تابلو لایت باکس در رشت

تابلوهای بک لایت یا قاب عکس پشت نور نسل جدید تابلوهای لایت باکس می باشند که تغییرات عمده ای نسبت به لایت باکس کرده اند از جمله بازده نور پشت تصویر، ضخامت بسیار کم (حدود 7 برابر کاهش داشته ) ، مصرف برق بسیار پایین و عمر بسیار طولانی که همه این موارد بر انعطاف پذیری و قابلیت کاربرد این تابلوها می افزاید.

تابلوهای بک لایت نسل جدیدی از تابلوهای تزئینی ست که به دلیل نور پردازی که در پشت آنها صورت می پذیرد فضایی بسیار زیبا، رمانتیک و نزدیک به واقعیت را ایجاد می نماید.

تابلوهای بک لایت کاربرد گسترده ای در محیط های مختلف جهت دکوراسیون و تزیینات استفاده می شوند

ازجمله : هتل ها، آتلیه های عکاسی ، سازمانها و ادارات ، رستوران ها ، منازل و …

تابلوسازی پارسه در رشت

تابلوسازی پارسه در رشت

تابلوسازی پارسه در رشت

نوع فعالیت:

تابلو سازی , حکاکی لیزری , برش لیزری , ساخت تابلو , لوازم تابلو سازی , چاپ بنر با کیفیت , حروف برجسته , تابلو مغازه , چنلیوم , کارت ویزیت

درباره ما بیشتر بدانید:

پارسه مرکز حرفه ای چاپ

ساخت تابلوهای تبلیغاتی , چاپ Next Pervious

چاپ عریض بنر فلکس , برش لیزری

ساخت تابلوهای تبلیغاتی ، چاپ عریض دیجیتال ، برش و حکاکی لیزری برش برچسب ، چاپ روی هدایای تبلیغاتی

بمدیریت:

قربانی

تلفن:

۰۱۳-۳۳۲۳۸۳۵۱

۰۱۳-۳۳۲۵۲۶۴۲

۰۱۳-۳۳۲۵۲۶۴۲

ایمیل:

info@parse-art.com

سایت:

www.parse-art.com

اینستاگرام:

tablo.parseh

آدرس:

گیلان , رشت , خیابان معلم , روبروی استانداری , کوچه فلاحتی

درباره تابلوسازی پارسه:

مجموعه ای کامل و مجهز برای ساخت و ارائه انواع تابلو ها از جمله فلکس فیس ،بیلبورد،حروف برجسته(نئون پلاستیک،چلینیوم،فلزی)،تابلو های LED روان و ثابت،لایت باکس،پلاکی و راهنمای طبقات می باشد.

همچنین این شرکت دارای دستگاه های چاپ عریض جهت چاپ انواع فلکس،بنر،استیکر و مش است که در طی سالهای گذشته تا به امروز با اطمینان از کیفیت، آنها را در اختیار مشتریان محترم قرارداده و خواهد داد.

یکی دیگر از خدمات قابل ارائه در این مجموعه کلیه امور قابل اجرا با دستگاه لیزر است که از این دسته می توان برش و حکاکی لیزری بر روی ورقهای نئون پلاستیک،MP ،انواع مقواهای ماکت و همچنین چرم و ساخت انواع تندیس و لوح تقدیر و یاد بود را نام برد.همچنین برش انواع شبرنگ و روزرنگ و اجرای انواع طرح ها و لوگوها با دستگاه کاتر پلاتر نیز اجرا و عرضه می گردد.

چاپ روی هدایای تبلیغاتی از جمله لیوان،بشقاب،سرامیک،پازل و …یکی دیگر از خدمات قابل ارائه در این مجموعه است.

لازم به ذکر است مرکز پارسه با توجه به تجهیزات ذکر شده و همچنین نیروی کار جوان و منطبق با جدیدترین نرم افزارهای طراحی و ایده های نوین در صنعت گرافیک و تبلیغات توانمند در اجرا دکورهای داخلی بوده و آماده به همکاری می باشد.

تابلو لایت باکس در رشت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *