ویژگی تابلو برجسته لبه سوئدی چیست؟

قطعا میبینید که مانند دیگر صنایع صنعت تابلوسازی نیز روز به روز در حال پیشرفت و نوآوری است تا محصولات مختلف و متنوع خودش را در اختیار مشتریان قرار دهد. این را نیز می توانید با نگاه به تابلوهای مغازه ها نیز متوجه شوید.

چند سالی می باشد که تابلوهای زیبا و تازه ای در دنیای تبلیغات معرفی شده است که جذابیت دیداری زیادی دارد که می توان گفت از جمله این نوع تابلوها، تابلو برجسته لبه سوئدی است.

ویژگی تابلو برجسته لبه سوئدی چیست؟

تابلو برجسته لبه سوئدی

تابلو برجسته لبه سوئدی از تازه ترین و بروز ترین نوع تابلوهای حروف برجسته است که می توانید برای استفاده جهت تبلیغات مغازه تان به شرکت های تابلوسازی سفارش دهید، این تابلوها ظاهر جذاب و متنوعی دارد در نتیجه شما می توانید در زمان خرید با توجه به سلیقه خود تابلو را انتخاب کنید.

شما با استفاده از تابلوهای لبه سوئدی می توانید از زیبایی و جذابیت آن در تبلیغات خود استفاده کنید و توجه مخاطبان خود را به کار و حرفه خود جلب نمایید.

نکته خیلی مهمی در معرفی تابلوهای سوئدی وجود دارد این است که این تابلوها با تابلو چلنیوم شباهت زیادی دارند در اصل هر دو این تابلوها دارای حروف برجسته ای می باشند که از نورپردازی داخلی در آنها استفاده شده است.

البته وجود پلکسی گلاس سبب می شود تا این دو تابلو، شباهت با همدیگر شباهت زیادی پیدا کنند؛ اما قابل به ذکر است که این دو تابلو کاملا با همدیگر متفاوت می باشند.

ویژگی تابلو برجسته لبه سوئدی چیست؟

همه چیز درباره تابلو برجسته لبه سوئدی

تفاوت تابلو لبه سودی و تابلو چلنیوم

همچنان که در بالا نیز اشاره شد، وجود شباهت ظاهری و حضور پلکسی گلاس و همچنین استفاده از نورپردازی داخلی سبب شده است تا این دو تابلو با همدیگر شباهت زیاد داشته باشد اما اصل این است که این دو تابلو با هم تفاوت هایی نیز دارند که از مهم ترین تفاوت های بین تابلو برجسته لبه سوئدی و تابلو چلنیوم در شیوه ساخت و همچنین جنس لبه آنها است.

در تابلو چلنیوم هنگامی که از پلکسی گلاس استفاده می شود، به خاطر حضور لبه های چلنیوم باید با یک فاصله چند میلی متری در درون قرار بگیرد. این در حالی است که در هنگام ساخت تابلوهای لبه سوئدی، پلکسی گلاس دقیقا مماس با لبه های آلومینیومی حروف قرار خواهد گرفت و همین خود سبب جذابیت بیشتر این تابلو می شود.

همچنین در تابلوهای چلنیوم شاهد حضور رول چلنیوم در کنار پلکسی گلاس می باشیم در صورتی که در تابلوهای برجسته لبه سوئدی، پلکسی گلاس در کنار لبه های آلومینیومی حضور دارد.

ویژگی تابلو برجسته لبه سوئدی چیست؟

مزایای استفاده از تابلو برجسته لبه سوئدی

اگر دقت کنید می بینید که به محض ورود چنین تابلوهایی، روند استفاده از آنها یک سیر صعودی خیلی زیادی را طی کرده است که می توان گفت دلیل این امر خصوصیت و مزایای زیاد این تابلوها است که از جمله مزایای تابلو برجسته لبه سوئدی می توان به این موارد اشاره کرد:
• تنوع رنگ در لبه های آلومینیومی به کار رفته در این مدل از تابلوها
• این نوع تابلو می تواند دقیقا طبق سلیقه مشتری تولید شود
• وجود تنوع استایل و سبک متن
• طول عمر بالا
• جذابیت دیداری
• تنوع در ابعاد

قیمت تابلوهای لبه سوئدی

هنگامی که در رابطه با قیمت تابلو برجسته لبه سوئدی صحبت می شود، لازم است که فاکتورها و شرایط زیاد مد نظر قرار داده شود. این کار برای تعیین قیمت تابلو خیلی مهم است که از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت این محصولات موثر است ابعاد آن است.

بدیهی است که هر چقدر ابعاد تابلو بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. همچنین جنس متریالی که در ساخت این تابلوها استفاده میشود نیز در قیمت تابلو خیلی موثر است.

از دیگر موارد مهم که می تواند بر روی قیمت تابلوهای لبه سوئدی تاثیر بگذارد می توان به ضخامت ورقه های آلومینیومی به کار رفته در لبه های تابلو نیز اشاره کرد؛ هر چقدر ضخامت ورقه های آلومینیومی بیشتر باشد، قیمت نهایی نیز بیشتر می شود. البته نباید تاثیر زیاد منبع تغذیه و نوع لامپ های به کار رفته برای نورپردازی این مدل از تابلوها را هم در تعیین قیمت این تابلوها، فراموش کرد.

ویژگی تابلو برجسته لبه سوئدی چیست؟

نورپردازی در تابلوهای برجسته لبه سوئدی

از جمله نقاط قوت این مدل از تابلوها، حضور نورپردازی جذاب است که ظاهر تابلو را بسیار جذاب می کند. در زمینه نورپردازی از لامپ های اس ام دی نیز استفاده می شود؛ این لامپ ها با برندهای متفاوت و با کیفیت های مختلفی تولید و عرضه می شوند.

از جمله لامپ های اس ام دی که در نورپردازی تابلوهای لبه سوئدی استفاده میشود می توان به لامپ های تک رنگ، RGB و فول کالر نیز اشاره کرد. قابل به ذکر است که لامپ های فول کالر می توانند تنوع رنگ خیلی زیادتری را در اختیار مشتریان قرار دهند، اما این را نیز خوب است که بدانید که این لامپ ها دارای قیمت بیشتری هستند.

انواع متریال به کار رفته در تابلوهای برجسته لبه سوئدی

قطعا شما نیز می دانید که در همه تابلوهای موجود در بازار از یک سری متریال به خصوص استفاده می شود که مخصوص همان تابلو است. تابلوهای برجسته لبه سوئدی هم از این قاعده مستثنی نمی باشد.

همچنان که در بالا نیز اشاره شد در ساخت این تابلوها از لبه های آلومینیومی استفاده می شود. این لبه ها با دیگر متریال به کار رفته در این تابلوها هماهنگی داشته و می تواند جذابیت بالایی تولید کنند اما اصلی ترین متریال هایی که در تولید “تابلو برجسته لبه سوئدی” استفاه می شود می توان به استیل، تکیه های کریستال، پلکسی گلاس آینه ای، پلکسی گلاس، مولیت استایل و غیره اشاره کرد.

انواع مختلف تابلو لبه سوئدی

1. رینگی
2. ساده
3. پانچی
4. کریستالی
5. دوبل
6. بااستیکر
7. استروک
8. بارزین
9. آینه ای
10. رویه مشجر
که شما با توجه به سلیقه خود می توانید از هر کدام از این مدل ها استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *