موارد استفاده تابلو لاس وگاسی چیست؟

مناسب است پیش از اینکه درباره موارد استفاده تابلو لاس وگاسی صحبت کنیم ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که تابلو لاس وگاسی چیست؟ در ابتدا قابل به ذکر است که تابلو لاس وگاسی از جمله تابلوهای پرطرفدار در صنعت تابلوسازی است.

نورپردازی این نوع تابلوها سبب می شود که توجه عموم مردم را به خود جلب کند؛ و شما با انتخاب یک تابلو لاس وگاسی می توانید یک کسب و کار با درامد موفق داشته باشید.

از تابلوهای لاس وگاسی عموما در شهر بازی ها و دکوراسیون های داخلی مانند کافه ها، آتلیه ها، رستوران ها و باشگاه های ورزشی و غیره استفاده کرد. در ادامه بیشتر با این تابلو آشنا خواهید شد.

موارد استفاده تابلو لاس وگاسی چیست؟

تابلو لاس وگاسی چیست

اگر می‌خواهید بدانید تابلو لاس وگاسی چیست تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. همچنان که از نام این تابلو نیز معلوم است از این تابلو در شهر لاس وگاس استفاده می شود.

و در آغاز تابلوسازی در این شهر و استفاده از این نوع تابلوها، مورد توجه دیگر نقاط دنیا هم قرار گرفت. این شهر، شهری کاملا تفریحی است در آمریکا، معماران برای بهتر دیده شدن این شهر صحرایی از نشانه ها و تابلوهایی استفاده کردند که از نورپردازی و درخشندگی بهره ببرند.

تابلو لاس وگاسی به نسبت تابلوهای معمولی نورپردازی و درخشندگی بیشتری دارند و به نسبت آنها جلب توجه بیشتری نیز می کنند.

موارد استفاده تابلو لاس وگاسی چیست؟

همه چیز درباره تابلو لاس وگاسی

تابلو فلزی لاس وگاسی

اولین مورد از تابلو لاس وگاسی چیست که در این مقاله می‌خواهیم به آن اشاره کنیم تابلو فلزی لاس وگاسی است. به تابلوی لاس و گاسی که ساخت آن توسط متریال فلز انجام شده است، تابلو فلزی لاس وگاسی گفته می شود.

رنگ بندی این مدل از حروف برجسته به این شکل است که در ابتدا داخل حروف توسط رنگ پلی اورتان رنگ آمیزی شده و بعد از آن مبادرت به رنگ کردن لبه های حروف شده است.

نوع لامپ به کار رفته در این حروف لاس وگاسی نیز از لامپ های شیشه رنگی است که می توان از رنگ های مختلف آن در ساخت حروف لاس وگاسی استفاده کرد. از دیگر انواع تابلوهای لاس وگاسی، تابلو چلنیوم لاس وگاسی، تابلو نئون لاس وگاسی، تابلو لاس وگاسی باکس می باشد.

موارد استفاده تابلو لاس وگاسی چیست؟

کاربرد تابلو لاس وگاسی چیست

می توان گفت که تابلو های لاس وگاسی ماهیت تبلیغاتی دارند و با سفارش و خرید این تابلوها می توانید از آنها برای تبلیغات و جلب توجه استفاده کنید.

استفاده از این نوع تابلوها در دکوراسیون داخلی نیز مرسوم است، به طور مثال می توان برای زیباتر دیده شدن ویترین فروشگاه و یا فضای داخلی یک مرکز تجاری از طرح های مناسب آن استفاده کرد.

تابلو لاس وگاسی چگونه ساخته می شود

هنگامی که مشتری تابلو را انتخاب و تایید می کند با استفاده از برنامه های نرم افزاری مانند کورل، فاصله بین لامپ ها و تعداد آنها متناسب با اندازه حروف مشخص می شود.

و با توجه به بودجه مشتری و مکان قرار گیری تابلو و جنس و غیره تابلو ساخته می شود. کار برش طرح ها روی فلز را با استفاده از دستگاه های برش لیزری انجام می شود.

برای زیرسازی حروف از ورق های پی وی سی استفاده می شود. برای نورپردازی نیز در جاهایی که توسط نرم افزار برای نصب لامپ انتخاب شده است، سپس سرپیچ ها را قرار می دهند و سیم کشی را انجام داده و در نتیجه تابلو ساخته می شود.

پرطرفدارترین طرح های تابلوی لاس وگاسی

مشخصه خوبی که این تابلوها دارند این است که می توانند آن را با توجه به ایده و نظر شما طراحی و تولید کنند. کار برش ورقه های فلزی حروف و بدنه را با استفاده از دستگاه های پیشرفته سی ان سی به راحتی انجام داده و همین خود سبب ظرافت کار و زیبایی بیشتر تابلو می شود.

مزایای استفاده از تابلوهای لاس وگاسی

با توجه به نورانی بودن این تابلو ش می توانید که آن را از مسافت های طولانی مشاهده نمایید. این نوع تابلوها به محیط زیست آسیب نمی رساند و قابلیت بازیافت را نیز دارند. با توجه به مقاومت خوبی که دارند در شرایط جوی مانند، آفتاب، باران، باد، گرد و خاک به آن آسیب نمی رساند.

این نوع تابلوها نسبت به تابلوهای عادی حروف برجسته، دارای زرق و برق و درخشندگی بیشتری هستند و البته که دارای طراحی خیلی جذاب و منحصر به فردی می باشند.

از دیگر مزایای آن می توان به لامپ های به کار رفته در این مدل تابلوها اشاره کرد که عموما ال ای دی بوده و کم مصرف می باشند و لامپ لاس وگاسی نامیده می شوند. از این رو می توان گفت که این تابلوها هزینه مصرف برق چندانی ندارند.

موارد استفاده تابلو لاس وگاسی چیست؟

تفاوت تابلوهای حروف برجسته لاس وگاسی با دیگر تابلوها

مهم ترین وجه تفاوت تابلوهای لاس وگاسی با دیگر تابلوها در تعداد و نحوه قرار گیری لامپ های درون آن می باشد. این نوع تابلوها را به دو روش طراحی می نمایند که هر کدام از این سبک ها طرفداران خود را دارد.

در روش اول، لامپ ها در لبه کار و داخل حروف ها قرار می گیرند. در روش دوم به این صورت است که ابتدا قسمت رویه کار با لبه حروف هم سطح می شود و لامپ ها در آن قرار می گیرند، در این طرح لامپ ها به صورت برجسته دیده می شوند و نمای بیشتری دارند.

آیا تابلو لاس وگاسی، برای مغازه یک انتخاب مناسب است

تابلوهای لاس وگاسی به نسبت به تابلوهای نئون استیل و غیره خیلی فرق دارد و هزینه و قیمت ساخت و سفارش آن بیشتر می باشد و حتی شاید شما از انتخاب منصرف شوید، اما باید بدانید که این نوع تابلوها خیلی در کسب و کار شما موثر است و با توجه به دیگر تابلوها کاربرد بیشتر و همچنین جلب توجه بیشتری را دارد.

پیشنهاد می شود که شما برای افزایش درامد خود از تابلوهای لاس وگاسی استفاده نمایید. این تابلوها به عنوان یک سرمایه گذاری برای شما به شمار می رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *