انواع تابلو مغازه فلکسی

تبلیغات و نمایش دادن نوع برند و کسب و کار در مغازه ها و فروشگاه های سراسر کشور یکی از اصلی ترین نمایه های شغل و همچنین رونق آن در کسب و کار به شمار می رود و تابلو های تبلیغاتی و تابلو های سر درب مغازه ها و فروشگاه ها نمایانگر این موضوع می باشد.

تبلیغات و نمایش دادن نوع برند و کسب و کار در مغازه ها و فروشگاه های سراسر کشور یکی از اصلی ترین نمایه های شغل و همچنین رونق آن در کسب و کار به شمار می رود و تابلو های تبلیغاتی و تابلو های سر درب مغازه ها و فروشگاه ها نمایانگر این موضوع می باشد.

تجار و کسبه برای رونق کسب و کار خود و نشان دادن آن به آحاد جامعه می بایستی از تبلیغات در کسب و کار خود استفاده نمایند که یکی از راه کار های آن استفاده از تابلو های فلکسی می باشد که دارای قابلیت های بیشمار و در عین حال زیبا است.

تابلو های فلکسی مناسب برای استفاده در انواع سر درب ها می باشد و جایگزین مناسبی نسبت به بنر های تبلیغاتی می باشد. در این مطلب می خواهیم به انواع تابلو مغازه فلکسی اشاره کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته و با ارزان ترین قیمت، بالا ترین کیفیت را نشانه بگیرید.

 

انواع تابلو مغازه فلکسی

تابلو فلکسی چیست؟

قبل از این که بخواهیم مقاله را شروع کنیم باید در مورد تابلو های فلکسی اطلاعاتی را به شما بدهیم تا بتوانید بسته به نیاز خود از آن استفاده نمایید یا می توانید از انواع تابلو های تبلیغاتی مانند تابلو استیل ، تابلو چلنیوم ، تابلو کامپوزیت ، تابلو نئون و … استفاده نمایید.

تابلو های فلکسی یکی از محبوب ترین تابلو های تبلیغاتی به شمار می رود که به عنوان تابلو های چابی معروف هستند و به دلیل ساختار ساده و استفاده از متریال مناسب ، قیمت آنها نیز مقرون به صرفه می باشد و این موضوع دلیلی بر محبوبیت و پر کاربرد بودن آن است.

تابلو های فلکسی یکی از کاربردی ترین تابلو های تبلیغاتی به شمار می رود که بیشترین استفاده از آنها در تابلو های مغازه ، تابلو های شرکتی ، بیلبورد های خیابانی است و دلیل استفاده آن به جای تابلو های دیگر حالت انعظاف پذیری ، مقرون به صرفه بودن و جانمایی در همه ابعاد و چاپی بودن آن است. تابلو های فلکسی به دلیل روکش ابریشمی که دارد می تواند در دو حالت نورپردازی شود.

این نوع از تابلو های تبلیغاتی می تواند نور را از جلو (بیلبورد های خیابانی) و از پشت ( تابلو مغازه فلکسی) استفاده نمود. همچنین به دلیل مقاومت بالا در برابر نور خورشید و شرایط آب و هوایی می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد.

 

انواع تابلو مغازه فلکسی

اگر بخواهیم تاریخچه این نوع از تابلو های فلکسی را بازگو نماییم حدوداً به 20 تا 30 سال قبل بر می گردد که آن زمان به دلیل نوردهی و برخورداری از لامپ های درونی و شمایلی ساده اما زیبا، محبوبیت بالایی را کسب نمود که آن زمان کاری دشوار در صنعت تابلو سازی به حساب می آمد زیرا پرینتر های فلکسی موجود نبود و با چسباندن استیکر و با ظرافت دست تابلو ساز این عمل انجام می شد.

حال که با تابلو فلکسی آشنا شدید می خواهیم به انواع آن اشاره کنیم تا بتوانید انتخابی ایده آل را داشته باشید.

انواع تابلو فلکسی :

تابلو های فلکسی دارای دو حالت می باشند که یکی از آنها تک فریم و دیگری تابلو فلکسی فیس است که به صورت اختصاصی به آن می پردازیم. البته ناگفته نماند که مدل دیگری نیز در بازار است که به تابلو فلکسی برجسته معرفی می شود و چند سالی است که در بازار مورد استفاده قرار گرفته شده است. تبلیغات محیطی با این نوع از تابلو ها بسیار عالی و زیبا می شود.

تابلو فلکسی تک فریم :

تابلو های فلکسی تک فریم دارای یک قاب و فریم بوده و برای نور پردازی از نور های محیطی استفاده می شود و نور در داخل آن استفاده نشده است. در این حالت می توانید انواع نور گرم و سرد را نسبت به طرح چاپ شده استفاده نمایید که نسبت به حالت فیس هزینه کمتری در بر دارد.

تابلو فلکسی فیس :

یکی از پر کاربرد ترین تابلو های تبلیغاتی بوده که دارای دو فریم می باشد و طرح بر روی فریم اصلی (جلویی) جانمایی شده و در فریم پشتی از نور های مهتابی و … استفاده می شود که مناسب برای انواع مغازه و فروشگاه های مختلف می باشد و به عنوان محبوب ترین تابلو مغازه فلکسی یاد می شود و هنوز هم در بیشتر مکان ها از این نوع تابلو تبلیغاتی استفاده می شود که تابلو ساز های بنمامی در آنها نقش داشته اند.

حال که با انواع تابلو فلکسی مغازه و فروشگاهی آشنا شدید می خواهیم مراحل ساخت و نصب انواع تابلو فلکسی را در این مقاله بازگو کنیم.
ساخت تابلو های فلکسی ساده است و چند مرحله ای می باشد. اما دقت بالایی را می خواهد.

در قدم اول می بایستی طرح مورد نظر را طراحی نمایید که این عمل با استفاده از برنامه های طراحی امکان پذیر است
پس از طراحی و ثبت آن ، طرح مورد نظر بر روی فلکسی چاپ می گردد

پس از چاپ طرح بر روی فلکسی می بایستی بر روی فریم با جنس پروفیل نصب می شود و سپس با حالت هایی که در بالا به آن اشاره شد نورپردازی صورت می گیرد.

 

انواع تابلو مغازه فلکسی

قیمت تابلو های فلکسی :

عوامل بسیاری بر روی قیمت تابلو های فلکسی تاثیر گذار هستند که می توان به :

1-    میزان ابعاد طرح
2-    ضد آب بودن و طریقه استفاده از تابلو فلکسی ( in-door , out-door )
3-    نوع چاپ و جنس پروفیل یا پی وی سی استفاده شده در فریم
4-    نوع نور پردازی

اما باید در نظر داشته باشید که تابلو های فلکسی کمی قدیمی شده و باید برای کسب و کار خود و رونق آن از تابلو های جدید تر با نور پردازی های بهتر استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی بتواند مشتریان را به خود جلب کند.

به این نکته توجه داشته باشید که هرچه میزان کیفیت چاپ بر روی فلکسی بهتر باشد می توانید با نور پردازی مناسب بهترین تابلو را برای خود داشته باشید.

خرید تابلو فلکسی مغازه و فروشگاهی :

برای خرید تابلو های فلکسی می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و ایده های خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم با کمترین هزینه، بهترین کیفیت را داشته باشید. برای بازدید و انتخاب طرح های خود می توانید به سایت فروشگاهی نماتابش به نشانی tabloparseh.com مراجعه نمایید.
امیدواریم که این مطلب مورد قبول واقع شده باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *