بررسی تفاوت تابلو فلکسی و بنر

اکنون در حوزه تبلیغات شاهد به وجود آمدن شیوه های بازاریابی مختلفی هستیم و افرادی که قصد انجام فرایندهای تبلیغاتی را دارند، می توانند به سراغ هر یک از این روش ها رفته و با کمک آنها به اهداف خود در راستای بازاریابی و تبلیغات دست پیدا کنند.

در همین راستا به کمک صنعت چاپ شاهد به وجود آمدن روش های مختلفی در راستای تبلیغات و بازار یابی می باشیم که اگر بخواهیم دو مورد از مهم ترین این روش های تبلیغاتی را نام ببریم می توان به تفاوت تابلو فلکسی و بنر اشاره کرد.

بررسی تفاوت تابلو فلکسی و بنر

تفاوت تابلو فلکسی و بنر

اگر می خواهید تابلو فلکسی و یا بنر را خریداری کنید، باید به این مسئله توجه داشته باشید که در مرحله اول باید تفاوت تابلو فکسی و بنر را بدانید. این دو نوع شیوه تبلیغ با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام دارای ماهیت و ساختار جداگانه ای می باشند.

در راستای بررسی این موضوع باید گفت که بنرها یکی از ابزارهای تبلیغاتی می باشند که برای تبلیغات خیابانی و گسترده از آنها استفاده می شود. نکته مهمی که باید توجه کرد این است که در بنرها از طرح های گرافیکی، تصاویر، متن، اشعار و غیره استفاده می شود.

امروزه بنرهای تبلیغاتی در مدل های مختلفی به چاپ رسیده و می توان بعد از خرید بنر، اقدام به نصب آنها در محیط های گوناگون کرد. از طرفی دیگر، اگر بخواهیم در رابطه با تابلو فلکسی صحبت کنیم، باید گفت که تابلوسازی در سالیان گذشته دچار پیشرفت های زیادی شده است که تابلو فلکسی هم از این قاعده مستثنا نبوده و پیشرفت کرده است.

تابلو فلکسی یکی از ابزارهای چاپی است که از آنها برای سر در مغازه ها، فروشگاه ها و یا تابلوهای تبلیغاتی بزرگ استفاده شده و شما می توانید با کمک آنها اقدام به تبلیغ کنید.

موضوع خیلی مهمی که درباره با ماهیت تابلو فلکسی باید دقت کنید این است که این دسته از محصولات، به نسبت بنرها مقاومت خیلی زیادی در برابر شرایط محیطی مانند باد و باران دارند.

همچنین تابلوهای فلکسی در سه نوع مختلف طراحی و تولید می شوند که مهم ترین آنها شامل تابلو نور از پشت، تابلو نور از جلو و تابلو بدون نور است که از این تابلوها در شرایط خاص استفاده می شود و با توجه به اهداف تبلیغاتی که وجود دارد می توان اقدام به خرید تابلو فلکسی مناسب کرد.

از طرفی تراکم بافت در یک متر مربع تابلو فلکسی اهمیت ویژه ای دارد و امروزه شاهد به وجود آمدن تابلو فلکسی با تراکم های مختلف می باشیم. هر چه تراکم بالاتر باشد کیفیت این سطح از محصولات بالاتر بوده و می توان با خیال آسوده بعد از سفارش چاپ تابلو فلکسی به مدت طولانی از آن استفاده کرد.

یکی دیگر از تابلو های با کیفیتی که می‌توان برای تبلیغات در سر در فروشگاه ها از آن استفاده کرد تابلو چلنیوم است که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

بررسی تفاوت تابلو فلکسی و بنر

همه چیز درباره تابلو فلکسی و بنر

تفاوت تابلو فلکسی و بنر از لحاظ کاربرد

اگر بخواهیم نگاهی به کاربرد بنر و کاربرد تابلو فلکسی انداخته و در رابطه با آن صحبت کنیم باید گفت که از بنرها برای تبلیغات محیطی و خیابانی استفاده می شود.

امروزه کمپانی ها و شرکت های بزرگ با چاپ بنرهای تبلیغاتی تلاش می کنند تا افرادی که در محیط های بیرونی در حال رفت و آمد هستند را با کسب و کار خود آشنا نمایند و اطلاعات کافی در رابطه با کسب و کار خود و محصولات شان را به آنها ارائه دهند.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که بنرها مراحل چاپ و انتشار خیلی سریعی دارند و در واقع یک “تفاوت تابلو فلکسی و بنر” در همین سرعت بالای انتشار و چاپ است.

همچنین شما می توانید به راحتی آنها را در معرض دید عموم قرار داده و مراحل بازاریابی خود را پیگیری کنید. از طرفی دیگر اما تابلو فلکسی به نحوی است که به عنوان تابلوی نورانی که در شب، روشن می شود از آن یاد می شود.

این شیوه تبلیغات عموما در محل عبور عابران فروشگاه ها، سر در مغازه ها و حتی بیلبورد ها کاربرد داشته و شاهد استفاده از این تابلوها در بخش های خاصی می باشیم.

همچنین باید به این دقت داشته باشید که امروزه تابلو فلکسی در ابعاد مختلفی چاپ شده و شما می توانید متناسب با نیاز خود تابلو فلکسی با تراکم مناسب را سفارش دهید و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

بررسی تفاوت تابلو فلکسی و بنر

بررسی تفاوت تابلو فلکسی و بنر از لحاظ هزینه

یکی دیگر از موارد تفاوت تابلو فلکسی و بنر که می‌خواهیم مورد بررسی قرار دهیم تفاوت آن ها از لحاظ کاربرد است. کسانی که می خواهد بنر چاپ کنند یا می خواهند تابلو فلکسی را چاپ کنند، یکی از سوالات مهمی که دارند این است که قیمت بنر و قیمت تابلو فلکسی چقدر است؟ و کدام از این دو روش تبلیغات مقرون به صرفه تری می باشد؟

در این باره باید گفت که اگر بخواهیم قیمت بنر و تابلو فلکسی را با یکدیگر مقایسه کنیم باید گفت که تفاوت قیمتی زیادی ندارند و هر دو این روش ها جزو روش های مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

همین مسئله سبب شده تا افراد متناسب با نیاز خود به سراغ چاپ بنر و چاپ تابلو فلکسی رفته و متناسب با نیاز خود اقدام به سفارش این دسته از محصولات کنند.

البته این که شما بنر و یا تابلو فلکسی خود را در چه ابعادی نیاز دارید، پارامتر مهمی است که بر روی قیمت تاثیر می گذارد چرا که هر چه ابعاد این دسته از محصولات افزایش یابد، به تبع آن نیز چاپ آنها نیز هزینه بیشتری برمی دارد.

مزایای چاپ بنر

یکی از مزایای چاپ بنر می توان گفت که به صرفه بودن و ارزان بودن این روش تبلیغاتی می باشد. همچنین چاپ بنر به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری پیدا کرده و آمار فروش بیشتری را تجربه کنید.

دید بنرها برای کاربران بیشتر بودن و هم این که امکان چاپ فوری آن در سایزهای متفاوت وجود دارد. امکان گسترش آن در ابعاد بزرگ، وزن پایین و متنوع بودن نیز از مهم ترین مزایای چاپ بنر به حساب می آید که این ویژگی ها سبب شده تا افراد زیادی برای تبلیغات خود به سراغ این روش بروند.

معایب چاپ بنر

یک از معایب چاپ بنر، غیر قابل بازیافت بودن این دسته از محصولات است. در اصل بنری که چاپ شده و مورد استفاده قرار می گیرد، به هیچ عنوان قابل بازیافت نبوده و این مسئله می تواند شما را با این مشکل مواجه کند. در همین راستا پیشنهاد ما این است که دید کافی در رابطه با این عیب چاپ بنرها داشته باشید.

مزایای چاپ تابلو فلکسی

از مزایای چاپ تابلو فلکسی می توان به این اشاره کرد که این روش برای تبلغات مقرون به صرفه است و امکان چاپ آن در اندازه های مختلف وجود دارد. همچنین این دسته از محصولات قابلیت گسترش در ابعاد بزرگتر را نیز دارند.

سبک بودن، انعطاف پذیر بودن، امکان دیده شدن از فواصل دور از دیگر مزایای این دسته از محصولات می باشد. از سوی دیگر باید به این نکته خیلی توجه داشته باشید که تابلو فلکسی ها از لحاظ ابعاد و تراکم متنوع بوده و امکان نورپردازی خاص و جلوه های بصری برای آن وجود دارد.

بررسی تفاوت تابلو فلکسی و بنر

معایب تابلو فلکسی

می توان گفت که این تابلو معایب زیادی ندارد، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر اقدام به خرید تابلو فلکسی خاصی داشته باشید که نیاز به نورپردازی داشته باشد، این دسته از محصولات در شرایط محیطی تاریک جلوه بیشتری دارند و در اصل در طول روز تفاوت خیلی زیادی بین یک تابلو فلکسی و دیگر روش های تبلیغاتی مشابه وجود ندارد.

به همین خاطر از این دسته محصولات در محیط های تاریک استفاده می شوند و در هنگام شب با روشن کردن چراغ از این روش تبلیغاتی استفاده می شود. البته خوب است که بدانید که تابلو چلنیوم نیز از روش های بروز تبلیغات به شمار می رود و بسیار مورد پسند عموم واقع شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *