بررسی کاربرد تابلو لایت باکس آلومینیومی

به طور کل تابلو لایت باکس عبارتند از جعبه هایی که با استفاده از متریال هایی از جمله چوب، آلومینیوم، پلاکسی گلاس و غیره ساخته می شوند. این جعبه ها دارای قابلیت نورپردازی و تولید روشنایی می باشند.

لایت باکس ها کاربرد متنوعی از جمله استفاده در قاب عکس ها، تزئینات دکوراسیون و تبلیغات محیطی دارند. اکنون از تابلو لایت باکس آلومینیومی برای کاربردهای مختلفی از جمله تبلیغات و مزئینان و غیره استفاده می شود.

لایت باکس ها انواع متفاوتی دارند که از جمله آنها می توان به لایت باکس آلومینیومی نیز اشاره کرد. ما قصد داریم در ادامه این مطلب به بررسی تابلو لایت باکس آلومینیومی بپردازیم.

بررسی کاربرد تابلو لایت باکس آلومینیومی

تابلو لایت باکس آلومینیومی

امروزه که تبلیغاتی بخش زیادی از زندگی افراد را تحت شعاع قرار می دهد، اشخاص و شرکت هایی که در زمینه تبلیغات فعالیت می کنند دست به طراحی و خلق آثار زیبا و مبتکرانه ای می زنند تا هم تنوع بصری جذاب و زیبایی ایجاد نمایند و هم در رقابت تبلیغاتی موفق تر باشند.

از جمه انواع خلاقیت ها استفاده از تابلوهای لایت باکس می باشد که جذابیت زیادی دارد و همانند تابلو چلنیوم علاقه مندان بسیاری در سراسر جهان دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی تابلو لایت باکس آلومینیومی بپردازیم.

بررسی کاربرد تابلو لایت باکس آلومینیومی

همه چیز درباره تابلو لایت باکس آلومینیومی

لایت باکس چیست

قبل از اینکه با این تابلو آشنا شوید مناسب است که با لایت باکس آشنا شوید. لایت باکس عبارتند از جعبه هایی که با استفاده از متریال هایی از جمله، پلاکسی گلاس، چوب و آلومینیوم و غیره ساخته می شوند.

این جعبه ها دارای قابلیت نورپردازی و تولید روشنایی می باشند. لایت باکس ها کاربرد مختلفی دارند از جمله برای دکوراسیون و تبلیغات و عکس ها. در این تابلو برای روشنایی از اس ام دی ها ومهتابی ها استفاده می شود.

بررسی کاربرد تابلو لایت باکس آلومینیومی

تابلو لایت باکس آلومینیومی چیست

حال که با لایت باکس آشنا شدید در ادامه با شما در رابطه با تابلوهای لایت باکس آلومینیومی صحبت خواهیم کرد. لایت باکس آلومینیومی از جمله تابلوهای لایت باکسی است که از جنس آلومینیوم ساخته شده است.

لایت باکس آلومینیومی قابلیت نصب در اکثر مکان ها و فضاهای خارجی و داخلی را دارد. می توان گفت که لایت باکس محبوب ترین نوع تبلیغات است که سادگی و تنوع چشم نوازی بصری بسیار بالایی دارد. “تابلو لایت باکس آلومینیومی” به در شکل ضد آب و معمولی در تابلوسازی ها ساخته می شود.

که البته نوع ضد آب آن در استفاده از تبلیغات محیطی طرفداران بسیاری به علت دوام و عمر طولانی مدت دارا هستند. لایت باکس آلومینیومی علاوه بر موارد تبلیغاتی در دکوراسیون و تزئین نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای تابلو لایت باکس

لایت باکس آلومینیومی دارای طرفداران بسیاری است که می توان گفت که علت آن مزایای و خصوصیات مثبت این تابلو است. از جمله خصوصیات این تابلو می توان به این موارد اشاره کرد:

امکان ساخت لایت باکس آلومینیومی در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ

امکان نورپردازی با مهتابی و اس ام دی در لایت باکس آلومینیومی

مصرف برق پایین در لایت باکس آلومینیومی

مقاومت خیلی بالا در برابر ضربات

مقاومت بالا در شرایط جوی مختلف

امکان تعویض راحت لایت باکس آلومینیومی

امکان چاپ راحت و سریع روی لایت باکس آلومینیومی و مزایای دیگر.

البته بدیهی است که لایت باکس آلومینیومی مانند اشیاء دیگر همچنان که مزایایی دارد، دارای معایبی نیز می باشد. می توان گفت که تنها عیب لایت باکس آلومینیومی قطر بالا و هم چنین ظاهر قدیمی آن می باشد که مورد پسند برخی از افراد یا برخی از سلیقه ها نمی باشد.

بررسی کاربرد تابلو لایت باکس آلومینیومی

خصوصیات تابلو لایت باکس آلومینیومی

تابلو لایت باکس آلومینیومی طرفداران فراوانی دارد. اکثر برندها برای معرفی کالای خود از این نوع تابلو استفاده می کنند. این نوع از تابلوها در هر مکانی قابل استفاده هستند مانند مغازه ها، فروشگاه ها، اماکن خصوصی و تجاری و دولتی، ترمینال ها، مطب ها، فرودگاه ها و غیره. نورپردازی در این تابلو ها در قسمت پشت تابلو انجام می وشد.

کیفیت چاپ تصویر در این نوع از لایت باکس ها خیلی بالا است.هم چنین می توان این نوع تابلو ها را در ابعاد دلخواه طراحی و تولید کنید. نورپردازی موجود در این تابلوها، آنها را به تابلوهای جذابی برای افراد رهگذر مبدل می سازند این ویژگی در زمینه تبلیغات از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت تابلو لایت باکس آلومینیومی

می توان گفت که قیمت تابلو لایت باکس عموما طبق مواردی مانند ابعاد و اندازه ای که ساخته می شوند و نوع مواد مصرفی و محیطی که قرار است در آن نصب شوند تغییر می کند. مثلا تابلو لایت باکس آلومینیومی بسته به فریم آلومینیومی آن، اس ای دی های مصرفی و چاپ پلاکسی گلاس و ابعاد مورد نیاز تغییر می کند و قیمت گذاری می شود.

بدیهی است که هر چه ابعاد تابلو لایت باکس آلومینیومی بزرگ تر باشد، میزان مواد مصرفی که جهت ساخت آن مورد استفاده قرار می گیرد نیز بیشتر خواهد بود و به تبع قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

سخن آخر

لایت باکس آلومینیومی یکی از تابلوهای لایت باسک است که از جنس آلومینیوم ساخته می شود. لایت باکس آلومینیومی قابلیت نصب در اکثر مکان ها و فضاهای خارجی و داخلی را نیز دارا است. لایت باکس آلومینیومی علاوه بر موارد تبلیغاتی و دکوراسیون نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنان که در بالا نیز گفته شد، تابلو لایت باکس به دو شکل ضد آب و معمولی ساخته می شود تابلو لایت باکس آلومینیوم با توجه به فریم آلومینیومی آن، اس ام دی های مصرفی و چاپ پلاکسی گلاس و ابعاد مورد نیاز تغییر کرده و قیمت آن معلومی می شود.

تابلو لایت باکس طرفداران زیادی دارد و اکثر برندها برای معرفی کالای خود از این نوع تابلو استفاده می کنند. از این نوع تابلوها در همه مکان ها قابل استفاده است و همچنین مانند تابلو چلنیوم از این تابلو هم برای تبلیغاتی نیز استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *