طراحی تابلو مغازه، برجسته ترین نوع تبلیغات

 

طراحی تابلو مغازه، برجسته ترین نوع تبلیغات

 

سفارش ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی، فروشگاهی، تابلو مغازه جدید برای مغازه داران، شرکت ها، نمایشگاه ها و ساخت و نصب انواع حروف برجسته توسط شرکت تابلوسازی پارسه پذیرفته می شود.

معرفی تابلو مغازه
تابلو مغازه ، نوعی تابلو است که کاربرد تبلیغاتی دارد و در مکان هایی مانند ادارات، فروشگاه ها یا شرکت ها به منظور پیام رسانی و تبلیغ غیر مستقیم استفاده می شود. تابلو مغازه، رابط میان محصولات موجود در بازار و مشتریان است و می تواند با طرح های گوناگون، محصولات را به مشتریان عرضه کند.

تابلو مغازه، شکل دهنده ی هویت حرفه ای و شغلی هر تجارتی بوده و قدرتمندترین شیوه ی ارتباطی با مشتریان است که با طراحی تابلویی خاص و منحصر بفرد، خلاق و جذاب می توان موجب بالا رفتن پتانسیل فروش آن مغازه شد.

اجرای تابلو مغازه می تواند برای تمامی اصناف مانند فروشگاه ها، آرایشگاه ها، فست فودها و رستوران ها، هتل ها و انواع مغازه های خرده فروشی مناسب باشد.

اهداف طراحی تابلو مغازه
طراحی تابلو مغازه از مهم ترین و برجسته ترین اقدامات تبلیغاتی برای افزایش فروش و رونق تجارت است. هنگامی که رقابت موجود در بازار و در میان محصولات شدید می شود، طراحی تابلو مغازه و قرار گرفتن آن در برابر چشم های مشتریان می تواند موجب جلوه ی بیشتر و شکل گیری تصویری قوی از برند شما شود.

صرف نظر از اینکه از چه شیوه هایی برای ارتقا و پیشرفت برند خود استفاده می کنید، طراحی تابلو فروشگاه می تواند بیانگر خصوصیات حرفه ی شما باشد.

 

طراحی تابلو مغازه، برجسته ترین نوع تبلیغات

 

محبوب ترین مدل های تابلو سردر مغازه
تابلوسازی
تابلوسازی شیوه ای عالی برای نشان دادن برند مورد نظر شما می باشد و قابلیت روشنایی در روز و شب را دارد. این تابلو دارای قدمت زیادی است. در گذشته از حروف فلزی برای ساخت این تابلو استفاده می شد اما تدریجا متریال های مختلفی مانند حروف نئون پلاستیک، چلنیوم و حروف دارای نور وارد این صنعت شدند.

پیشنهاد مطلب: ” تابلوسازی و کاربردهای تابلو مغازه ” و ” تابلو فروشگاه روشی برای جذب مشتری بیشتر ”

تابلو پلکسی
تابلو پلکسی نوعی از تابلو است که مقرون به صرفه بوده و نصب آن مشکل نمی باشد و به گونه ای است که توسط یک گرافیک وینیل یا چاپی می تواند به طرحی جذاب و سفارشی تبدیل شود.

در این تابلو توسط دستگاه برش لیزر، ورق پلکسی برش داده می شود و سپس جزئیات آن توسط استادکاران ماهر اجرا می شود. برای ایجاد نور در حروف آن نیز از SMD استفاده می شود.

شرکت پارسه می تواند در تخمین قیمت و طراحی و اجرای انواع متنوع تابلوهای تبلیغاتی با شما همکاری کند، تنها کافیست نمونه طرح تابلو مغازه مورد نظر خود را سفارش داده یا از ما بهترین انواع تابلوهای حروف برجسته را بخواهید.

ما رسیدن به سود بیشتر تجارت شما را توسط تابلوهای سردر مغازه در خیابان اصلی تضمین می کنیم. حرفه ی ما علاوه بر طراحی، ساخت و اجرای حروف برجسته به خلاقانه ترین شیوه ی ممکن می باشد.

ویژگی های تابلو مغازه با کیفیت
قدرت بالای تبلیغات در مکان هایی که از تابلو مغازه برای معرفی برند و محصولات خود استفاده می کنند بیش از مکان هایی می باشد که محصولات تبلیغاتی مانند بروشور و تبلیغات را به کار می برند.

کیفیت بالای تابلو مغازه به نوع متریال مورد استفاده، تنوع در طرح و شیوه ی طراحی گرافیکی در آن، تجربه و تخصص تابلوساز و انتخاب بهترین رنگ برای تابلو مغازه و تناسب رنگ ها با محصولات و شغل مورد نظر بستگی دارد.

البته توجه به این نکته ضروری است که برخی از موارد ذکر شده نیز به سلیقه مشتری وابسته است و مشتری پس از انتخاب محصول مورد نظر خود می بایست به کیفیت، دوام و نوع متریال نیز توجه داشته باشد.

طراحی جذاب تابلو و کیفیت رنگ و نورهای بکار رفته در آن می تواند موجب تاثیرگذاری بیشتر آن در تبلیغات شده و ویژگی های متمایز و خاص مرکز مربوطه را بیش از پیش نمایان کند.

بنابراین، برای دستیابی به نتیجه ای مطمئن و جهت سفارش ساخت تابلو مغازه، مراجعه به تابلوسازی هایی که دارای سابقه ای طولانی مدت و درخشان باشند و تولیدات معتبری را در بازار عرضه کرده باشند، ضروری به نظر می رسد.

طراحی تابلو مغازه، برجسته ترین نوع تبلیغات

نکات مهم در زمینه طراحی تابلو مغازه
پیش از اقدام به طراحی تابلو سردر مغازه، توجه به نکات زیر بسیار مهم می باشد:
1)نوع خدمات، کار و محصولاتی که در پی عرضه ی آن به مشتری هستند.
2)شرکت ها یا مراکز مربوطه دارای چه میزان اعتباری برای مشتریان می باشند.
3)شرکت ها و مراکز مربوطه دارای چه جایگاهی در بین رقیبان خود هستند.
4)متن های درج شده بر روی تابلو مغازه، می بایست تا جای ممکن خلاصه گردد تا طولانی و خسته کننده به نظر نرسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *