفاده می گردد و رایج ترین نوع تابلوها برای اطلاع رسانی به مردم می باشد.

7 . تابلو رینگی :
این نوع تابلو مغازه زیبا ویژگی های تمام تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم ، استیل و … را دارد و در ساخت آن هم از فلزات و هم پلاستیک استفاده می گردد و طراحی این نوع تابلو به گونه ای می باشد که حروف برجسته روی آن به صورت کاملا زیبا و با نور دهی بسیار بی نظیری نمایش داده می شوند.

برجسته شوید با بهترین تابلوی مغازه از ما

پیشنهاد مطلب: ” تابلو فروشگاه روشی برای جذب مشتری بیشتر ” و ” تابلو سازی مقرون به صرفه برای تبلیغات موثر 

دلیل اهمیت تابلو مغازه برای مراکز تجاری:
تابلو مغازه یکی از گسترده و پرطرفدارترین روش های تبلیغاتی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی می باشد و معمولا ساخت این نوع تابلوها می بایست توسط شرکت های تابلوسازی معتبر و با مهارت و تخصص بالا انجام گیرد.

وجود تابلو مغازه در مراکز فروش کالا خدمات اطلاعات زیادی را به مشتریان می دهد و در واقع همچون راهنمایی برای آن ها عمل می کند و به مشتریان کمک می نماید که از انتخاب مکانی که برای معاملات و خرید خود انتخاب نموده اند ، اطمینان پیدا کنند .

همچنین این کار هرچند هزینه ای برای صاحبان صنایع ، مشاغل و فروشگاه ها داشته باشد ، اما سود و مزایای آن بسیار بیشتر از هزینه اش می باشد و یک نوع سرمایه گذاری گسترده برای آن ها محسوب می شود ، نوع ، رنگ و طراحی تابلوسازی در میزان جلب مشتری بسیار موثر می باشد .

امروزه کمتر جایی برای تبلیغات خود از تراکت و دیگر روش های تبلیغی استفاده می کنند چرا که این روش ها همانند قبل بازخورد مثبتی در تبلیغات برای مراکز فروش کالا و خدمات ندارند و آن چه امروزه بیشترین تأثیر را در فروش کالا و خدمات آن ها دارد ، تابلو مغازه می باشد که معمولا بر سر در این مراکز و یا حتی در اتوبان ها و بزرگراه ها نصب می گردند تا در مقابل و مورد توجه دید عموم قرار گیرند و چون عمر این تابلوها بسیار زیاد می باشد می توان آن ها را ماه ها و حتی سال ها در مکان های عمومی قرار داد بدون این که تحت تاثیر تغییرات جوی دچار تغییر گردند .

همچنین این تابلوها را می توان هنگام تغییر مکان محل کسب و کار خود با خود جابه جا نمود.

برجسته شوید با بهترین تابلوی مغازه از ما

 

نکاتی که در طراحی تابلو ​مغازه می بایست رعایت گردد
افراد می بایست قبل این که برای طراحی تابلو مغازه اقدام نمایند به نکات زیادی توجه نمایند که تعدادی از این نکات به شرح زیر می باشد :

1 . نوع کار و خدماتی که به مشتریان قرار است عرضه نمایند.
2 . میزان اعتبار مراکز و شرکت های مربوط برای مشتریانش.
3 . با هدف جلب رضایت و حل مشکلات مخاطبین باشد.
4 . جایگاه مراکز و شرکت های مربوطه در بین دیگر مراکز و رقبای خود.
5 . تا حد امکان می بایست متن هایی که قرار است در تابلو مغازه درج گردد ، طولانی و خسته کننده نباشد.

تابلو مغازه یکی از برجسته ترین و مهمترین روش های تبلیغات برای فروش و رونق کسب و کار می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *