آشنایی با تمامی عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم

امروزه تابلو چلنیوم از جمله پر فروش ترین و مدرن ترین تابلوها می باشد زیرا از سوی اصناف و کسبه جهت کاربردهای متفاوت مانند شرکت، فروشگاه، نمایشگاه و مغازه سفارش داده می شود و به همین علت عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم بسیار است.

درحال حاضر می توان گفت که تابلو چلنیوم کاربرد بسیاری به عنوان تابلو مغازه دارد و کسب و کارها به خصوص مغازه های پوشاک، فست فودی، داروخانه ها نمایشگاه ها و کسانی که قصد دارند که نمای بیرونی کسب و کارشان جلوه زیبایی داشته باشد، تابلو چلنیوم را انتخاب می کنند.

پس در این مقاله با موضوع مهم عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم با تابلو ساز رشت همراه شوید و قبل از خرید تابلو چلنیوم این مقاله را تا انتها بخوانید

آشنایی با تمامی عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم.

عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم

برای محاسبه قیمت تابلو چلنیوم و بررسی عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم ، متر محیط را در نظر بگیرید، متر محیط حاصل طول ضرب در عرض یک شکل است. برای محاسبه قیمت تابلو چلنیوم طول محیط را در عرض آن ضرب می کنند. حال هر چقدر حروف دارای فونت بزرگتر و ضخیم تر باشند، به همان اندازه فضای بیشتری را اشغال خواهد کرد.

در نتیجه قیمت ساخت تابلو بیشتر می شود. علاوه بر متر محیط عوامل بسیاری می باشند که می توانند “عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم” باشند. نوع تابلو چلنیوم یکی از موارد موثر بر قیمت تابلو چلنیوم می باشد.

به این دلیل که تابلو چلنیوم تنوع اجرایی بالایی دارند و به شیوه ها و اسامی متعدد اجرا و پیاده سازی می شوند، این مدل از تابلوی تبلیغاتی می توان رضایت مشتری را با هر سلیقه ای جلب نماید. با توجه به استقبال زیاد مغازه داران و کسبه بازار از تابلو چلنیوم، تنوع در این سبک از تابلو تبلیغاتی خیلی زیاد شده است.

هر مدل از این تابلو ساختار مخصوص به خود را دارد. به همین دلیل هر مدل با قیمت متقاوتی ارائه می شود. تابلوهای چلنیوم در اصل از جمله مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی می باشد.

آشنایی با تمامی عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم

جنس لبه بیرونی تابلو چلنیوم

لبه بیرونی تابلو چلنیوم می تواند از متریال های زیادی مانند رول چلنیوم، نئون، استیل و پلکسی بنا به سلیقه و سفارش مشتریان پیاده سازی و طراحی شود که جزو عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم هم می باشد.

هر متریال قیمت خاص خود را دارد و توسط کشورهای متعدد با نام تجاری مختلفی تولید و پیاده سازی می شود. هر کدام از شرکت ها با توجه به کیفیت کار تولید شده، اجناس خود را قیمت گذاری می کنند. گاهی جنس ها را از لحاظ مرغوبیت دسته بندی می کنند.

به طور مثال درجه یک، درجه دو و درجه سه، جنس درجه یک کیفیت عالی دارد و مابقی کمی از لحاظ مرغوبیت ضعیف تر می باشند. به طور مثال به مرور زمان میزان درخشندگی آنها کم می شود یا فرسوده و کدر می شوند.

به هر صورت اگر کیفیت برای شما بسیار مهم است، لازم است که هزینه بیشتری بپردازید و کار را به یک تابلوسازی ماهر و با تجربه بسپارید. البته به این نیز باور داشته باشید که هر چیز گرانی نشانه با کیفیت بودن و عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم نیست.

آشنایی با تمامی عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم

اس ام دی و تعداد ماژول به کار رفته در برد تابلو چلنیوم

اس ام دی یا ال ای دی لامپ های می باشد که برای روشنایی تابلوهای تبلیغاتی به کار برده می شوند. این اس ام دی ها شامل انواع مختلفی مانند ریسه ای، خطی و بلوکی می باشند.

اس ام دی ها در سه رنگ اصلی سبز، آبی و قرمز می باشند که بر روی عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم تاثیر دارد . اس ام دی ها با اتصال به منبع تغذیه نورهای رنگی پخش می کنند نوع دیگر اس ام دی ها، انواع اس ام دی های RGB می باشد. این اس ام دی ها برای روشنایی علاوه بر منبع تغذیه، به یک کنترلر یا درایور نیاز دارند که توسط آن می توان تابلو را به رنگ دلخواه روشن کرد.

آشنایی با تمامی عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم

حروف برجسته تابلو چلنیوم تک رنگ

در این روش حروف برجسته چلنیوم تنها به یک رنگ نمایش داده می شود. رنگ طلایی بیشتر طرفدار دارد و مورد استقبال زیادی واقع شده است که این موضوع خیلی بر عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم تاثیر گذار است.

حروف برجسته تابلو چلنیوم دو رنگ

در این روش حروف با دو پلکسی و با دو رنگ متفاوت به نمایش گذاشته می شود.

قطر حروف مورد استفاده در تابلو چلنیوم

هر چقدر قطر حروف بیشتر باشد، بدیهی است که قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

نصب تابلو چلنیوم در ارتفاع بالا یا پایین

هر اندازه که فاصله تابلو از زمین بیشتر باشد، لازم است که ابزارهای بیشتری نیز برای نصب استفاده شود. در نتیجه قیمت نصب تابلو چلنیوم در ارتفاعات بالاتر موجب صرف مبلغ بیشتری نیز می شود.

آشنایی با تمامی عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم

زیر ساز حروف چلنیوم

زیر سازی حروف چلنیوم، بر روی متریال هایی مانند چوب ترموود، پلکسی، ورق کامپوزیت، شیشه، ورق پی وی سی و سنگ انجام می شود. هر کدام از این متریال ها قیمت مخصوص به خود را دارند؛ نوع متریال مصرفی به عنوان زیر ساز، منجر به تفاوت قیمت تابلو چلنیوم می شود.

استفاده از پاورهای فن دار

هنگامی که تابلو برای مدت زمان طولانی روشن می ماند، بالتبع داغ می شود. همین عامل سبب ایجاد مشکلات فنی در تابلو می شود. اما با نصب پاور های فن دار، تابلو هنگام داغ کردن خنک می شود و در نهایت از آسیب رساندن به لامپ ها و سیم های اتصال دهنده و ماژول ها جلوگیری می کند.

استفاده از تایمر

تایمر در قسمت پشت تابلو تعبیه می شود و قابلیت برنامه ریزی برای زمان خاموشی و روشنی تابلو را دارد. در نتیجه با استفاده از آن می توان هنگامی که مغازه شما بسته است و نیازی به روشن بودن تابلو ندارد، تایمر فرایند خاموشی تابلو را به اجرا در آورید و در هنگامی که مغازه باز است، تابلو روشن باشد.

آشنایی با تمامی عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم

ساخت اعداد و حروف تابلو چلنیوم توسط حروف سازان حرفه ای

نوع دستگاه های حروف ساز و همچنین طراح سازنده حروف برجسته، می تواند در کیفیت حروف برجسته تاثیر بگذارد.

پیچیدگی و طراحی تابلو

استفاده از اشکال، لوگو، آرم و فونت های لاتین و عجیب می تواند سبب پیچیدگی تابلو و در نتیجه سبب افزایش قیمت و تاثیر در عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم آن شود.

تمامی مواردی که بالا ذکر شد، از جمله عوامل موثر بر قیمت تابلو چلنیوم بودند که شما با دقت به آنها و به کار گیری برخی و یا عدم استفاده از برخی دیگر امکانات می توانید تا حدودی قیمت تابلو چلنیوم را تحت تاثیر قرار دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *