تابلو لایت باکس گردان در رشت

تابلو لایت باکس گردان که به عنوان تابلو لایت باکس چرخشی نیز شناخته می شود یکی دیگر از تابلوهای مدرن امروزی است که پیام تبلیغاتی شما را به صورت دو طرفه در معرض عموم قرار می دهد. تابلو لایت باکس گردان هم از لحاظ ظاهر و هم از لحاظ جنس و متریال به کار رفته در آن به تابلو گرد دو طرفه ی ثابت شباهت دارد، اما با این تفاوت که در تابلو گردان دو طرفه، یک موتور  برای گرداندن یا چرخاندن تابلوی تبلیغاتی تعبیه شده است.

تابلو لایت باکس گردان در رشت
تابلو لایت باکس گردان در رشت

به این ترتیب این تابلوهای تبلیغاتی علاوه بر ظاهر جذاب و متفاوتی که دارند کاملا به روز بوده و به صورت مدرن و امروزی به جذب مخاطب بیشتر کمک می کنند. تابلو لایت باکس گردان یا چرخشی موجب یک دید 360 درجه برای تبلیغات شما می شود. علاوه بر این مصرف برق بسیار کمی دارد و به علت وزن سبک به راحتی قابل حمل است. طراحی این تابلوها بسیار دقیق و با ظرافت انجام می شود و کیفیت بالایی در ساخت دارد. تابلو لایت باکس گردان یک تابلوی مقرون به صرفه با نصب آسان است و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. بعلاوه شما می توانید این تابلو را از راه دور نیز کنترل کنید.

روش ساخت تابلو گردان دو طرفه چگونه است؟

لایت باکس گردان همان تابلو لایت باکس دو طرفه است که با استفاده از یک موتور وگیربکس به چرخش در می آید و بنابراین به شما قابلیت ایجاد یک دید 360 درجه برای تبلیغات را می دهد که منجر به جلب توجه حداکثری مخاطبان خواهد شد. تابلو لایت باکس گردان را می توان برای هر فضای چه داخلی و چه خارجی و با هر ابعاد و شکلی تهیه نمود. برای سفارش تابلو لایت باکس ثابت و چرخشی و همینطور انواع تابلو پلکسی گلاس ، تابلو استیل حروف برجسته ، تابلو کامپوزیت و تابلو چنلیوم در رشت همین امروز با ما تماس بگیرید.

در شرکت چاپ و تابلوسازی پارسه از بروز ترین تکنولوژی برای ساخت لایت باکس گردان استفاده می شود. استفاده از کلاج اتومات در این تابلو باعث طولانی شدن عمر موتور و جلوگیری از خراب شدن گیربکس و چرخ دنده ها خواهد شد. مشتریان تابلوسازی در اهواز و تابلوسازی در خوزستان در شرکت نقش ماندگار می توانند علاوه بر طرح و جنس تابلو،  سرعت چرخش تابلو لایت باکس گردان را نیز تعیین نمایند. این سرعت با واحد چند دور در دقیقه تعیین می شود که باید متناسب با اهداف مورد نظر شما برای تبلیغات لحاظ گردد.

تابلو لایت باکس گردان در رشت
تابلو لایت باکس گردان در رشت

تابلو لایت باکس گردان معمولا از یک فریم آلومینیومی گرد، استوانه ای یا مکعبی برخوردار است که با استفاده از دستگاه فرم دهی می شود. نور پردازی این تابلوها نیز با نصب لامپ اس ام دی و یا ال ائی دی درون جعبه تابلو یا لایت باکس انجام می شود. علاوه بر این قسمتی از مرحله ساخت تابلو لایت باکس گردان به نصب موتور تابلو گردان اختصاص داده می شود. تبلیغات به کار رفته بر روی آن نیز روی ورق پلکسی گلاس به صورت وکیوم یا ساده اجرا می شود.

سفارش تابلو لایت باکس چرخشی

چنانچه به مشاوره و طراحی رایگان انواع تابلوهای تبلیغاتی موجود اعم از تابلو نئون پلاستیک، تابلو لایت باکس، تابلو پلکسی گلاس ، تابلو استیل ، تابلو کامپوزیت و تابلو چنلیوم در اهواز و خوزستان نیاز دارید کافی است با شرکت نقش ماندگار تماس بگیرید. در حال حاضر این شرکت کلیه خدمات تابلوسازی در اهواز و خوزستان را با شیوه های جدید و با استفاده از تکنولوژی های بروز صنعت تابلوسازی ارائه می دهد.

تابلو لایت باکس معمولا برای تبلیغاتی کاربرد دارد که به صورت تصویر و سایه روشن هستند. بنابراین راهی جز چاپ و ساخت تابلو لایت باکس ندارند. متخصصان ما برای ساخت تابلو لایت باکس گردان یا چرخشی از موتور هوشمند استفاده می کنند که از دوام بالایی برخوردار بوده و در اثر فشار در سطح تابلو توسط مانع یا باد و به طور کلی هر گونه شرایطی که مانع از چرخش تابلو می شود آسیبی به موتور آن وارد نخواهد شد. همچنین بنا به سفارش مشتری سطح دو طرف تابلوی لایت باکس گردان به صورت وکیوم تهیه می شود که این کار زیبایی تابلو تبلیغاتی را چندین برابر می کند.

تابلو لایت باکس گردان در رشت
تابلو لایت باکس گردان در رشت

تابلو گردان دو طرفه چه کاربردی دارند؟

از تابلو های دو طرفه گردان معمولا در رستوران ها، فست فودها و همینطور داخل و بیرون از پاساژها استفاده می شود. دیگر مشتریان تابلو لایت باکس گردان شامل مجتمع های اداری، دفاتر هواپیمایی و بسیاری از اماکن تجاری مدرن و تازه تاسیس هستند. قطعا استفاده از این تابلوها فقط محدود به محیط های بسته نمی شود. حتما تاکنون تابلو گردان های دو طرفه را در سطح شهر و در چهارراه ها مشاهده کرده اید. این تابلوها بسیار جذاب هستند و تاثیر مثبت و مفیدی در جذب مشتری، بازاریابی و برندینگ خواهند داشت.

به طور کلی ساخت تابلو لایت باکس گردان برای کسب و کارها و اهداف زیر پیشنهاد می شود:

  • نصب در سر درب مغازه ها و نمایندگی ها
  • به منظور نشان دادن محصولات و برند های جدید فروشگاه ها و فضاهای تجاری عمومی در ترمینال ها ، متروها و سیتی سنترها
  • برای شناسایی و یا معرفی قسمت های مختلف شرکت های خصوصی مانند آژانس های مسافرتی و مراکز آموزشی و غیره

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *