موثرترین تابلوهای تبلیغاتی کدامند؟

تبلیغات به هر روشی که باشد؛ می‌تواند شما را به هدف خود که همانا جذب مشتری و فروش بالاتر است، برساند. اگر با این هدف به دنبال انجام تبلیغات هستید؛ راه را درست آمده‌اید.

تبلیغات را می توان جزء جدانشدنی هر کسب و کاری دانست. اگر نگاهی به کمپانی‌ های بزرگ دنیا بیندازید؛ متوجه می‌شوید که با وجود معروف بودن و شناخته شدن در جهان، هنوز هم دست از تبلیغات، نکشیده‌اند.

موثرترین تابلوهای تبلیغاتی کدامند؟
موثرترین تابلوهای تبلیغاتی کدامند؟

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین شیوه‌های تبلیغات است. اما بهترین و موثرترین تابلوهای تبلیغاتی کدامند؟!

موثرترین تابلوها از نظر تبلیغات کدامند؟

زمانی که بخواهید یک تابلوی تبلیغاتی سفارش دهید؛ با تنوع بی نظیری از آن‌ها، مواجه می شوید که مسلماً انتخاب را برای شما، سخت‌تر می‎کند. معمولاً تابلوهایی را می‌توان بهترین دانست که هم از نظر مشتریان جزء تابلوهای محبوب باشند و هم تاثیر خوبی روی جذب مشتری و فروش بالاتر، داشته باشند.

حتما تعجب خواهید کرد اگر به شما بگوییم خیلی از کسب و کارها تنها به واسطه داشتن یک تابلوی مدرن و منحصر به فرد توانسته‌اند گوی سبقت را از رقیبان خود، بربایند. این موضوع واقعیت دارد. اگر بتوانید متناسب با نوع کسب و کار و جامعه هدفی که دارید، بهترین و موثرترین تابلوی تبلیغاتی را انتخاب کنید؛ شاهد تاثیرات قابل توجهی در فروش کالا و محصولات خود، خواهید بود.

موارد مهم به هنگام سفارش تابلو

آنچه که شما برای انتخاب تابلوی تبلیغاتی باید مد نظر قرار دهید؛ در درجه اول طرح و زیبایی تابلو و در کنار آن متریال به کار رفته در ساخت تابلوست. بنابراین هرگز نمی‌توان این دو فاکتور را نادیده گرفت. چرا که تابلوها قرار است سال‌ها در شرایط متفاوت آب و هوایی قرار بگیرند و کار تبلیغات را برای شما، انجام دهند. البته تابلوهای سفارشی برای محیط‌های سربسته و نمایشگاه‌ها کمی متفاوت هستند و بیشتر روی جنبه ظاهری و زیبایی آن‎ها، کار می‌شود.

موثرترین تابلوهای تبلیغاتی کدامند؟
موثرترین تابلوهای تبلیغاتی کدامند؟

تابلو دو طرفه دایره چه کاربردی دارد؟

تابلوهای دو طرفه یکی از انواع تابلوهای لایت باکس می‌باشند. لایت ‌باکس‌ها تابلوهای پرنوری هستند که در محیط‌های سربسته و نسبتا تاریک، غوغا می‌کنند. این تابلوها به گونه ای طراحی شده‌اند که بتوان به راحتی از دو سمت آن، استفاده کرد. بنابراین می‌توانید از دو طرح تبلیغاتی متفاوت برای آن، استفاده کنید. با این کار یک تیر و دو نشان زده‌ و یک تابلوی تبلیغاتی با دو وجه متفاوت، دارید.

ویژگی دیگری که لایت باکس‌ها را بیشتر محبوب می‌کند؛ امکان تعویض طرح درون آن است. به این صورت که تنها یک بار برای طراحی و ساخت تابلو هزینه می پردازید؛ اما می توانید به دفعات و با طرح‌های مختلف از آن، استفاده کنید. همین ویژگی وسوسه‌انگیز باعث شده است که لایت باکس‌ها جزء تابلوهای پرطرفدار در بین مشتریان باشند.

لایت باکس های تبلیغاتی چند دسته هستند؟

لایت باکس‌ها می‌توانند به صورت یک طرفه، دوطرفه، ایستاده، پرچمی و… باشند. این تابلوها از نظر نوع نصب هم متفاوت هستند. برخی به صورت استند، برخی به صورت دیواری و برخی هم به صورت آویز، نصب می‌شوند.

هر کدام از انواع تابلوهای لایت باکس مزایایی دارند. اینکه کدام یک از انواع لایت ‌باکس را انتخاب کنید؛ به نوع کسب و کار شما و همچنین بودجه‌ای که برای طراحی و ساخت تابلو در نظر گرفته‌اید، بستگی دارد. کارشناسان تابلوساز می‌توانند شما را در این زمینه، راهنمایی کنند.

سفارش انواع لایت باکس

تابلوهای لایت باکس در انواع مختلفی همچون دو طرفه پرچمی، لایت باکس فریم لس، لایت باکس دو طرفه ایستاده، لایت باکس آلومینیوم و لایت باکس شهری، طراحی و ساخته می‌شوند. تابلوسازی نامور با سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلو مخصوصا لایت باکس؛ می‌تواند پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز باشد. این مجموعه تابلوسازی از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال موجود در بازار برای ساخت تابلوها، استفاده می‌کند. از همه مهم‌تر به همراه تحویل تابلو، ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، ارائه می‌شود. وجود ضمانت نامه خود گواهی بر کیفیت خوب تابلوی ساخته شده، می باشد.

تابلوهای نمایشگاهی و برندسازی

در سال‌های اخیر و با توجه به رقابت بین برندهای مختلف، شاهد برگزاری نمایشگاه‎های بین‌المللی در زمینه های متفاوت، هستیم. حتما شما هم به هنگام بازدید از نمایشگاه‌ها به تعداد زیاد تابلوهای نمایشگاهی، توجه داشته‌اید. فضای نمایشگاه به شدت تبلیغاتی است و هر یک از غرفه‌ها به نوعی با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی قصد دارد نوع خدمات و محصولات قابل ارائه خود را به مشتری، نشان دهد.

تابلوهای نمایشگاهی می‌توانند تاثیر قابل توجهی روی برندسازی داشته باشند. یک تابلوی خلاقانه و منحصر به فرد به راحتی می‌تواند در ذهن مشتری، ماندگار شود. از تابلوهای مناسب نمایشگاه می‌توان به لایت باکس‌های ایستاده یک طرفه و دو طرفه با قابلیت حمل آسان، اشاره کرد.

موثرترین تابلوهای تبلیغاتی کدامند؟
موثرترین تابلوهای تبلیغاتی کدامند؟

تابلوهای فروشگاهی برجسته

صنعت تابلوسازی برای هر صنف و شغل، حرفی برای گفتن دارد. بعید است فروشگاهی بدون وجود یک تابلوی مناسب برای معرفی، کار خود را آغاز کند. تابلوهای فروشگاهی معمولا از نوع تابلوهای حروف برجسته هستند. این تابلوها به دلیل اینکه حروف نصب شده روی زمینه آن‌ها از نوع سه بعدی است؛ می‌توانند در جلب توجه مخاطب، تاثیرگذار باشند.

بهترین تابلوی حروف برجسته

در بین تابلوهای حروف برجسته، تابلو چلنیوم جایگاه ویژه‌ای دارد. اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید؛ حتماً نمونه‌هایی از این تابلو را می‌بینید. تابلوهای چلنیوم علاوه بر اینکه جزء تابلوهای برجسته محسوب می‌شوند؛ از نظر نورپردازی هم قوی هستند. به همین دلیل است که مشتریان تابلوهای فروشگاهی و مغازه‌ای در اکثر موارد تابلو‌ چلنیوم را جزء اولین گزینه‌های انتخابی خود قرار می‌دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *