لایت باکس در رشت

لایت باکس

لایت باکس نوعی از تابلو های تبلیغاتی است که برای تبلیغات میدانی و محیطی مناسب می باشد. این تابلو ها در ابعاد و اشکال مختلف ساخته می شوند. تنوع نور و رنگ در آنها ها باعث جذابیت دوچندان تابلوهای تبلیغاتی شده است.

به همین دلیل یکی از محبوب ترین تابلوها در بین افرادی است که برای ساخت تابلو تبلیغاتی به تابلوسازی ها مراجعه می کنند. علاوه بر زیبایی از دلایلی که باعث محبوبیت جعبه های نورانی می شود می توان به کیفیت بالای چاپ، متریال به کار رفته در آن و همچنین قابلیت ضد آب بودن آن ها اشاره کرد.

لایت باکس ها انواع مختلفی دارند و به وفور در سطح شهر به عنوان تابلو تبلیغاتی شهری و یا فروشگاه ها دیده می شوند. از آنجایی که می توان لایت باکس ها را به هر شکلی ساخت، برای هر کسب و کار و تبلیغاتی مناسب است. در این نوع تابلو ها تعویض پوستر و عکس داخل تابلو به راحتی قابل انجام است، از این رو این نوع تابلو ها کاربرد و دوام بیشتری دارند.

لایت باکس در رشت
لایت باکس در رشت

کاربرد لایت باکس

از لایت باکس در مکان های زیر می توان استفاده نمود:

kissclipart check mark مغازه

kissclipart check mark مترو

kissclipart check mark نمایشگاه

kissclipart check mark مجتمع تجاری

kissclipart check mark تبلیغاتی شهری

kissclipart check mark رستوران و فست فود

kissclipart check mark استخر و اماکن ورزشی

مزایای استفاده از لایت باکس

تابلو لایت باکس، یکی از به روز ترین تابلو تبلیغاتی های موجود در بازار است. لایت باکس ها به طور موثری مخاطبان عابر پیاده و رانندگان را تحت تأثیر قرار می دهد. این نوع تابلو به دلیل روشنایی که دارد باعث جلب نگاه مخاطب شده و آن ها را از یک رهگذر ساده به یک مشتری تبدیل می کند.

تابلوسازی ها نقش به سزایی در ساخت یک تابلو تبلیغاتی لایت باکس حرفه ای دارند. زیرا خلاقیت و زیبایی تابلوها مهم ترین مسئله ای است که باید به آن توجه کرد. مخاطبین جذب تابلوهایی می شوند که پیام تبلیغاتی جذابی را از آن دریافت کنند.

لایت باکس ها یکی از تابلوهای تبلیغاتی جذاب هستند که با روشنایی که دارند باعث جذب نگاه مخاطب می شوند. تابلو هایی که اصولی طراحی نشده و از کیفیت بالایی برخوردار نباشند برند شما را خراب خواهند کرد.

برخی نکات در طراحی تابلو لایت باکس وجود دارد که بهتر است آن ها را مد نظر داشته باشید. این مدل از تابلو های تیلیغاتی از یک پنل پشتی برخوردار هستند که لامپ های اس ام دی درون آن کار گذاشته می شود تا پوستر گرافیکی که در آن تعبیه می شود جلوه ای روشن پیدا کند. لامپ های اس ام دی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین لامپ ها برای استفاده در تابلوهای تبلیغاتی بوده و طول عمر بالایی دارند.

تابلو های های فضای باز جعبه هایی با مقاومت در برابر آب و هوای نامناسب هستند که در قسمت جلویی پنلی شفاف دارند که آرم یا پیام تبلیغاتی شما را نشان می دهد. گرافیک های پیام تبلیغاتی در فیلم های شفاف تولید شده و با نورپردازی فلورسنت یا LED نور پس زمینه می شود. هنگامی که تابلو را از طریق سوئیچ روشن می کنید ، پوستر گرافیکی شما با رنگی روشن و درخشان جلوه ای زیبا و جذاب پیدا می کند.

انواع لایت باکس از لحاظ کاربردی

لایت باکس ها از لحاظ کاربردی به دو دسته ی داخلی (indoor) یعنی تابلو هایی که در فضای داخلی استفاده می شوند؛ و خارجی (outdoor)  یعنی تابلو هایی که در فضای خارجی استفاده می شوند، تقسیم می شوند.

تابلو های خارجی برای قرار گرفتن در برابر شرایط نامساعد آب هوایی از قبیل بارندگی های شدید و گرما و سرمای نامطلوب مناسب هستند. زیرا این نوع تابلو ها ضد آب ساخته می شوند. همچنین پایه فلزی آن مقاوم بوده و  با استفاده از کامپوزیت روکش می شود. از این تابلو های زیبا و جذاب هم می‌توان به عنوان تابلوهای تبلیغاتی در فضاهای باز مانند بلوارها پیاده روها و … و هم در فضاهای بسته مانند نمایشگاه‌ها، سالن فروشگاه، مترو، سالن سینما و … استفاده کرد.

در ابتدا سالن‌های سینمایی از این تابلو ها برای جلب توجه رهگذران به پوسترهای تبلیغاتی فیلم‌های خود استفاده می‌کردند. اما امروزه بسیاری از مشاغل از این راه حل‌های جذاب و مقرون به صرفه تبلیغاتی بهرمند می‌شوند.

انتخاب شما هرچه باشد، می‌توانید برای طراحی‌های سفارشی که قصد دارید آن را به نمایش بگذارید، به تابلوسازی پارسه اعتماد کنید. این مجموعه آرم گرافیکی یا پیام تبلیغاتی شما را بر روی بک لایت‌های مخصوص چاپ کرده و تابلوهای بی نظیری را ارائه می‌دهد.

تابلو لایت باکس

تابلو لایت باکس یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی بوده و میتواند فروش ما را چند برابر کند. پیشرفت تکنولوژی این روزها در صنایع تبلیغات هم بسیار تاثیرگذار بوده است. تکنیک‌های جدید نورپردازی در تابلو لایت‌باکس تبلیغاتی باعث جذابیت بیشتر و استفاده بیشتر از آن شده است.

لایت باکس در رشت
لایت باکس در رشت

مزایا خرید لایت باکس

  • صرفه جویی چشمگیر در مصرف انرژی.
  • استفاده از Smd در روشنایی.
  • وزن سبک سازه نسبت به سایر تابلوهای دارای روشنایی.
  • تعویض طرح سریع و راحت.

 کاربرد های تجاری

  • افزودن جذابیت به دکور داخلی سازمان ها، شرکت ها و …
  • طراحی و پیاده سازی انواع تابلو و استند تبلیغاتی.
  •  استفاده در مرکز خرید، مترو، بازار کامپیوتر،سینما، کافه ها و …
  • برگزاری همایش،‌ جشنواره، نمایشگاه.
لایت باکس در رشت
لایت باکس در رشت

قیمت لایت باکس و انواع مختلف آن

قیمت لایت باکس ها با توجه به نوع و اندازه آنها تعیین میشود. بنابراین لایت باکس ارزان، سایز کوچکتری خواهد داشت.

انواع تابلو لایت باکس

تابلو لایت‌باکس در اماکن عمومی، فروشگاه‌ها، فرودگاه‌ها و مراکز تجاری و به شکل‌های مختلف به وفور به کار می‌رود. ساختار و مکانیزم تابلو لایت‌باکس ها به طور کلی ساده است. از مهم‌ترین ویژگی آنها قابل تعویض بودن طرح است.

1- لایت باکس فریم لس.
2- لایت باکس مگنتی.
3- لایت باکس اسنپ فریم.
4- لایت باکس کریستالی.
5- لایت باکس پارچه ای.
6- لایت باکس ایستاده.

برند سازی و تبلیغات

تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس بدون شک ابزاری اساسی در مورد آگاهی از برند و ساخت  یک برند شخصی (پرسنال برندینگ) هستند. آن ها می توانند اطلاعات مربوط به یک برند تجاری را در یک مکان و به صورت تعاملی در دسترس قرار دهند.

این تابلوهای تبلیغاتی وسیله ای قدرتمند و مؤثر در ارتباط با مشتری هستند. علاوه بر این از تابلو تبلیغاتی می توان به عنوان تابلو مغازه و یا تابلو فروشگاه نیز بهرمند شد تا برند سازی به بهترین شکل انجام پذیرد. این تابلو های جذاب با روشن کردن نام تجاری و پوستر تبلیغاتی محصولات در یک قاب با نور پس زمینه کمک می‌کنند تا توجه مشتری جلب شود.

متریال استفاده شده

جنس اغلب تابلو های لایت باکس از آلومینیوم آنادایز شده است. برای رنگ آمیزی نیز از رنگ الکترواستاتیک استفاده می شود. چاپ تصاویر استفاده شده در این تابلو ها مانند دیگر انواع تابلوهای تبلیغاتی، چاپ یو وی می باشد. چاپ UV نسبت به چاپ سالونت کیفیت و ترکیب رنگ، رزولوشن و ماندگاری بهتری دارد.

برای روشنایی تابلو ها از لامپ های SMD استفاده می شود. لامپ اس ام دی نسبت به دیگر لامپ ها از مقاومت بیشتر و همچنین کیفیت نور دهی بهتری برخوردار هستند. علاوه بر این ها مصرف انرژی در SMD بسیار ناچیز است. با توجه به تنوع ساخت، از این نوع تابلوها می توان در تبلیغات شهری، تابلو های معابر عمومی، بیلبورد ها و تابلو های تبلیغاتی در مکان های مختلف استفاده نمود.

بهره مندی از ساخت و ساز با کیفیت و ویژگی های مناسب

تابلوهای لایت باکس با بالاترین استانداردها ساخته می‌شوند. تابلو های داخلی با ظرافت و کیفیت عالی تهیه شده و تابلو های خارجی نیز از مقاومت بالایی برخوردارند. خصوصیات تابلو هایلایت باکس:

  1. تابلو های فضای باز با ضخامت مناسب برای مقاومت در برابر آب و هوا طراحی شده ‌اند.
  2. ساخت و ساز قاب آلومینیومی این عناصر بسیار با کیفیت و زیبا هستند.
  3.  فریم‌های خاص این تابلو امکان تغییر آسان پوستر را فراهم می‌‌آورد. به عنوان مثال، رستوران‌ها می‌توانند برای منوهای خاص یا ویژه پوستر درون تابلو را به راحتی تعویض کنند.
  4. قفل قاب‌ها مانع از دستکاری و سرقت می‌شوند. سوراخ‌های پیش فرض شده در قاب آلومینیومی امکان نصب عمودی (به عنوان مثال، پرتره) یا افقی (به عنوان مثال، منظره) را دارند.
  5. مدار الکتریکی استاندارد روی گیرنده‌های الکتریکی 120 ولت کار می‌کند.

تاثیر تابلوهای لایت باکس در فروش

استفاده از تابلوهای لایت باکس در یک ساختمان دارای جلوه بصری منحصر به فردی از راه دور است. اندازه و درخشندگی سطح تابلو لایت باکس نگاه ها را به خود جلب می کند. در ساخت تابلو لایت باکس از گرافیک های جذاب در رنگ های متنوعی استفاده شده که زیبایی خاصی به آن می بخشد.

تابلوهای قدیمی که درخشش داشته اند (تابلو های نئونی) برای مدت طولانی در خدمت صنعت تبلیغات بوده اند. با این حال ، آنها محدودیت های خاص خود را دارند. تابلو نئونی که در ساخت آن ها از لامپ های رشته ای استفاده می شود  برای انتشار نور از هر جهت به طور نامحسوس استفاده می شدند که  نتیجه آن درخشش ضعیفی بود.

اما با استفاده از فناوری اس ام دی در ساخت لایت باکس های امروزی، میتوان دریافت که آن ها منبع نور جهتی هستند. این ویژگی فوق العاده تابلو لایت باکس ها باعث افزایش درخشندگی این نوع تابلو ها شده است.

تابلو لایت باکس در فضای باز از دید بالاتری برخوردار است

تابلو لایت باکس های بزرگ در فضای باز به دلیل دید قابل توجه آن ها از مسافت های دور بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. با استفاده از این نوع تابلو ها می توانید تبلیغات خود را مایل ها دورتر از مکان واقعی قرار دهید. بدیهی است که نور همواره نگاه را به خود جلب می کند.

تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس با توجه به روشنایی که دارند باعث می شوند پیام تبلیغاتی شما به طور ویژه ای در معرض دید مخاطبینتان قرار گیرند. یکی از ویژگی های بسیار بارز این نوع تابلوها، توانایی جلب توجه آن ها در محیط های درونی، بیرونی، تاریک و حتی روشن است.

درخشش تابلو لایت باکس ها در شب و مکان های خیلی تاریک جلوه ای ویژه پیدا می کند. این تابلوها 7 روز در هفته و 24 ساعت در شبانه، حتی زمان هایی که فروشنده های شما مشغول کار نیستند، به کار خود که تبلیغات محصولات شماست ادامه می دهند و فروش بالایی برای تجارت شما رقم می زنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *