تابلو سوپر اسلیم در کجا استفاده می شود؟

در پاسخ به سوال تابلو سوپر اسلیم چیست می توان گفت تابلو سوپر اسلیم نوعی تابلو مورد استفاده در تزئینات و دکوراسیون داخلی است که دارای جلوه و زیبایی خاصی می باشند.

تفاوت اصلی این تابلو با تابلو چلنیوم این است که به دلیل وکیوم و یک دست بودن، ضخامت کمتری نسبت به تابلو چلنیوم دارد. این تابلو ها دارای ظاهری شیک و مدرن است و دارای تنوع و ظرافت بالایی است. در ادامه بیشتر خواهید دانست که تابلو سوپر اسلیم چیست و با این نوع تابلو بیشتر آشنا خواهید شد.

تابلو سوپر اسلیم در کجا استفاده می شود؟

تابلو سوپر اسلیم

در ادامه پاسخ به سوال تابلو سوپر اسلیم چیست، باید گفت که این تابلو از تابلوهای تبلیغاتی است که عموما از آن در تزئینات دکوراسیون داخلی منزل استفاده می شود. این تابلو دارای جلوه و جذابیت خاصی است و همچنین که در بالا نیز گفته شدن دارای کیفیت بالا است.

تابلو سوپر اسلیم باعث شده است که خیلی از افراد و مخصوصا صاحبان مشاغل مشتاق خریداری و نصب آن در منزل و یا مغازه خود می باشند و همینطور در صنعت تابلوسازی جایگاه خوبی را کسب کرده است. این تابلو خیلی زیبا و همچنین کاربردی است. درباره تفاوت تابلو چلنیوم و تابلو سوپر اسلیم در نحوه به کار بردن وکیوم و یکپارچه بودن آن است.

این تابلو در مقایسه با تابلو چلنیوم ضخامت کمتری دارد. یکی دیگر از تفاوت های تابلو چلنیوم و سوپر اسلیم این است که تابلو سوپر اسلیم جای پرچ و تورفتگی در آن وجود ندارد. تابلو سوپر اسلیم در مقایسه با دیگر تابلوها از جلوه خاصی برخوردار است. قیمت تابلو سوپر اسلیم با توجه به متراژ و متریال به کار رفته در آن مشخص می شود.

البته لازم به ذکر است که نورپردازی تابلو سوپر اسلیم و حروف به کار رفته در آن با دیگر تابلوها متفاوت است. البته خوب است که بدانید که اگر می خواهید “تابلو سوپر اسلیم” را خرید نمایید خوب است که به روش هوشمندانه و دقیقی اقدام به خرید کنید. از این رو لازم است که بهتر بدانید که تابلو سوپر اسلیم چیست و همچنین از مزایا و معایب آن به خوبی آگاه باشید تا بتوانید یک خرید هوشمندانه داشته باشید.

تابلو سوپر اسلیم در کجا استفاده می شود؟

همه چیز در مورد تابلو سوپر اسلیم

مزایای استفاده از تابلو سوپر اسلیم چیست

اما همچنان که گفته شد برای شناخت بیشتر این تابلو مناسب است که مزایای این تابلو را نیز به خوبی بشناسید. اما بدانید از مزایای این تابلو، زیبایی و جذابیت به کار رفته در تابلو سوپر اسلیم با دیگر تابلو ها بیشتر است و به هیچ عنوان با دیگر تابلوها قابل مقایسه نیست.

با توجه به اینکه این تابلو زیبایی و جذابیت زیاد دارد، استفاده و تهیه کردن آن خیلی از لحاظ اقتصادی به صرفه است. از عناصر تزئینی جذابی در ساخت و تهیه آن استفاده شده است. یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزایای استفاده از این تابلو، این است که تنوع زیاد دارد و از طرح ها و نقش های مختخلفی در ساخت آن استفاده می شود.

استفاده کردن از این تابلو یک فضای مناسب و جذابی در مغازه و محل کار شما به وجود می آورد و از طرفی دیگر سبب جذب مشتری و دوام و ماندگاری برند و لوگو شما می شود. جنس به کار رفته در تابلو سوپر اسلیم نازک است و جای پرچ و تورفتگی در آن وجود ندارد. با توجه به نیاز و کسب و کار خود می توانید از نورپردازی در ساخت تابلو استفاده نمایید.

طول عمر این تابلوها نسبت به تابلوهای دیگر نسبتا زیاد است و دارای مقاومت و کیفیت بالایی است که افراد زیاد مشتاق به استفاده از این تابلو هستند. یکی دیگر از مزایای این تابلو این است که ظاهر زیبا و جذابی دارد و زیبایی آن بسیار گسترده است. البته قابل به ذکر است که استفاده از تابلو صرفه اقتصادی دارد و هر فرد می تواند با پرداخت هزینه مناسب جهت خرید این تابلو اقدام نماید.

این تابلو نقش ها و طرح های متنوعی دارد و در نتیجه شما آزادی بیشتری در انتخاب طرح مورد پسندتان دارید. شما می توانید متناسب با سلیقه و فضای داخلی خود طرح آن را انتخاب نمایید. از این تابلو در طراحی دکوراسیون داخلی و فضاهای تبلیغاتی استفاده بسیاری کنید.

تابلو سوپر اسلیم در کجا استفاده می شود؟

روش ساخت تابلو سوپر اسلیم

طراحی و ساخت تابلو سوپر اسلیم به گونه ای است که با توجه به طرح های انجام شده بر روی آن و به وسیله یک تابلوی استیل پوشش داده می شود. در اکثر موارد، طرح انتخابی به سلیقه مشتری بستگی دارد.

شما با توجه به انتخاب و سلیقه خود می توانید تنها یک لبه دو سانتی از استیل که به دو روش رینگی تک لبه و دو لبه ساخته می شوند. این تابلو در محدوده های بزرگ و وسیعی استفاده می شود.

افراد مختلف می توانند با توجه به سلیقه خود می توانند طرح های تابلو را انتخاب کنند و مورد استفاده قرار دهند. اما در ادامه باید گفت که تابلو سوپر اسلیم به دو روش ساخته می شود:

روش اول

این نوع یونولیت برای ساخت روف ساده استفاده می شود. اگر مشتری دوست داشته باشد از حروفی با رنگ ساده و ظاهری معمولی استفاده کند، باید به سراغ این نوع متریال برود.

تابلوهایی که با یونولیت ها ساخته می شوند نسبت به مدل های دیگر آن از وزن کمتر و مراحل ساخت ساده تری برخوردار هستند. همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن این نوع تابلو نیز از ویژگی های تابلو یونولیتی ساده است.

روش دوم

در این روش استیل رینگی تک لبه و تابلو پلاستیک ساخته می شود. در اصل، در این روش استیل رینگی با رینگ 1 تا 2 سانتی متر ساخته می شود و لبه آن عموما 3 سانتی متر لبه می گیرد و بر روی پلاستیک با لبه 7 سانتی متر مونتاژ می شود. در این مدل از تابلو سوپر اسلیم، نور پردازی آن از سمت روبرو و از سمت لبه کار انجام می شود.

تابلو سوپر اسلیم در کجا استفاده می شود؟

روش سوم

در این روش ساخت، استیل رینگی دو لبه و تابلو پلاستیک تنظیم می شوند، در این مدل از استیل رینگی 2 لبه استفاده می شود. استیل رینگی دو لبه به این صورت است که بعد ازرویه 1 تا 2 سانتی متری یک لبه 0.5 تا 1 سانتی متری به آن ظرف رویه مونتاژ می شود و طرف دیگر رویه لبه به اندازه 3 سانتی متری مونتاژ می شود. تابلو پلاستیک به لبه 7 سانتی متری بر روی این تابلو استیل رینگی دو لبه مونتاژ می شود.

نورپردازی این تابلو از دو سمت روبرو و از قسمت لبه آن انجام می شود. تفاوت این تابلو با تابلو رینگی تک لبه حالت 3 بعدی این تابلو است که زیبایی بی نظیری به آن می دهد. در نورپردازی این تابلو هم از لامپ های پی وی سی و هم مهتابی های اس ام دی استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *