آشنایی کامل با نحوه ساخت تابلو پلکسی در رشت

نحوه ساخت تابلو پلکسی.پس از ورود صفحات پلکسی به بازار تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی، شاهد تحولی چشمگیر در صنعت پلیت سازی بوده ایم. در حال حاضر این نوع تابلو به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود مورد توجه عموم قرار گرفته و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از افراد در مغاره های تابلوسازی به دنبال نحوه ساخت تابلو پلکسی هستند.

مزایای فراوان این نوع تابلو باعث شده تا بتوان از این برد در بسیاری از صنایع کاربردی و کارآمد استفاده کرد. اما چقدر با این نوع تابلوها آشنایی دارید؟ آیا از خواص، فواید، روش های تولید و امثال آن اطلاعی دارید؟! آیا می دانید که تابلوهای پلکسی به عنوان تابلو مغازه ها نیز کاربرد دارند.

برخی معتقدند که مواد استفاده شده در این تابلوها پلاستیک است حقیقت دارد؟ این باور چقدر درست است؟ از محبوب ترین ویژگی های این تابلو می توان به شفافیت بالای آن نسبت به پلاستیک و همچنین نور صحیح عبوری از آن اشاره کرد.

این محصول نوعی پلیمر است که بر روی پایه اصلی پلی کربنات شفاف طراحی و تولید می شود. در ادامه با نحوه ساخت تابلو پلکسی با ما همراه باشید.

آشنایی کامل با نحوه ساخت تابلو پلکسی در رشت

نحوه ساخت تابلو پلکسی گلاس

یکی از مهمترین مراحل در نحوه ساخت تابلو پلکسی استفاده از مهارت و تجربه صنعتگران ماهر می باشد. اگر این تابلوها با مهارت کافی طراحی و ساخته نشوند، نه تنها کیفیت آنها بی نقص نخواهد بود، بلکه به راحتی استحکام و مقاومت خود را در برابر عناصر مختلف از دست داده و به راحتی آسیب می بینند.

گام به گام با ما همراه باشید تا نحوه ساخت تابلو پلکسی را بیاموزید.

همه چیز راجب نحوه ساخت تابلو پلکسی

مزایای تابلو پلکسی

به نظر شما چه معیاری باعث محبوبیت پلکسی در بازار رقابتی شد؟ برای درک دلایل مهم محبوبیت آن، در اینجا برخی از مزایای برجسته این تابلو آورده شده است :

مقاومت بالاتر نسبت به شیشه، عایق مناسب صوتی و حرارتی، شفافیت بالا، تنوع بسیار بالا در رنگ بندی، وزن سبک و بسیار کم، شرایط آب و هوایی مختلف را تحمل میکند، برخورداری از قیمت مناسب و مقرون به صرفه، انعطاف پذیری قابل توجه، انعکاس نور مناسب، عدم تغییر رنگ و تیرگی، ماندگاری و دوام بسیار بالا، عدم جذب گرد و غبار و آلودگی و…

مزایای ویژه این نوع محصول، آن را به انتخابی هوشمندانه برای استفاده حیاتی تبدیل کرده است. هنگامی که شغل خود را مشخص کردید، می توانید این محصولات را برای رفع نیازهای خود انتخاب و استفاده کنید.

آشنایی کامل با نحوه ساخت تابلو پلکسی در رشت

انواع تابلو پلاکسی

در ادامه نحوه ساخت تابلو پلکسی، پس از یافتن این بیلبورد منحصر به فرد، برندهای سازنده شروع به استفاده از خلاقیت های جدید و تمیز در این زمینه کردند. از این رو امروزه شاهد انواع زیادی از این بیلبوردهای موثر و جذاب در بازارهای رقابتی خواهیم بود.

آیا انواع این نوع تابلو ها را می شناسید؟ در ادامه به انواع این تابلوها، مزایا، نحوه ساخت تابلو پلکسی و کاربردهای آنها اشاره شده است. پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید

آشنایی کامل با نحوه ساخت تابلو پلکسی در رشت

تابلو پلکسی ساده

متریال استفاده شده در تابلوهای تبلیغاتی شباهت زیادی به شیشه دارد. اما مقاومت و دوام آنها بسیار بیشتر از شیشه خواهد بود. شفافیت بسیار بالا و انتقال نور 99% این نوع تابلو را از سایر تابلوهای تبلیغاتی موجود در بازار متمایز می کند.

این نوع تابلو یکی از قدیمی ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی است که به دلیل وجود ارزش های مناسب همچنان مورد توجه بسیاری از افرادی است که با مشتریان ملاقات می کنند.

از کاربردهای این تابلوها می توان گفت: مغازه ها، سوپرمارکت ها، آرایشگاه ها و ….

تابلو پلکسی دوبل

این تابلو در دسته تابلوهای برآمده قرار می گیرد که با متریال پلکسی گلاس و با پوشش تابلو چلنیوم تولید و طراحی شده اند. این تابلو در رنگ های مختلف قابل اجرا و استفاده می باشد.

از مزایای بزرگ این محصول می توان به لبه های درخشان آن اشاره کرد که هم در روز و هم در شب آن را جذاب می کند.

آشنایی کامل با نحوه ساخت تابلو پلکسی در رشت

تابلو نوری پلکسی

امروزه شاهد استفاده و محبوبیت این تابلوها در صنایع مختلف خواهیم بود. متریال اصلی به کار رفته در تولید این نوع تابلو ها صفحه پلکسی شفاف است که به لطف نور یک جهته، شاهد قطعات حک شده بسیار جذابی در آنجا خواهیم بود.

برای صرفه جویی در مصرف انرژی و تامین جریان مورد نیاز آنها از منبع نور بلوکی SMD استفاده شده است. این چراغ علاوه بر مصرف برق بسیار کم، شدت نور بسیار بالایی نیز خواهد داشت. به همین دلیل در بسیاری از مراکز خرید شاهد استفاده گسترده از آنها خواهیم بود.

سخن پایانی

نحوه ساخت تابلو پلکسی در منزل کار ساده ای نیست و نیاز به تجهیزات و مواد تخصصی دارد. در اینجا یک راهنمای سریع برای ساخت تابلو پلکسی وجود دارد.

جمع آوری مواد، برش تابلو اکریلیک، لبه ها را سنباده بزنید، تمیز کردن سطح، استفاده از سیمان حلال، قطعات را بچسبانید، اجازه دهید پلکسی گلاس خشک شود.

توجه: هنگام استفاده از سیمان حلال، همیشه دستورالعمل سازنده را رعایت کنید و هنگام کار با آن از دستکش و محافظ چشم استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *