نصب تابلو در رشت

لازمه موفقیت در یک کسب و کار این است که به خوبی به مخاطبان، معرفی شود. حتی اگر بهترین کالاها و خدمات را عرضه کرده اما در انجام تبلیغات کوتاهی کنید؛ نمی‌ توانید انتظار زیادی از موفقیت در آن کسب و کار، داشته باشید. به جرات می ‌توان گفت راحت ترین، ارزانترین و در دسترس ترین روش تبلیغات، استفاده از تابلو تبلیغاتی است.

در گذشته این تابلوها تنها محدود به تابلو مغازه بودند اما امروزه به شکل گسترده ای مورد بهره برداری قرار می گیرند. یکی از موضوعات مهمی که در زمینه تابلوی تبلیغاتی مطرح است؛ یافتن بهترین موقعیت مکانی برای نصب آن است که در ادامه به توضیح در این باره، خواهیم پرداخت.

 

چرا تابلوی تبلیغاتی؟

همانطور که می دانید تبلیغات روش های مختلفی دارد اما اگر قصد دارید از یک روش مقرون به صرفه و دائمی استفاده کنید؛ تابلو تبلیغاتی بهترین گزینه ممکن است زیرا شما با صرف هزینه نسبتاً پایین (نسبت به سایر روش های تبلیغاتی) می ‌توانید از مزایای تبلیغاتی که برای شما دارد تا مدت های طولانی، استفاده کنید.

در واقع دائمی بودن تبلیغ یکی از ویژگی‌ های بسیار بااهمیت تابلوهاست که باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن ها در بین افراد شده است.

تابلوها آنقدر تنوع دارند که بتوانند هر سلیقه ‌ای را پوشش دهند. البته برای اینکه بتوانید بهترین تابلو را برای کسب و کار خود سفارش دهید؛ توصیه می کنیم با کارشناسان مربوطه در این زمینه، مشورت کنید زیرا برخی از تابلوها تنها برای محیط های خاصی مناسب هستند.

به عنوان مثال لایت باکس محیطی تابلویی است که معمولاً در مکان هایی با نور کم، استفاده می شود زیرا لایت ‌باکس خود یک جعبه نور است و مسلما در محیط های کم نور بیشتر جلب توجه می کند. بنابراین بهتر است در وهله اول کسب و کار خود را معرفی کرده و متناسب با آن سفارش خود را ثبت کنید.

مثالی دیگر در این زمینه تابلو ترمووود است که برای مغازه ها و فروشگاه های عرضه خوراکی، فست فود و رستوران ها، بهترین انتخاب است زیرا برای تهیه این تابلو از چوب ترمووود استفاده می شود که جلوه زیبایی به کار می بخشد.

 

نصب تابلو در رشت
نصب تابلو در رشت

اهمیت مکان مناسب برای نصب تابلو تبلیغاتی

همانطور که گفتیم امروزه تابلوهای تبلیغاتی از نظر نورپردازی و رنگ تنوع زیادی پیدا کردند. همین ویژگی تابلوهاست که باعث جلب توجه و جذب نگاه مخاطبان می ‌شود. حال اگر تابلویی با این رنگ و لعاب سفارش دهید اما در مکان نامناسبی نصب شود؛ از تمامی مزایایی که یک تابلو تبلیغاتی دارد، محروم می شوید زیرا ماهیت تابلو به این صورت است که بتواند در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرد و برند و محصول مورد نظر در بین مخاطبان بیشتری، شناخته شود.

برای نصب تابلوی تبلیغاتی در مکان مناسب باید به چند مسئله توجه داشته باشید. ابتدا باید مشخص کنید که موضوع تبلیغ شما چه چیزی می باشد و جامعه هدف شما، چه افرادی هستند؟! به عنوان مثال اگر قرار است یک مجموعه فرهنگی و یا خانه بازی کودک را تبلیغ کنید؛ بهترین مکان برای نصب چنین تابلویی شهربازی و مکان های پرتردد والدین و کودکان است.

اگر حیطه کاری شما عمومیت بیشتری دارد؛ می ‌توانید تابلو را در مکان ‌های شلوغ و بزرگراه ‌ها، نصب کنید. در این صورت مطمئن هستید که در هر ساعت از شبانه روز افراد بسیار زیادی از کنار آن عبور می کنند و به راحتی تبلیغ شما را خواهند دید.

در صورتی که قرار است دفتر کار کوچکی داشته باشید و یا ترجیح می دهید تنها فروشگاه یا مغازه ای که به تازگی تاسیس کرده اید را به افراد معرفی کنید؛ بهترین مکانی که می ‌توانید تابلو تبلیغاتی خود را نصب کنید، قسمت بالایی فروشگاه یا مغازه و یا به اصطلاح سردر مغازه، می باشد. البته باید این مورد را در نظر داشته باشید که تابلوی نصب شده از تمامی جهت ها دید کافی داشته باشد و مانعی برای دیده شدن آن، وجود نداشته باشد.

 

نصب تابلو در رشت
نصب تابلو در رشت

شخصی که مسئول نصب تابلو می باشد باید از تیزبینی خاصی برخوردار باشد و بداند که تابلو مورد نظر را در چه قسمتی از ساختمان قرار دهد تا میزان مشاهده و تاثیرگذاری آن، بیشتر شود. در صورتی که امکانی برای دیده شدن تابلو وجود ندارد؛ بهتر است از سایر روش های تبلیغات مثل استفاده از تیزر تبلیغاتی و یا تراکت، استفاده کرد.

پیدا کردن محل مناسب برای نصب تابلو از وظایف نصاب تابلوسازی است که به آن برای سفارش تابلو، رجوع می کنید. حتی برای تابلوهایی مثل تابلو استند هم باید مکان مناسبی در نظر گرفته شود. برای سفارش تابلو صرف اینکه هزینه بیشتری بپردازید دلیل بر اثرگذاری بیشتر آن نمی باشد.

عوامل مختلفی از جمله مکان مناسب برای نصب تابلو دخیل هستند تا میزان تاثیرگذاری یک تابلو به حداکثر خود برسد. علاوه بر این، شهرداری ‌ها برای نصب تابلوها مقررات خاصی دارند که هدف آن ها از وضع این قوانین عدم ایجاد آلودگی‌ های صوتی و بصری و بر هم نخوردن زیبایی شهر می باشد.

البته نصب تابلو در خیابان ها و میادین باید به گونه ‌ای باشد که مانع دید رانندگان و عابرین پیاده نباشد. در غیر این صورت وجود تابلو نه تنها سودی نداشته بلکه باعث بروز مشکلاتی مثل تصادفات شهری می شود. به همین دلیل است که پیدا کردن مکان مناسب برای نصب تابلو باید به کارشناسان این حوزه، سپرده شود.

درصورتی که تابلوی تبلیغاتی در مکان مناسبی نصب شود؛ علاوه بر اینکه فعالیت های اقتصادی را رونق می بخشد و باعث افزایش تعاملات اجتماعی می شود، جلوه ای زیبا به شهر داده و نیاز افراد را به کالا و خدمات به سرعت رفع می ‌کند. این مورد هم برای افراد و هم برای صاحبان کسب و کار مزیت محسوب می‌ شود. مزیتی که در ازای پرداخت هزینه ای معقول عاید مدیران کسب و کارهای مختلف می شود.

 

نصب تابلو در رشت
نصب تابلو در رشت

در صورتی که تمایل دارید کالا و خدمات عرضه شده خود را در معرض دید عموم افراد قرار دهید؛ پیشنهاد می‌ کنیم در اسرع وقت به یک تابلوسازی معتبر رجوع کنید و طرح پیشنهادی خود را به آنان، ارائه دهید. طرح شما به مرحله طراحی رفته و پس از تایید توسط خودتان به فاز بعدی یعنی طراحی و پیاده سازی می رود.

در صورتی که طرح‌ خاصی مد نظرتان نیست؛ می توانید از طراح مجموعه بخواهید متناسب با نوع کسب و کار و فعالیتی که دارید بهترین طرح پیشنهادی را به شما، ارائه دهد.

تابلو سازی پارسه سال‌هاست در این زمینه فعالیت داشته و به خوبی با شرایط محیطی و قوانین و مقررات نصب تابلوها، آشنایی دارد. از همه مهم تر هر چیزی در زمینه سفارش تابلو از طراحی تا تولید طبق نظر مشتری انجام شده و حتی پس از نصب تابلو در صورتی که بخواهید تغییراتی در تابلو بدهید؛ این کار به راحتی توسط تیم ما انجام خواهد شد.

این اطمینان را به شما خواهیم داد که با سفارش تابلو در تابلوسازی پارسه هیچ نگرانی از بابت طراحی، تولید و نصب تابلو، نداشته باشید. کارشناسان این مجموعه تابلوی تبلیغاتی شما را در بهترین مکان که از نظر وضعیت دید مناسب باشد، نصب می کنند. به گونه ای که پس از مدتی شاهد تاثیرگذاری تابلو در جذب مخاطب و فروش بالاتر کالا و خدمات، خواهید بود.

به منظوردریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه سفارش تابلو تبلیغاتی می توانید با کارشناسان ما در ازتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *