معرفی تابلو پولکی در صنعت تابلوسازی

تابلو پولکی

در ساخت تابلو پولکی زمینه کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار استزیرا از نوعی پلاستیک به نام پولک که درخشندگی خاصی دارند بر روی زمینه کار استفاده می‌شوداین پلاستیک به قدری شفاف و درخشان است که مانند آینه نور را از خود انعکاس می‌دهددر این مطلب با کارشناسان تابلوپارسه همراه باشید تا به معرفی تابلو پولکی و بررسی جوانب مختلف آن بپردازیم.

معرفی تابلو پولکی در صنعت تابلوسازی

ویژگی‌های تابلو پولکی

یکی از موارد مهم و اساسی در تولید تابلو پولکی زمینه کار استزمینه کار می‌تواند از متریال مختلفی مانند PVC، کامپوزیت، شیشه و …. ساخته شوداما در تابلو پولکی زمینه کار از نوعی پلاستیک به نام پولکی استفاده می‌شود که حالتی آینه وار دارندانعکاس نور از پولک‌ها باعث به وجود آوردن خیرگی و جذابیتی چشمگیر خواهد بود که جلوه‌ای سه بعدی را ایجاد می‌کند.

پولک‌ها در ابعاد، اشکال و رنگ‌‌های متفاوت ساخته می‌شوند که جنسی نرم دارنداین پولک‌ها قابلیت این را دارند که مانند پیکسل در کنار یکدیگر قرار بگیرند و سطح کار را بپوشاننددر سطح شهر شاهد این‌گونه تابلوها هستیم.

 معمولا مغازه‌ها و شرکت‌های تابلو سازی از زیباترین تابلو به عنوان معرف خود بر سردرب فروشگاه استفاده می‌کنندتابلوی پولکی نیز یکی از بهترین گزینه‌ها برای معرفی این کسب و کار است.

یکی از ویژگی‌های جالب در تابلو‌های پولکی رقص پولک ها‌ستاین قطعات کوچک و خیره کننده با وزش باد و یا ایجاد صدا سریعا به حرکت در می‌آیند و شروع به رقص و انعکاس نور می‌کنندمشاغلی که نیاز به جلب توجه زیادی دارند می‌توانند از این زمینه کار برای تابلوی تبلیغاتی استفاده کنند.

انواع تابلو پولکی 

بیلبورد پولکی 

بیلبوردها یکی از قوی‌ترین و مهم‌ترین ابزارهای تبلیغاتی هستند که انواع مختلف آن را در سطح شهر شاهد هستیمبیلبوردها معمولا در کنار اتوبان و جاده‌ها نصب می‌شوند که با گذر ماشین‌ها توجه زیادی را به خود جلب خواهند کرد.

 یکی از انواع بیلبوردها تبلیغاتی بیلبوردهای پولکی هستند که به سرعت می‌توانند توجه تمام افراد به خصوص ماشین‌هایی که با سرعت از کنار آن رد می‌شوند را جلب کند.

معرفی تابلو پولکی در صنعت تابلوسازی

تابلو ال ای دی پولکی

تابلو ال ای دی یکی دیگر از تابلوهای تبلیغاتی است که در اغلب مشاغل کاربرد دارداین تابلوها در دو نوع روان و ثابت در بازار موجود هستند که هر کدام از آن دارای ویژگی‌ها، مزایا و معایبی استدر مطالب پیشین به طور مفصل درباره این نوع از ابزارهای تبلیغاتی اشاره کرده‌ایم.

 در تابلوهای ال ای دی روان شاهد حرکت متن، تصویر و انیمیشن هستیماگر بخواهید جذابیت تابلو را بیشتر کنید می‌توانید از پولک در زمینه کار استفاده کنیدتابلو ال ای دی روان و از نوع فول کالر قابلیت نمایش رنگ‌ها را در بهترین و با کیفیت‌ترین حالت دارد و جذابیت بی‌نظیری برای مشتریان ایجاد می‌کند.

تابلو پولکی چلنیوم 

همان طور که در مطالب پیشین اشاره کردیم تابلو چلنیوم انواع مختلفی دارد و در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود که هر کدام از آن‌ها دارای متریال خاصی هستند.

به طور مثال در تولید تابلو چلنیوم ساده از ورق‌های پلکسی استفاده می‌شودنوعی از تابلو چلنیوم به نام تابلو طلایی وجود دارد که ظاهری بسیار جذاب و چشم نواز دارداگر قصد دارید از این تابلو در مشاغلی مانند طلا فروشی استفاده کنید می توانید برای افزایش جذابیت و خیرگی تابلو زمینه آن را با پولک بپوشانید.

تابلو پولکی فلکسی

تابلو فلکسی ساده یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین ابزار تبلیغاتی است که به وسیله ورق‌های فلکسی ساده تولید می‌شوداین تابلو فاقد امکانات پیشرفته مانند نورپردازی استبه همین دلیل برای افزایش درخشندگی آن می‌توان زمینه کار را با پولک پوشاند و تابلو پولکی با چلنیوم ساده را تولید کرد.

تابلو پولکی نئون پلاستیک

تابلوهای نئون پلاستیک در سال‌های گذشته و ابتدای دهه 80 رونق زیادی در کشور ما داشتاما به دلیل پیشرفته شدن صنعت تابلو سازی و ورود تکنولوژی به آن کم کم شاهد کمرنگ شدن آن در عرصه تبلیغات هستیم.

 یکی از ایراداتی که در خصوص تابلوی نئون پلاستیک وجود دارد آسیب‌پذیر بودن و شکننده بودن آن استهمچنین وجود گاز نئون باعث می‌شود تا در کوتاه مدت تابلو جلوه خود را از دست بدهد و برای حفظ زیبایی مجبور به شارژ کردن مداوم آن با گاز نئون باشیماما هنوز هم در برخی از تبلیغات از این تابلو استفاده می‌کنند و بکارگیری پولک در زمینه آن می‌تواند جذابیت آن را افزایش دهد.

تابلو پولکی لایت باکس 

تابلو لایت باکس نوعی از تابلوهای درخشان تبلیغاتی هستند که ظاهری متفاوت با تابلو چلنیوم دارنداین تابلوها اغلب به حالت ایستاده و آویزان مورد استفاده قرار می‌گیرند و بهترین مکان برای قرار دادن آن‌ها اماکن شلوغ و پر تردد استبرای جلب توجه بیشتر توسط مخاطبین می‌توانید بخشی از آن را با پولک پوشش دهید تا نتیجه مطلوب‌تری حاصل شود.

قیمت تابلوی پولکی

همان‌طور که می‌دانید عوامل زیادی در تعیین قیمت تابلوهای تبلیغاتی دخیل است و تابلوی پولکی نیز این قاعده مستثنی نخواهد بودابعاد تابلو،نوع حروف برجسته، نوع لامپ‌ها، محل نصب و بسیاری عوامل دیگر در افزایش و یا کاهش قیمت تابلو موثر هستندقبل از خرید و یا سفارش می‌توانید با شرکت‌های تابلو سازی که دارای تیمی حرفه‌ای و قدرتمند در این زمینه هستند مشورت کنید و جوانب مختلف را در نظر بگیرید.

معرفی تابلو پولکی در صنعت تابلوسازی

مزایای تابلوی تبلیغاتی پولکی چیست ؟ 

مقاوم در برابر تابش نور خورشید 

یکی از عواملی که می‌تواند در مد کوتاهی موجب رنگ پریدگی تابلو شود عدم وجود روکش محافظ و استفاده از رنگ‌های نامرغوب استتابلوی پولکی به دلیل دارای بودن روکش‌های محافظ مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم نور خورشید دارنددر شهرها و استان‌هایی که دمای هوا زیاد است می‌توانید با خیال راحت از این تابلو استفاده کنید.

طول عمر بالا

این تابلو علاوه بر دارا بودن سطحی درخشان و براق می‌تواند نظر مخاطب را به خوبی به خود جلب کندطول عمر بالا به دلیل بکار بردن متریال خوب یکی دیگر از بهترین مزایای تابلوی پولکی استالبته ناگفته نماند که نگهداری صحیح و مراقبت از آن نیز در افزایش طول عمر آن بی‌تاثیر نخواهد بود.

کاربرد وسیع 

شاید تصور کنید که استفاده ازپولک فقط برای زمینه تابلوی تبلیغاتی کاربرد دارد و در هیچ مکان دیگری نمی‌توان از آن استفاده کردلازم است بگوییم که پولک‌ها قابلیت بکارگیری در مکان‌هایی مانند دکوراسیون داخلی را نیز دارند و می‌توانید در جاهای مختلف خانه و شرکت از آن استفاده کنید.

تنوع رنگ و شکل 

پولک‌هایی که در تابلوهای تبلیغاتی و همچنین دکوراسیون داخلی استفاده می‌شوند دارای تنوع بی‌نظیری از شکل و رنگ هستندانتخاب رنگ پولک می‌تواند بر اساس دکوراسیون داخلی مغازه یا فروشگاه انتخاب شود و جذابیت بیشتری برای مشتری ایجاد کندزیرا زیبایی برای مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است.

سهولت در تولید و نصب 

یکی از جذاب‌ترین مزایای تابلوهای پولکی سهولت در ساخت و تولید آن استنصب این تابلوها نیز نسبت به ابزارهای تبلیغاتی دیگر مانند تابلو چلنیوم بسیار راحت‌تر استاین تابلو وزن پایینی دارد و از هر جهت برای تبلیغات مناسب می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *