راهنمای سفارش تابلو پیکسلی

راهنمای سفارش تابلو پیکسلی

پیکسلی دایره ای، چلنیوم پیکسلی

درعصر ماشینی حاضر و دنیای مدرن، بیشتر وقت افراد جامعه در وسایل نقلیه و در حین تردد و سفرهای شهری می گذرد بنابرین نصب تابلوها، برقراری ارتباط چشمی توسط تابلو ها در بزرگراه ها و اماکن ایده ای مناسب برای جذب مشتریانی که کمتر اخبار می بینند یا روزنامه میخوانند هست و روشی تضمینی برای معرفی برند و نام محصول با تنوع نامحدود طرح و ایده.

طبق آمار هزینه نصب تابلو 80% کمتر از آگهی تلویزیونی بوده ضمن بازدهی بسیار بالای تبلیغات خیابانی و اینکه مخاطب بدون پرداخت هزینه مستقیم با محصول آشنا می شود. رنگ های جسورانه ، گرافیک چشمگیر و ایده های زیرکانه و جذاب نظر بی حوصله ترین مشتریان را چه در ترافیک و چه هنگام عبور از محل نصب تابلو جلب می کند.

مردم بارها و بارها از کنار تابلو ها عبور میکنند در 24 ساعت شبانه روز و7 روز هفته این برخورد تکرار می شود پس دقت در انتخاب لوکیشن نصب بیلبورد فاکتوری مهم است اماکن پرتردد و پر ترافیک ناخودآگاه تاثیر تبلیغاتی مطلوب شما را موجب می شوند و تعداد تماشگران چلنیوم پیکسلی شما رابطه مستقیمی با میزان جذب مشتری برای محصول شما دارد.

راهنمای سفارش تابلو پیکسلی

پیکسلی مربعی

پشت زمینه حروف های برجسته ​یا تابلو چلنیوم از عمده موارد استفاده از پیکسل های مربعی در پشت زمینه حروف برجسته چلنیوم نصب شده در سردر مکان های تجاری است این گونه از پیکسل ها از تکنولوژی جدید و پیشرفته ای بهره مند هستند که علاوه بر نمایش افکتهای نوری متنوع و زیبا، قابلیت پخش فیلم، انیمیشن و متن را به صورت تمام رنگ فول کالر دارا می باشند.

که این امر باعث ایجاد یک فضای تبلیغاتی مدرن و پویا جهت نمایان و زیبا شدن مکان های تجاری می شود و دارای قابلیت برنامه ریزی در هر زمان و با هر سلیقه ای می باشد.

تمامی پیکسل های ال ای دی دارای یک آی سی برای کنترل هستند که به صورت سری به پیکسل بعدی متصل میشن و از یک سر هم به کنترلر متصل میشن. در اساس همگی یکسان هستند و فقط نوع آی سی کنترل و همچنین سایز و توان آنها متفاوت است.

این مدلی که در تصویر هست معمولا برای زیر تابلو چلنیوم استفاده میشه ولی میشه برای نورپردازی هم استفاده بشه قیمت هم بسته به سایز متفاوت هست چند سالی است که در ایران هم تولید میشه و با کنترولرهای داخلی و با نرم افزار isoft کار میکنه طول و عرض هر پیکسل cm4 و فاصله بینشان cm2 میباشد این کار فقط در ابعاد بزرگ زیبا جلوه میکند.

بالای 2 متر ارتفاع و 4 متر طول در این ابعاد 2178 عدد پیکسل جای میگیرد که جالب است بدانید4 عدد ماژول تابلو روان تراکم 2048 پیکسل دارد.

راهنمای سفارش تابلو پیکسلی

پیکسل دایره ای

این مدل از ​تابلو چلنیوم حروف برجسته از تکنولوژی جدید و پیشرفته ای بهره مند هستند به طوری که در آن هر یک از پیکسل ها به تنهایی دارای قابلیت برنامه ریزی می باشند.

علاوه بر این، تعداد تراکم و مکان قرارگیری هر یک از پیکسل ها و متریال زمینه قرار گیری در آن قابل تغییر می باشد از این جهت می توان این نوع از نمایشگرها را در اشکال مختلف طراحی و بر روی متریال هایی مانند چوب، طلق، شیشه اجرا نمود.

با توجه به توضیحات ذکر شده یکی از موارد استفاده این نوع از پیکسل های نمایشگر در حروف چلنیوم نصب شده، در سردرب مکان های تجاری و اداری می باشد به طوری که نصب پیکسل ها بر روی آن سبب می گردد که حروف چلنیوم قابلیت پخش افکت های نوری زیبا و همچنین انیمیشن های جذاب را داشته باشند که این امر موجب نمایان شدن هر چه بیشتر مکان تجاری، اداری و می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *