نگاهی بر ویژگی تابلو لایت باکس

لایت باکس از تازه ترین ابزارهای تبلیغاتی به شمار می آیند که با نورپردازی ال ای دی کار می کند. در این مقاله در مورد ویژگی تابلو لایت باکس صحبت خواهیم کرد. از این تابلوها جهت تبلیغات برای تابلوهای تجاری و اداری استفاده می شود، به همین جهت نیز به آنها تابلو تبلیغاتی نیز گفته می شود.
می توان گفت که لایت باکس یک جعبه با تصویر شفاف و زیبا است که با نورپردازی چشم نواز در دیوار یا سقف کار شده است. لایت باکس از دو بخش جعبه و رویه تشکیل شده است. جنس جعبه از پلاستیک، آلومینیوم و یا ام دی اف است. جنس رویه از شیشه، طلق، پلکسی گلاس و فلکسی است که در هر ابعادی قابل اجرا است.
نگاهی بر ویژگی تابلو لایت باکس

ویژگی تابلو لایت باکس

از جمله ویژگی تابلو لایت باکس می توان به کیفیت و دوام بالا در این مدل از تابلوها اشاره کرد. از این مدل تابلو به آسانی می توانید برای همه مکان ها استفاده کنید. البته این نکته مهم را هرگز فراموش نکنید که در زمان خرید تابلو لایت باکس باید به برخی از نکات این تابلو دقت کنید. در ادامه برخی از ویژگی تابلو لایت باکس را بیان خواهیم کرد:

یک “ویژگی تابلو لایت باکس” این است که به خاطر اینکه به تازگی در صنعت تابلوسازی ظهور کرده است از این تابلو می توانید برای همه مکان ها استفاده کنید از قبیل فروشگاه ها، شرکت ها و غیره.

تابلوهای لایت باکس قابلیت نورپردازی نیز به همراه دارند.

کیفیت چاپ تصاویر در این مدل از تابلوها بالا می باشد.

تابلوهای لایت باکس مدل های متنوعی نیز به همراه دارند.

متریال به کار رفته در این مدل از تابلوها خیلی مناسب است.

تابلوهای لایت باکس به صورت ایستاده، آویزی و غیره نیز می باشند.

یک ویژگی تابلو لایت باکس این است که این تابلوها دارای قیمت مناسبی هستند.

نگاهی بر ویژگی تابلو لایت باکس

همه چیز درباره تابلو لایت باکس

کاربرد تابلو لایت باکس

تابلوهای لایت باکس تبلیغاتی در اماکن اداری، تجاری و فرودگاه ها کاربرد فراوانی دارد همانند تابلو چلنیوم. کاربرد این تابلوها به شرح زیر است:

یکی از کاربردهای تابلوها لایت باکس این است که با استفاده از این تابلو می توانید برای معرفی و تبلیغات برندهای خاص در فروشگاه های مرکز، نمایندگی های فروش، داروخانه ها و غیره از آنها استفاده کنید.

تابلو اعلانات در مراکز آموزشی، مراکز خدماتی و بیمارستان ها

همچنین به عنوان تابلو اطلاعات در کنفرانس، سینما، رستوران ها و سمینارها نیز می توانید از این تابلو استفاده کنید.

این تابلوها کاربرد تزئینی در سقف های کاذب دارند.

انواع تابلو لایت باکس

انواع متفاوتی از لایت باکس تولید و اجرا می شود که بر اساس مکان، بودجه، شرایط محیطی و هدف می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. انواع لایت باکس عبارتند از:

لایت باکس کریستالی

لایت باکس outdoor

لایت باکس آلومینیومی

لایت باکس اسنپ فریم

لایت باکس فریم لس

لایت باکس چرخشی یا گردان

لایت باکس مگنتی

لایت باکس ام دی اف

لایت باکس سقفی

لایت باکس گرد

لایت باکس پلکسی

لایت باکس ایستاده

لایت باکس چلنیوم

در ادامه بیشتر در باره انواع تابلوهای لایت باکس صحبت خواهیم کرد.

لایت باکس کریستالی

تابلو لایت باکس کریستالی از پرطرفدارترین لایت باکس ها است که ضخامت و مصرف برق در آن کاهش یافته است. دو لایه پلکسی با ضخامت 2 الی 8 میلی متر در این نوع لایت باکس به کار می رود.

در این نوع لایت باکس طرح مورد نظر مشتری با استفاده از دستگاه لیزر برش داده می شود و بر روی پلکسی چسبانده می شود. در بین دو لایه پلکسی، از تصویر چاپ بک لایت استفاده می شود.

نگاهی بر ویژگی تابلو لایت باکس

ویژگی تابلو لایت باکس کریستالی

یک ویژگی تابلو لایت باکس کریستالی این است که این تابلو قابل نصب بر انواع سطوح است و حداکثر ابعاد 180*120 سانتی متر است و دارای ضخامت 1 سانتی متر است.

لایت باکس outdoor

این نوع لایت باکس اغلب در محیط های بیرونی کاربرد دارد. به همین دلیل باید در برابر رطوبت و شرایط بد آب و هوایی از مقاومت بالایی برخوردار است. لایت باکس بیرونی یا همان outdoor در محیط های باز از جمله پیاده روها، خیابان و محوطه بیرونی نمایشگاه ها نصب می شود. جنس آن از آلومینیوم یا کامپوزیت با پایه فلزی و روکش کامپوزیت است.

لایت باکس آلومینیومی

ماده اصلی در ساخت و تولید این نوع لایت باکس، آلومینیوم است و نورپردازی آن با استفاده از لامپ های اس ام دی و مهتابی اجرا می شود. مصرف برق و انرژی در لایت باکس آلومینیوم خیلی کم است و مشکل سوختن لامپ را نخواهید داشت.

یکی از ویژگی های خیلی مثبت و مهم در تابلو لایت باکس آلومینیومی، مقاومت بالا و همچنین ضد  آب بودن آن می باشد، اما قطر این نوع تابلو تبلیغاتی زیاد است و نقطه ضعف آن محسوب می شود. رویه این لایت باکس دارای جنس فلکسی است.

لایت باکس اسنپ فریم

در هر دو محیط بیرونی و داخلی می توان از تابلو لایت باکس اسنپ فریم استفاده کرد. قاب این نوع لایت باکس از جنس آلومینیوم است و امکان تعویض چاپ را دارید.

جنس خود تابلو از پی وی سی است و مقاومت مناسبی در برابر عوامل محیطی مانند آفتاب، باران و گرد و غبار دارد. از این رو جهت تبلیغات برای مدت طولانی، به شدت توصیه می شود.

ویژگی های تابلو اسنپ فریم

حداکثر ابعاد 120*240 سانتی متر است.

دارای ضخامت 2 سانتی متر است.

قابل نصب بر انواع سطوح

تعویض آسان

مقاوم و عمر طولانی

نگاهی بر ویژگی تابلو لایت باکس

لایت باکس فریم لس

نام دیگر این محصول، تابلو لایت باکس پارچه است و جنس جعبه یا باکس آن از آلومینیوم است. ضخامت قاب در این تابلو خیلی کم است از این رو به نام لایت باکس بدون فریم یا فریم لس معروف است.

در لایت باکس فریم لس، تصویر به چهار گوشه قاب وصل می شود. خوب است که بدانید که امکان تعویض طرح در لایت باکس پارچه ی وجود دارد و خیلی راحت و بی دردسر است.

از این رو با مطالعه این مقاله شما می توانید یک تابلو تبلیغاتی مناسب برای کسب و کار خودتان انتخاب کنید. همچنین تابلو چلنیوم نیز از تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت است که شما با سفارش به تابلوسازی می توانید آن را تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *