تابلو چلنیوم پانچی و کاربرد آن چیست؟

اگر تا به حال نام تابلو چلنیوم پانچی به گوشتان خورده است اما نمی دانید که تابلو چلنیوم پانچی چیست، خوب است که در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید، چرا که قصد داریم تا بیان کنیم که تابلو چلنیوم پانچی چیست و همچنین کاربردهای آن را نیز ذکر خواهیم کرد. اگر مایل به دانستن این موارد هستید با ما همراه باشید.

تابلو چلنیوم پانچی چیست

در جواب این سوال که تابلو چلنیوم پانچی چیست باید گفت که تابلو چلنیوم پانچی در دسته تابلوهای مدرن قرار می گیرد و قیمت تابلو چلنیوم نیز بر همین اساس و نوع آن متفاوت است.

همچنین این تابلو زیبایی خاصی به محیط می دهد و سبب می شود که مخاطبان را به طرف کسب و کار شما سوق دهد. حتما می‌دانید تابلوسازی نقش مهمی در بهتر دیده شدن کسب و کار شما دارد.

تابلو چلنیوم پانچی در سایز های مختلفی قابل تهیه است و دلیل بیشتر براق بودن آن به خاطر وجود رنگ هایی مانند نقره ای، طلایی، مشکی است که عموما بر روی حروف برجسته این نوع تابلوها استفاده می شود.

تابلو چلنیوم پانچ دار را می توان به واسطه برجسته بودن حروف در انواع مدل ها و رنگ ها مورد استفاده قرار داد و بیشتر به همین دلیل است که افراد زیادی از این نوع تابلو استقبال فراوانی می کنند.

دلیل اینکه مردم از این نوع تابلو استقبال زیادی می کنند به خاطر روشنی و در نتیجه جذب مخاطبی است که دارد و سبب می شود که کسب و کار خیلی جذاب و در معرض دید افراد باشد و مردم به راحتی بتوانند نام فروشگاه یا برند را بشناسند.

تابلو چلنیوم پانچی و کاربرد آن چیست؟

همه چیز درباره تابلو چلنیوم پانچی

مزایای استفاده از تابلو چلنیوم پانچی چیست

اگر بخواهیم بیشتر در مورد “تابلو چلنیوم پانچی چیست” بدانیم بهتر است مزایای آن را مورد بررسی قرار دهیم. این تابلو به سبب درخششی که دارد، دارای زیبایی بسیاری است و در نتیجه می تواند افراد را به طرف خود جذب نماید

مقاومت بالا در برابر ضربات فیزیکی و همچنین شرایط آب و هوایی مانند باران و طوفان

با توجه به ویژگی هایی که دارد مقرون به صرفه است و به راحتی تعمیر می شود

به راحتی نصب می شود و دردسر خاصی ندارد

همانطور که در تا به حال بیان کردیم این تابلو خیلی زیبا است و دارای استقامت بالایی است. اما بهتر است که بدانید که به علت کارایی که دارد، قیمت تابلو چلنیوم پانچی تقریبا بالا است و پیشنهاد می شود که کسب و کارهای بزرگ مانند فروشگاه ها از این نوع تابلو استافده کنند تا به راحتی بتوانند مشتریان را به خود جذب کنند.

تابلو چلنیوم پانچی و کاربرد آن چیست؟

شرایط ساخت تابلو چلنیوم پانچی

ساخت تابلو تبلیغاتی ممکن است زمان ببرد و ساختن تابلو چلنیوم پانچی نیز از این قضیه مستثنی نیست، اما بهتر است بدانید که ساخت این چنین تابلویی زمان زیادی نمی برد و می توان گفت یکی از دلایلی است که مردم از این نوع تابلو سفارش می دهند چرا که زمان ساخت تقریبا کوتاهی دارد و در کمترین زمان ساخته می شود و می توان به راحتی آن را بر سر درب مغازه یا فروشگاه نصب کرد

همچنین با سفارش ساخت همچنین تابلویی می توانید، هر نوع نورپردازی، هر رنگ و طرحی را در این نوع تابلو پیاده کنید و برند خود را در تابلو چلنیوم پانچی به نمایش بگذارید.

همچنین اگر بخواهیم بیشتر در این رابطه توضیح دهیم باید بگوییم که این تابلوها با توجه به برجسته بودن اشکال و حروف، نورپردازی، طرح و موارد دیگر قیمت متفاوتی دارد و نمی توان یک قیمت مشخص در مورد این تابلوها داد.

انواع تابلو چلنیوم پانچ دار

بسته به جنس پانچ پیاده سازی شده در تابلو چلنوم پانچ دار، این تابلوها را در انواع مختلفی قرار می دهیم و در ادامه این مقاله به برسی انواع این تابلوها می پردازیم.

تابلو الماسی

در ساخت این تابلو انواع الماسی پانچ ها استفاده می شود. برای ساخت این نوع از تابلوها، حروف برجسته طراحی شده توسط انواع نرم افزارها، به کمک دستگاه های لیزری بر روی ورق پلکسی اجرا می شود. در مراحل بعدی ساخت تابلو چلنیوم پانچ دار، با استفاده از دستگاه ویژه پانچ، طرح های خاصی بر روی لبه ها و ورق پلکسی ایجاد می شود.

تابلو چلنیوم پانچی و کاربرد آن چیست؟

تابلو چلنیوم ستاره ای

نوع پلکسی به کار رفته در طراحی تابلو چلنیوم پانچ دار ستاره ای، از نوع براق و روشن می باشد. می توان لامپ های کوچک اس ام دی و ال ای دی چشمک زن را در قسمت پشتی این نوع از تابلوها به فراوانی مشاهده کرد. به عبارتی دیگر، مشخصه اصلی این نوع از تابلوها، سطح براق و اس ام دی های چشمک زن آن است.

تابلو مغازه لایت باکس

نوع چوب استفاده شده در این تابلوها از نوع چاپ استکیری است. البته از چاپ های دیگر نیز می توان برای ساخت این تابلوها استفاده کرد. در مراحل بعدی طراحی این تابلوها از دستگاه پانچ مخصوص استفاده می شود.

با استفاده از این دستگاه بر روی لبه ها و حروف برجسته تابلو چلنیوم سوراخ هایی با قطر و تراکم مشخص، ایجاد می شود. وجود این سوراخ ها در کنار به کار گیری از انواع لامگ های اس ام دی، سبب ایجاد جذابیت های بصری در این تابلو می شود.

سخن پایانی

همچنان که در این مقاله مطالعه کردید دانستید که تابلو چلنیوم پانچی چیست و همچنین متوجه شدید که این نوع از تابلوها نسبت به دیگر تابلوهای معمولی، جذاب تر است و مخاطب بیشتری را به خود جلب می کند، چرا که براق و نورپردازی خاصی دارد که می تواند به راحتی برند و یا نشانه های روی تابلو را در ذهن بیننده حک کند.

همچنین در این مقاله در رابطه با مزایای این تابلو نیز صحبت شد که معلوم شد این تابلو دارای زیبایی فراوان و مقاومت بالا در برابر ضربات فیزیکی و همچنین شرایط آب و هوایی است، و می توان به راحتی آن را نصب کرد.

همچنین بیان شد که ساخت این تابلوها کمی زمان بر است و البته می توان به آسانی بر سر در فروشگاه نصب کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *