جذابیت چشم گیر کاربرد لایت باکس در قنادی

در این مطلب به کاربرد لایت باکس در قنادی خواهیم پرداخت. شغل قنادی یکی از انواع مشاغلی محسوب می شود که باید جلوه و ظاهری جذاب داشته باشد که تاثیر مثبتی در جلب مشتری بگذارد.

کاربرد لایت باکس در قنادی باعث می شود تا جلوه این شغل زیبا و مشتری پسند شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع تابلو مغازه میتوانید از صفحات دیگر ما نیز دیدن کنید.

جذابیت چشم گیر کاربرد لایت باکس در قنادی

کاربرد لایت باکس در قنادی 

کاربرد لایت باکس در قنادی بسیار حائز اهمیت است. استفاده از تابلوها و ابزارهای تبلیغاتی که با سلیقه مشتری همخوانی دارد تاثیر زیادی در رونق کسب و کار شما خواهد گذاشت.

تابلوهای لایت باکس که در مطالب پیشین به آن و نحوه تولید آن اشاره کردیم یکی از تابلوهای مورد علاقه مشتریان است زیرا در روند تولید آن از پوسترها و لامپ هایی استفاده می شود که می تواند تبلیغ مورد نظر شما را به خوبی منعکس کند.

امروزه انتقال پیام از طریق تابلوهای بسیار باب شده و عموم مردم نیز به آن تمایل زیادی نشان می دهند. در ادامه به مهم ترین کاربرد لایت باکس در قنادی اشاره می کنیم.

افزایش جذابیت محصولات و خدمات 

یکی از ویژگی های تابلوی لایت باکس انعکاس تمام جزئیات در خصوص رنگ , بافت و … است. اغلب مشاغل مانند قنادی که باید هنر خود را به مشتری نمایش دهند می توانند از این تابلو استفاده کنند. نوری که در پس زمینه تابلو وجود دارد موجب می شود تا تصویر مورد نظر به خوبی و با تمام ریزه کاری ها در معرض نمایش مشتریان قرار بگیرد و موجب جذب آن ها شود.

تابلوهای لایت باکس فریم لس یعنی تابلوهایی که چارچوب ندارند جزو شیک ترین لایت باکس ها محسوب می شوند که قابل استفاده در قنادی ها هستند. از دیگر کاربرد لایت باکس در قنادی ترکیبی از روشنایی و رنگ است که به خوبی چشم ها را به خود خیره می کند.

بهبود روشنایی و صرفه جویی در انرژی  

برخی از افراد تصور می کنند که تابلوهای لایت باکس جزو پر هزینه ترین ابزارهای تبلیغاتی از منظر مصرف انرژی است. اما در واقعیت این طور نیست. زیرا لامپ هایی که در این تابلوها استفاده می شود معمولا از نوع ال ای دی و کم مصرف هستند.

یکی دیگر از مهم ترین مزایای استفاده از این تابلوها در قنادی این است که می تواند به روشنایی محیط کمک کند. به این معنی که نیازی نیست نورپردازی محیط را به طور کامل انجام دهید بلکه با قرار دادن چند تابلوی لایت باکس در محیط می توانید نور را به طور کامل تامین کنید.

جذابیت چشم گیر کاربرد لایت باکس در قنادی

برانگیختن احساسات مشتری 

حتما تا به حال برای شما پیش آمده که با دیدن یک تصویر یا رنگ احساس گرسنگی کرده اید و تمایل به خوردن غذا یا شیرینی پیدا کرده اید. واقعیت این است که رنگ ها و تصاویر تاثیر مستقیمی بر ذهن مشتری دارند و طراحان گرافیست که دست به خلق چنین تصاویری می زنند به خوبی از این مساله آگاه هستند.

می توانید در حین طراحی پوستر و بنر برای چنین تابلوهایی از رنگ های مهیج و اشتها برانگیز مانند قرمز استفاده کنید و با استفاده از رنگ هایی مانند سفید و آبی تازگی محصولات خود را به رخ مشتریان بکشید.

نورپردازی تابلو لایت باکس با استفاده از لامپ های ال ای دی رنگی و نمایش آن ها بر روی تصویر می تواند تاثیر آن را چند برابر کند. اغلب افرادی که قصد خرید ندارند نیز با دیدن چنین تابلویی وارد فروشگاه می شوند و از محصولات قنادی خرید می کنند.

انواع تابلو لایت باکس 

پس از اینکه به بررسی چند کاربرد لایت باکس در قنادی پرداختیم نوبت به معرفی چند نمونه از انواع تابلو لایت باکس می رسد. تابلوهای لایت باکس نیز مانند سایر تابلوهای تبلیغاتی مانند چلنیوم و بیلبورد ها مدل های مختلفی دارند و هر کدام از آن ها برای نصب در محیطی مناسب می باشند.

فریم لس 

از تابلوی لایت باکس فریم لس زمانی استفاده می شود که شما قصد دارید از تمام فضای موجود برای تبلیغ بهره بگیرید. قابی که به عنوان فریم در این نوع از تابلو استفاده می شود بسیار باریک است و به شما این امکان را می دهد تا از تمام فضا برای انتقال پیام و تصاویر استفاده کنید.

تابلوی فریم لس دارای زیبایی و جذابیت بیشتری نسبت به سایر مدل های فریم لس است.

از مزایای لایت باکس فریم لس یا اسنپ فریم قطر پایین قاب آن است. قابی که در این تابلوها مورد استفاده قرار می گیرد اغلب بیشتر از 3 سانتی متر نیستند و همین مساله می تواند باعث کاهش وزن تابلو شود.

تابلوهای اسنپ فریم به دلیل ساختاری که دارد بسیار ظریف و زیباست و جلوه ای مشتری پسند دارد. تعویض پوستر و بنر تابلو نیز بسیار آسان است فقط کافیست تا قاب را باز کنید و بنر را تعویض کنید.

طراحی تابلو به صورت آویزان و ایستاده قابل انجام است. اگر بخواهیم ایرادی در خصوص این مدل از تابلوی لایت باکس داشته باشیم این است که قابلیت ساخت به صورت دو طرفه را ندارد.

آلومینیومی 

فلز آلومینیوم یکی از بهترین متریال نه تنها در صنعت تابلو سازی بلکه در بسیاری از صنایع دیگر است. زیرا به دلیل ساختاری که دارد ماندگاری و دوام زیادی در برابر عوامل محیطی از خود نشان می دهد.

درخشندگی و جلوه براق این فلز موجب می شود تا تابلوی لایت باکس جذابیت بصری ایجاد کند. از این فلز به عنوان قاب و فریم تابلو استفاده می شود.

از مزایایی که در خصوص تابلو لایت باکس آلومینیومی وجود دارد مقاوم بودن آن ها در برابر شرایط جوی و محیطی است. این فلز به هیچ عنوان در محیط های مرطوب دچار زنگ زدگی , پوسیدگی و …. نمی شود.

زیرا ضد آب است و رطوبت موجب تخریب آن نخواهد شد. تابلوی آلومینیومی در ابعاد مختلفی قابل ساخت است که می توان به ابعاد 120 تا 180 سانتی متر اشاه کرد.

معایبی که در خصوص تابلوهای آلومینیومی وجود دارد قطر بالای فلز در قاب است. برخی از مشتریان این جلوه را نمی پسندند و آن را ناخوشایند می دانند.

تابلوهای آلومینیومی را می توان به عنوان نسل قدیم تابلوهای لایت باکس محسوب کرد زیرا لایت باکس های مدرن معمولا فریم لس هستند و شما هیچ قابی را در اطراف آن مشاهده نخواهید کرد.

جذابیت چشم گیر کاربرد لایت باکس در قنادی

ایستاده  

ایستادگی یکی دیگر از کاربرد لایت باکس در قنادی است. شما می توانید تابلوی مورد نظر خود را بعد از طراحی و تولید به طور ایستاده در محل قرار دهید. این تابلوها دارای پایه و استند هستند و هیچ نیازی به نصب بر روی دیوار و یا آویزان شدن از مکانی را ندارند.

دو طرفه 

تابلوی لایت باکس دو طرفه یکی از لوکس ترین و لاکچری ترین تابلوهای تبلیغاتی هستند که در سال های اخیر جایگاه ویژه ای در صنعت تابلوسازی پیدا کرده اند. این تابلوها قابلیت دید از دو طرف را دارند و به راحتی در مکان مورد نظر نصب می شوند.

قیمت تابلو لایت باکس 

قیمت تابلوی لایت باکس به عوامل مختلفی بستگی دارد. همان طور که اشاره کردیم این نوع از تابلو دارای مدل های مختلفی است و هر کدام از آن ها با توجه به ابعاد , نحوه نورپردازی , متریال بکار رفته در آن و بسیاری فاکتورهای دیگر قیمت های متفاوتی دارند.

در صورت اینکه هنوز در مورد انواع تابلو مغازه مانند تابلو چلنیوم و یا از اطلاع از قیمت تابلو لایت باکس و قیمت تابلو چلنیوم مایل به دانستن هستید می توانید با کارشناسان ما در تابلوپارسه تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *