تابلو تبلیغاتی در رشت

تابلو تبلیغاتی، تابلویی در فضای باز و یا سرپوشیده است که هدف آن جلب توجه عابران پیاده و رانندگان در مناطق اطراف است. تابلوهای تبلیغاتی امروزی در چندین مدل مختلف توسط تابلوسازی ها عرضه می شوند. از انواع این نوع تابلو ها می توان به تابلو فلکسی، تابلو چنلیوم، تابلو استیل، تابلو ال ای دی، تابلو لایت باکس، تابلو لایت باکس ایستاده، تابلو لایت باکس آلومینیوم، تابلو لایت باکس فریم لس و … اشاره کرد.

تابلو تبلیغاتی در رشت
تابلو تبلیغاتی در رشت

مزایای تابلو تبلیغاتی چیست؟

استفاده از تابلوهای تبلیغاتی فروش را هدایت می کند. بسیاری از شرکت ها پس از کسب تابلوهای جدید خود از تابلوسازی های معتبر، نتایج مثبت و معناداری را در ترافیک تجارت خود مشاهده می کنند. بررسی ها نشان داده است که مشتریان غالباً خرید انجام می دهند زیرا یک تابلوی تبلیغاتی خاص توجه آنها را به خود جلب کرده است.

اگر می خواهید با پیام تبلیغاتی خود به تعداد بهینه ای از افراد برسید، نمی توانید راهی بهتر از قرار دادن  تابلوهای تبلیغاتی پیدا کنید، با قرار دادن تابلوی خود در مکان های پر رفت و امد می توانید از نتایج آن شگفت زده شوید. اگر به دنبال تبلیغ جدید و هیجان انگیز هستید و استفاده از تابلوی تبلیغاتی را در نظر نگرفته اید، در ادامه به چند مورد از مزایایی که وجود دارد اشاره کرده ایم که می توانید با تعامل با یک تابلو سازی حرفه ای از آن ها لذت ببرید.

قرار گرفتن در معرض دید با قیمتی مقرون به صرفه

راه های زیادی برای پخش پیام تبلیغاتی وجود دارد و وقتی هزینه را در نظر بگیرید متوجه خواهید شد که استفاده از تابلوهای تبلیغاتی نتایج بسیار خوبی را به همراه می آورد. این نوع تابلو ها از تابلو فلکسی گرفته تا انواع تابلو لایت باکس، با زیبایی و جذابیت خاص خود چشم هر فردی را به خود جلب می کند و با یک طراحی درست، پیام شما در خاطر هزاران نفر که روزانه از کنار آن عبور می کنند ثبت می شود.

ماندگاری در ذهن مخاطبان

با موقعیت مکانی مناسب تابلو تبلیغاتی، پیام شما به درستی به مخاطب نشان داده می شود و اگر هیچ تبلیغ دیگری در نزدیکی آن وجود نداشته باشد، توجه همه رهگذران را به خود جلب خواهید کرد که در نتیجه سود بسیار بالایی برای کسب و کار شما خواهد داشت. وقتی با استفاده از تابلوی تبلیغاتی مخاطبان خاص خود را طی چند هفته هدف قرار بدهید مسلما با گذشت زمان کمی متوجه نتایج مثبت آن خواهید شد.

تابلو تبلیغاتی در رشت
تابلو تبلیغاتی در رشت

بودجه کمتر و نتیجه بیشتر با تابلو تبلیغاتی

با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی، پیام شما بیست و چهار ساعت در روز و هفت روز در هفته قابل مشاهده است، که این موضوع به شما بازده حداکثر می دهد و مردم با مشاهده های پی در پی همیشه پیام شما را به خاطر خواهند آورد. طراحی مناسب نیز بسیار مهم است و بهتر است از تابلوسازی های حرفه ای کمک بگیرید که خود یک تیم طراحی داخلی دارند تا بتوانند طرح گرافیکی را متناسب با نیازهای شما تنظیم کنند.

تابلو تبلیغاتی یک نشانه برای کسب و کار شما

تابلوی تجاری شما به عنوان یک نشانه یا یک راهنمایی که افراد را به سمت فروشگاه یا تجارت شما هدایت می کند، عملکرد دارد. این امر مخصوصاً برای فروشگاه ها از اهمیت خاصی برخوردار است، به این ترتیب که مشتری را به سمت خود جلب می کند.

تابلوهای تبلیغاتی می توانند برای آگاهی رسانی به مردم در مورد تبلیغات مختلف و فعالیت های بازاریابی که برای بهبود فروش برنامه ریزی کرده اید، استفاده شوند. قرار دادن این تابلو ها، در یک گردهمایی در اجتماع یا یک رویداد باعث می شود تا کار شما در محیط، بیشتر دیده شود.

ساختمان با نام تجاری

یک تابلوی تبلیغاتی که  شامل برند و نام تجاری به همراه سایر اطلاعات مانند مکان و جزئیات تماس باشد گزینه ای مناسب برای شناسایی فروشگاه و یا مرکز تجاری شما است. افراد به احتمال زیاد از فروشگاه هایی که با آن ها آشنا هستند خریداری می کنند و یک تابلوی تجاری دقیقاً همین کار را انجام می دهد.

این موضوع افراد را با تجارتتان آشنا کرده و تصویری از شما را در ذهن مشتریان ایجاد می کند. به طور خلاصه، این نوع تابلوها باعث می شوند تا چهره برند شما ساخته شود.

تمایز تجارت شما در رقابت

یک نام تجاری و آرم منحصر به فرد شما را از رقابت متمایز می کند. در جاهایی مانند کلان شهر ها، جایی که شما رقبای زیادی دارید، یک تابلوی تبلیغاتی که به خوبی طراحی شده است، تفاوت بسیار زیادی میان شما و رقبایتان ایجاد خواهد کرد. تابلوی تبلیغاتی باعث می شود مشتریان آینده نگر شما را نسبت به دیگران راحت تر انتخاب کنند، که این موضوع مطمئناً به نفع شما است.

تابلو تبلیغاتی در رشت
تابلو تبلیغاتی در رشت

تابلو تبلیغاتی ابزاری موثر برای تجارت

تابلو تبلیغاتی ابزاری موثر برای تجارت و یک سرمایه گذاری هوشمند است. بازاریابی از طریق تابلو تبلیغاتی تقریباً در هر جا و در هر ساعتی که می روید، قابل مشاهده است. دلیل این امر آن است که حتی وقتی تجارت شما در ساعات خاصی از شبانه روز دیگر تعطیل شده است، زمان برای هزاران شهروند دیگر که از کنار تابلوی تبلیغاتی عبور می کنند، در حال گذر است.

مهم نیست که چه پیامی را قصد دارید به اطلاع مخاطبانتان برسانید، بازاریابی از طریق تابلوهای تبلیغاتی دارای رویکردهای مختلف، جنبه های فیزیکی و معانی گوناگونی است زیرا هر نیاز برای هر شخص یا مخاطب خاص متفاوت است. این امر می تواند به سادگی با رانندگی در خیابان و خواندن تبلیغات بی شماری که در ساختمان ها، بنرهای شرکت، تابلوهای دیجیتالی، تابلوهای  استاتیک استاندارد و بسیاری از رسانه های تبلیغاتی نشان داده شده است، اثبات شود.

از آنجا که امروزه افراد به سرعت می خواهند اطلاعات کسب کنند، بازاریابی بیلبورد ابزاری مؤثر برای استفاده است زیرا یک راه حل ساده و مختصر را ارائه می دهد.  استفاده از تابلو تبلیغاتی همیشه یک ابزار پیشنهادی عالی برای تکمیل سایر اشکال کمپین های بازاریابی شما است.

اهمیت پیام و تصویر گرافیکی تابلو تبلیغاتی

زمانی که از تابلوهای تبلیغاتی در کنار بزرگراه ها استفاده می کنید به این معنی است که تبلیغات باید در حالی انجام شود که شخص  با سرعت حداقل 90 کیلومتر در ساعت رانندگی می کند. پوشاندن تابلوی تبلیغاتی با هر محصولی که در موجودی شما قرار دارد، استفاده هوشمندانه ای از زمان مشتری یا پول شما نیست.

برای این کار بهترین کالای فروش خود را انتخاب کنید و تصویری از آن را با یک خط کوتاه و جذاب درج کنید که توضیح می دهد چرا ممکن است کسی به آن احتیاج داشته باشد. زیرا مردم وقت کافی برای مطالعه ندارند. آنها فقط تبلیغات بصری دلپذیر را می خواهند که برای آن ها فراهم شود.

بازاریابی بیلبورد یک استراتژی متقاعد کننده است زیرا با یک مخاطب خاص و هدفمند شروع می شود و یک شعار جذاب، تصاویر دلپذیر یا یک محصول خاص را به نمایش می گذارد. ایده های محاسبه شده و اصلی باید مستقیماً از طریق تبلیغات به مشتریان منتقل شوند.

تابلو تبلیغاتی در رشت
تابلو تبلیغاتی در رشت

تابلوسازی پارسه

همان طور که مشاهده کردید داشتن تابلو تبلیغاتی های موثری که از تابلوسازی های معتبر تهیه کرده باشید، یکی از باید های بازاریابی تجاری شما است. زیرا تابلو تبلیغاتی ابزاری برای آگاهی رسانی و برندسازی است که طبق مطالعات متعدد، می تواند 75 درصد پایگاه مشتری و مراجعه مشتری شما  را افزایش دهد.

در ضمنِ سرمایه گذاری در تجارت خود، اطمینان حاصل کنید که از هزینه کردن در تبلیغات دریغ نمی کنید زیرا این کلید جذب مشتری است. یک برند قابل اعتماد ایجاد کنید و از آن در سراسر تجارت خود استفاده کنید. تابلوی تبلیغاتی می تواند بهترین رسانه برای معرفی برند شما باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *