تابلو مغازه تبلیغاتی در رشت

ساخت تابلو در جهان از مدل های ساده و ابتدایی شروع شد و بعد از صنعتی شدن جهان و ورود تکنولوژی مدل های تابلوها نیز به سمت مدرنیته شدن رفت و تابلوهای امروزی و زیبا ایجاد شد. در این حین مدیران و صاحبان مشاغل تصمیم بر تبلیغ کارشان از طریق تابلو ها کردند و صنعت تابلوسازی رشد بی نظیری کرد.

تابلو مغازه تبلیغاتی در رشت
تابلو مغازه تبلیغاتی در رشت

اهمیت انواع تابلو مغازه

هنگامی که شخصی برای خرید یک جنس و یا محصول خاص، در شهر تردد می کند، برای پیدا کردن مغازه مورد نظرش به تابلو مغازه ها توجه می کند.

تابلو مغازه نمایانگر نوع کسب و کاری هستند که عرضه می شود. نوع و طراحی انواع تابلو مغازه نشان دهنده سلیقه و ذوق صاحب مغازه می باشد. به طوری که مشتری با توجه به نوع تابلو مغازه به سلیقه صاحب مغازه پی می برد و تصمیم می گیرد که آن مغازه جنس مورد نظرش را دارد یا خیر. پس می توان گفت انواع تابلو مغازه بر جذب مشتری برای کسب و کارتان بسیار پر اهمیت می باشد و نقش به سزایی را در بازاریابی برای شما خواهد داشت.

چرا باید از تابلو مغازه استفاده کنیم؟

جلب توجه عابرین

وقتی شما یک تابلو مغازه با کیفیت و متناسب با شرایط شغلی خود داشته باشید، با توجه به رنگ های مختلفی که تابلوها دارند توجه هر کسی را می‌تواند به خود جلب کنند در نتیجه در هر لحظه برای تمامی عابرین و رهگذران در حال تبلیغ محصولات خود هستید.

سبک و سلیقه‌ی شما

تابلو مغازه‌ی شما نشان دهنده‌ی سبک و سلیقه‌ی شما و کیفیت محصولاتتان هست،‌ پس برای هرچه بهتر نشان دادن بیزینس خود در انتخاب صحیح تابلو مغازه‌ تان،‌ بایدبکوشید. انواعی از تابلو مغازه برای تجارت‌های گوناگون و مختلف وجود دارد تا همیشه یکی از جنبه‌های تبلیغاتی برای هر کسب و کاری فعال و پایدار باقی بماند.

برند سازی

هر بیزینسی برای گسترش کسب و کار خودش نیاز به برند سازی دارد. وقتی برند سازی توسط انواع تابلو مغازه شکل می گیرد، در ذهن تمام مشتریان با دیدن هر تابلو مغازه‌‌ خاصی، محصولات آن بیزینس، کیفیت  و حتی نحوه‌ی برخورد فروشنده تداعی می گردد، پس از اهمیت انواع تابلو مغازه غافل نشوید.

تبلیغات در همه‌ی شرایط

وجود انواع تابلو مغازه در هر ثانیه برای شما تبلیغات محسوب خواهد شد! زیرا تابلو مغازه شما دائما در حال دیده شدن توسط مشتریان شماست. در شرایط مختلف آب و هوایی اگر متریال تابلوی شما با کیفیت باشد آسیب نخواهد دید و در همه‌ی فصول به تبلیغات بیزینس شما پایبند خواهد بود.

تابلو مغازه تبلیغاتی در رشت
تابلو مغازه تبلیغاتی در رشت

انواع تابلو مغازه

تابلوسازی از این رو که با حافظه بصری مخاطبان سرو کار دارد گام موثری در جذب مشتری خواهد داشت.

پس برای انتخاب انواع تابلو سردرب مغازه خود باید به چند نکته دقت کنید.

طراحی و ظاهر تابلو

انواع تابلو های مغازه باید تا حد ممکن از شلوغی و پیچیدگی دور باشد و ساده باشد، همچنین روانشناسی رنگ ها باتوجه به محیط کاری و دیزاین، باید رعایت شود.

تناسب تابلو با نوع خدمت

در نظر گرفتن تناسب و هماهنگی بین تابلو مغازه انتخابی و نوع کسب و کار از موارد مهم در انتخاب تابلو مغازه می باشد.

نمایش دادن شغل

تابلو شما باید نشان دهنده شغل شما باشد، با استفاده از تکنیک های طراحی باید استایل و مدل شغلتان را روی آن تابلو مغازه نمایش دهید.

نورپردازی

نورپردازی و افکت حرف اول را در زیبا سازی و دیزاین کار می زند، و یک نمای اختصاصی و منحصر به فرد برای شما ایجاد می کند.

تابلو مغازه تبلیغاتی در رشت
تابلو مغازه تبلیغاتی در رشت

استفاده از نوشته در تابلو

استفاده از یک متن مناسب و شایسته در تابلو باعث جلب توجه مشتری می شود.

سه بعدی و حجم دادن به کار

اجرای چاپ سه بعدی در طراحی انواع تابلو مغازه جلوه خاصی در نمای آن ایجاد خواهد کرد.

تابلو چنلیوم، تابلو فلزی، تابلو پلاستیک از این دسته به حساب می آیند.

ابعاد تابلو مغازه

ابعاد تابلو مغازه باید بزرگ باشد تا مشتری از فاصله زیاد هم تابلو و مغازه شما را پیدا کند.  همچنین اگر کسی قصد خرید و ورود به مغازه شما را نداشته باشد کنجکاو شود و وارد مغازه شود.

ولی ابعاد تابلو را باید با توجه به مغازه و ابعاد آن انتخاب کرد تا زیبایی ظاهری خود را هم از دست ندهد.

قیمت انواع تابلو مغازه

تابلو مغازه باتوجه به انواع مختلفی که دارد از قیمت های متفاوتی نیزبرخوردار است قیمت ساخت انواع تابلو مغازه ها باتوجه به متریال و کیفیتی که ساخته شده اند و محیط تابلوی مورد نظر ارائه می دهند و به هر میزانی که کیفیت بالاتری داشته باشند درنتیجه طول عمر بالاتری نیز خواهند داشت و از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند.

قیمت تابلو مغازه به چه مواردی وابسته است؟

سوال فوق برای خیلی از افراد پیش آمده، اما پاسخ صحیح چیست؟

قیمت انواع تابلو مغازه ، با توجه به قیمت روز بازار، کیفیت متریال تابلو، مقاوم بودن جنس تابلو و… متفاوت است. باید به عنوان فردی که صاحب کسب و کار است بدانید که با توجه به بودجه ی فعلیتان چه چیزی مناسب است.

گاهی نیاز است که هزینه ی بیشتری انجام شود تا کسب و کارتان رونق پیدا کند ولی گاهی با نصب یک تابلو مغازه مقرون به صرفه تمامی نیاز های شما پوشش داداه می شود. به عنوان مثال تابلو هایی با نمای فلکسی یا تابلو های بنری جزو تابلو های ارزان هستند و در نتیجه هزینه زیادی را متحمل نخواهید شد.

تابلو های کامپوزیت، تابلوی پلاستیکی و تابلو چنلیوم  از دسته تابلو های قیمت مناسب و قیمت متوسط  هستند و در مقابل تابلو هایی با نمای چوب ترموود ، تابلو مغازه LED فول کالر، تابلو لاسوگاسی، تابلو تیتانیومی،تابلو استیل، تابلو وکیوم و تابلوهایی با حروف رنگی جزو تابلو های گران قیمت محسوب می‌شوند.

تابلو مغازه تبلیغاتی در رشت
تابلو مغازه تبلیغاتی در رشت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *