عوامل موثر در افزایش عمر تابلو چلنیوم در رشت

افزایش عمر تابلو چلنیوم.آیا می دانید چه عواملی بر افزایش عمر تابلو چلنیوم تأثیر می گذارد؟ به نظر شما چه چیزی باعث محبوبیت تابلو های چلنیوم در سال 2022 می شود؟ افزایش عمر تابلو چلنیوم با توجه به نوع طراحی، متریال سبز، اندازه، سبک نورپردازی، قاب و قالب گیری و روش تولید تعیین می شود.

توجه داشته باشید که اگر هر یک از موارد ذکر شده از کیفیت و استاندارد یکسانی برخوردار نباشد، برد مورد نظر از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

عوامل موثر در افزایش عمر تابلو چلنیوم در رشت

دوام و ماندگاری تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم که میتوانید از تابلوسازی ها آن را تهیه کنید در لیست انواع تابلو قرار دارد و برای بسیاری از مشاغل انتخابی مقرون به صرفه و رضایت بخش محسوب می شود.

چلنیوم ترکیبی از دو نام شنل و آلومینیوم است. این نشان می دهد که مواد چلنیوم ترکیبی از آلومینیوم و آهن است، این تابلو در رنگ های مشکی، نقره ای و طلایی ساخته و عرضه می شود.

عوامل موثر در افزایش عمر تابلو چلنیوم در رشت

هر چیزی راجب افزایش عمر تابلو چلنیوم

ویژگی های یک تابلو ماندگار

صفحه چلنیوم در برابر زنگ زدگی مقاوم است و در برابر سرما، گرما و باد مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. از این رو برای شرایط آب و هوایی مختلف گزینه مناسبی محسوب می شوند.

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این تابلو ها وزن کم آنهاست. تابلو های چلنیوم به شکل های پلکسی شفاف و کریستالی طراحی شده اند.

تابلوهای چلنیوم به دلیل تنوع رنگی که دارند از ارزش بالایی برخوردار هستند، این تابلوها به صورت حروف برجسته نیز طراحی شده اند و این باعث بهتر شدن کار می شود.

در تولید روکش از آخرین استانداردهای جهانی استفاده شده است که جذابیت و جلوه بی نظیری را ایجاد می کند. لایه بالایی تابلو های چلنیوم به خصوص قسمتی که نور از آن عبور می کند باید با دقت طراحی شده و ساختار منحصر به فردی داشته باشد.

متریال ویژه، راز طول عمر تابلو چلنیوم

جنس لایه رویی تابلو چلنیوم معمولا پلکسی گلاس است و از نور SMD به عنوان پایه تابلو ها استفاده می شود. به همین ترتیب از پلاستیک های فشرده مانند PVC برای افزایش دوام این ورق ها استفاده می شود.

تابلو های چلنیوم عمر طولانی دارند و رعایت نکات باعث افزایش عمر تابلو چلنیوم میشود، از نظر مصرف انرژی بهینه هستند، در اندازه ها و رنگ های مختلف طراحی شده اند و جهت گیری منحصر به فردی دارند.

جذابیت بالا به لطف نورپردازی فوق العاده این تابلو ها باعث افزایش رضایت کاربر می شود. نگهداری از این تابلو ها آسان، مقاوم در برابر آب و هوا و قابل شستشو است.

عوامل موثر در افزایش عمر تابلو چلنیوم در رشت

سبک نورپردازی

یکی از مهم ترین قسمت های تابلو های چلنیوم سبک نورپردازی آن است، معمولا برای نورپردازی این تابلو ها از لامپ های SMD یا LED استفاده می شود.

البته منبع تغذیه این لامپ ها ترانس 12 ولتی است. به طور کلی، در مقایسه، لامپ های SMD انتخاب بهتری نسبت به مدل های LED هستند، زیرا روشن تر هستند، خاصیت ضد آب دارند و نور خوبی را پخش می کنند.

این لامپ ها مصرف برق کمتری دارند و نصب راحت تری دارند ضمن اینکه وقفه های کمتری با این لامپ ها ایجاد می شود.

شرایط محیطی

در واقع، تابلو های چلنیوم در محیط های خشن قوی هستند. البته اگر نوع فولاد و آلومینیوم به کار رفته در این تابلو ها از کیفیت بالایی برخوردار باشد، انتخاب مناسبی برای اقلیم آب خواهد بود.

بنابراین، نوع تابلو های چلنیومی اغلب تاثیر زیادی در دوام آنها دارد.

 

ویژگی های منحصر به فرد تابلو چلنیوم

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که برای افزایش عمر تابلو چلنیوم استفاده می شود، مصرف بسیار کم آنهاست. در واقع بیلبورد برای شرکت های بزرگ ضروری است و کم مصرف بودن مهمترین ویژگی آن است.

نورپردازی به کار رفته در این تابلو ها کارآمدتر است، در واقع سبک و جنبه های طراحی نورپردازی SMD به گونه ای است که نورپردازی بهتری دارد.

خوشبختانه، این علائم می توانند در جهات مختلف بسیار خوانا باشند و در فواصل طولانی بیشتر قابل مشاهده باشند.

اگر به دنبال یک تابلو تبلیغاتی بسیار جذاب و ارزان هستید، قطعا این تابلوها بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

به طور کلی تابلوهای چلنیوم از نظر قیمت جزو معقول ترین تابلوها هستند و این امکان را برای کسب و کارهای کوچک و نوپا فراهم می کند تا گامی موثر در تبلیغ محصولات یا خدمات خود بردارند.

عوامل موثر در افزایش عمر تابلو چلنیوم در رشت

سخن پایانی

تابلوهای چلنیوم در مدل‌های مختلف و رنگ‌های خاص ارزش‌گذاری می‌شوند، چرا که بررسی‌ها نشان می‌دهد رنگ‌های به کار رفته در تابلوهای چلنیوم برای هر کسب‌وکاری مناسب بوده و مطابق با سلیقه مشتری انتخاب می‌شوند.

به طور معمول، تابلوهای چلنیوم در رنگ‌های مشکی، طلایی یا نقره‌ای عرضه می‌شوند، اما رنگ‌های دیگری بسته به ترجیح مشتری به عنوان رنگ‌های مکمل به تابلو اضافه می‌شوند.

این تابلوها معمولا با توجه به بافت، رنگ بندی، سبک ساختاری استفاده می شوند و حتی طراحی تابلوها بر اساس نظر مشتری است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *