طراحی تابلو فست فود چگونه مشتری را جذب می کند؟

طراحی تابلو فست فود

طراحی تابلو فست فود باید به بهترین شکل انجام گیرد تا موجب جذب مشتریان شود. فست فود از پرطرفدارترین نوع غذا در کشور مان محسوب می شود و امروزه در نقطه نقطه شهر شاهد تابلوهای مختلف در این خصوص هستیم.

از نظر شما در طراحی تابلو فست فود چه نکاتی باید رعایت شود تا برای مشتریان جذاب باشد؟ همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از تابلو چلنیوم با کارشناسان ما در تابلوپارسه تماس بگیرید.

طراحی تابلو فست فود چگونه مشتری را جذب می کند؟

 یک طراحی تابلو فست فود عالی چه نتایجی دارد ؟

طراحی تابلو فست فود به علاوه طراحی دکوراسیونی جذاب می تواند باعث لذت بخش تر شدن غذا شود. جامعه ما به شدت به سمت خوردن غذاهای آماده و فست فودها روی آورده اند و عوامل مختلفی مانند مشغله های روزمره , شاغل بودن خانم ها و کمبود وقت در این امر دخیل هستند. اما در این مطلب به نحوه صحیح طراحی تابلو فست فود و اینکه چگونه موجب جذب مشتری خواهد شد اشاره می کنیم.

همان طور که می دانید تابلوها یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین ابزارهای تبلیغاتی محسوب می شوند زیرا با حافظه بصری مخاطب سر و کار دارند. حافظه بصری مخاطب به شدت قوی است به همین دلیل اگر تابلوی تبلیغاتی را بر اساس اصولی صحیح طراحی کنید به سرعت در ذهن او ماندگار خواهید شد.

 

تابلوهای فست فود چگونه باعث جذب مشتری می شوند؟

در طراحی تابلو فست فود نکات ساده و مهمی وجود دارد که در صورت لحاظ کردن آن ها می توانید بهترین نتیجه را بگیرید.

تلفیق انواع مختلف تابلو

برای افزایش جذابیت در طراحی تابلو می توانید برخی از المان های تابلوها را با یکدیگر ترکیب کنید. به عنوان مثال ترکیب تابلو نئون با تابلو چلنیوم بسیار جذاب می باشد. در ساخت تابلو نئون از گاز نئون برای نورپردازی استفاده می شود.

همچنین به کار گیری متریال مناسب برای زمینه کار نیز می تواند باعث جذب مشتری شود. متریالی مانند چوب نما علاوه بر زیبایی بی نظیر موجب خلق جلوه ای لوکس و جوان پسند خواهد شد که البته لازم به ذکر است که اغلب مشتریان فست فود از نسل جوان و نوجوان کشور هستند.

 

طراحی تابلو فست فود چگونه مشتری را جذب می کند؟

استفاده از رنگ های جذاب

بهترین رنگ ها برای استفاده در تابلو رستوران ها و فست فود رنگ های گرم هستند. برخی از رنگ ها اشتها آورند و بکارگیری آن ها در تابلو نتیجه بی نظیری را به همراه خواهد داشت. به طور مثال استفاده از رنگ قرمز بسیار مناسب است. این رنگ که جزو رنگ های گرم محسوب می شود در اغلب تابلوهای رستوران , فست فود و کافه مشاهده می شود.

در هنگام طراحی تابلوی فست فود خودتان به جای مشتری بگذارید و تلاش کنید تا تابلویی را طراحی کنید که با اغلب سلیقه ها همخوانی داشته باشد.

کنتراست رنگی

ایجاد کنتراست رنگی باعث می شود که تابلو جلوه ای دیگر پیدا کند. دو تابلو را در برابر چشمان خود تصور کنید. در طراحی تابلوی اول از رنگ سفید و سیاه استفاده شده و در تابلوی دوم از رنگ سفید و زرد. کدام یک برای شما ایجاد جذابیت می کند؟ قطعا تابلوی اول برای شما جذاب تر خواهد بود. ایجاد کنتراست رنگی توجه مشتریان به تابلو جلب می کند که می تواند بعث رونق هر چه بیشتر کسب و کار شما شود.

نورپردازی درخشان

نورپردازی تابلوها بر اساس نوع آن انجام می شود. به طور مثال در تابلو لاس وگاسی از لامپ های بزرگ و بدون فیلتر استفاده می شود که درخشان ترین نورپردازی را برای بیننده خواهد داشت. اما در تابلوهای چلنیوم از لامپ های ال ای دی و اس ام دی استفاده می شود که زیبایی بی نظیری را برای مشتری خلق خواهد کرد. نورپردازی در طراحی تابلو فست فود باید به گونه ای باشد که در تمام ساعات شبانه روز باعث تبلیغ کار شما شود.

درج تصویر و لوگو

شما می توانید برای تاثیرگذاری هر چه بیشتر در طراحی تابلو فست فود اقدام به چاپ برخی از غذاها بر روی آن کنید. تصویر یک همبرگر و یا ساندویچ خوشمزه بسیاری از افراد را به اشتها می آورد تا به رستوران شما بیایند و غذاهای شما را تست کنند.

محل نصب مناسب

اگر محل مناسبی را برای نصب تابلو در نظر بگیرید گام مهم دیگری در جذب مشتری برداشته اید. بهترین محل برای نصب تابلو دقیقا بر سردر مغازه است. زیرا هر چه تابلو به محل نزدیک تر باشد مشتری راحت تر شما را پیدا خواهد کرد.

 

 

تابلوهای مناسب برای فست فود

در طراحی تابلو فست فود باید ابتدا نوع تابلو را مشخص کنید. در صنعت تابلو سازی شاهد تولید انواع و اقسام تابلوها هستیم هر کدام از آن ها حاصل خلاقیت و هنر تابلو سازان عزیز است. اما برخی از تابلو بیش از انواع دیگر برای فست فود گزینه مناسبی محسوب می شوند و بیشترین تاثیرگذاری را بر مخاطب خواهند داشت.

تابلو لاس وگاسی

اولین تابلویی که قصد داریم به معرفی آن برای شغل فست فود بپردازیم تابلوی لاس وگاسی است. این تابلو که ریشه در شهر لس آنجلس آمریکا دارد از جذاب ترین تابلوهای تبلیغاتی به شمار می روند که مشتری به سرعت جذب آن خواهد شد. در ساخت این نوع از تابلوها از تعداد لامپ های زیادی استفاده می شود به آن تابلوی لامپی نیز گفته می شود. برای افزایش زیبایی این تابلو معمولا از نورپردازی بدون فیلتر استفاده می شود.

زمانی که نور بدون هیچ گونه فیلتری از منبع ساطع شود موجب ایجاد نور تیز و جذاب خواهد شد به همین دلیل برای افزایش زیبایی آن از رنگ های گرم استفاده می شود تا تیز بودن رنگ ها موجب آزار دادن چشم ها نشود.

تابلوی چلنیوم

تابلوهای چلنیوم که از آن ها با عنوان تابلوی حروف برجسته چلنیوم نیز یاد می شود از دیگر تابلوهای مناسب برای فست فود محسوب می شوند. اگر در ساخت تابلوهای چلنیوم نکاتی مانند استفاده از رنگ های گرم , کنتراست رنگی , حک لوگو و … انجام شود به راحتی می تواند موجب جلب توجه مشتری شود. تقریبا اغلب مشاغل از این تابلو برای معرفی کسب و کار خود استفاده می کنند.

حضور تابلو فست فود در زندگی شهری

در بخش قبل به طراحی تابلو فست فود پرداختیم و نکات مهمی را در این خصوص بایکدیگر بررسی کردیم. اکنون قصد داریم به تاثیر تابلو فست فود در زندگی شهری و افراد بپردازیم. قطعا نصب بهترین تابلو فست فود می تواند باعث جذب مشتری شود.

بسیاری از افراد تصور می کنند که نصب تابلوی خوب اهمیت چندانی ندارد و همینکه بر روی تابلو نام مغازه درج شود کافی است. در صورتی که دنیای تبلیغات دنیای بسیار پیچیده ای است و باید از ابزارهای مختلفی برای سبقت از رقبا استفاده کنید. در ادامه به تاثیر تابلو فست فود بر روی زندگی افراد اشاره می کنیم.

طراحی تابلو فست فود چگونه مشتری را جذب می کند؟

افراد شاغل

اولین تاثیر حضور تابلوهای فست فود در سطح شهر بر روی افراد شاغل است. معمولا این افراد فرصت کافی برای تهیه غذای خانگی ندارند و ترجیح می دهند از غذاهای آماده استفاده کنند.

همان طور که می دانید تعداد فست فودها و رستوران ها در سطح شهر بسیار زیاد است و انتخاب بهترین آن ها کاریست دشوار ! اگر شما بتوانید بهترین طرح را برای تابلو انتخاب کنید قطعا در جذب مشتری موفق عمل خواهید کرد. در کنار استفاده از تبلیغات می توانید با روش های دیگر از جمله پیک رایگان اقدام به جذب مشتری و وفادار کردن آن کنید.

افراد عادی

برخی از افراد خوردن غذا در بیرون از خانه را نوعی تفریح می دانند. به همین دلیل دائما به دنبال یک فست فود یا رستوران عالی می گردند که بتوانند اوقات خوشی را در آن سپری کنند. در جهان تبلیغات یک اصل مهم وجود دارد و آن هم استفاده از ابزارهای مختلف به منظور ایجاد زیبایی است.

مشتریان جذب زیبایی می شوند و در نگاه اول طراحی تابلو فست فود نظر آن ها را به خود جذب می کند. اگر بتوانید در کنار ابزارهای تبلیغاتی ، کیفیت غذایتان را بالا ببرید قطعا باعث رونق در کسب و کار خود خواهید شد و رقبا را از میدان به در می کنید.

دسته دیگری از افراد نیز وجود دارند که به دلایل مختلف از جمله قرارهای دوستانه ، قرارهای کاری و … به سراغ مغازه های فست فود می روند. اغلب این افراد از قبل انتخابی ندارند و هنگامی که وارد سطح شهر می شوند هر کدام از فست فودی ها که تابلوی جذاب تری داشته باشد را انتخاب می کنند.

تفاوت تابلو فست فود و تابلو رستوران

– رستوران ها دارای محیطی رسمی تر نسبت به فست فودها هستند. به همین دلیل نوع طراحی تابلوی آن ها با یکدیگر متفاوت است. طرحی که بر روی تابلو رستوران زده می شود چهارچوب مشخص تر و قواعد محکم تری دارد. اما استفاده از خلاقیت در طراحی تابلو فست فود بیشتر است.

– یکی دیگر از مهم ترین تفاوت های تابلو فست فود و تابلو رستوران در رنگ است. از آن جایی که رستوران محیطی رسمی تر دارد باید در انتخاب رنگ دقت بیشتری کرد. زیرا باید تابلو در عین زیبا بودن ، لوکس هم باشد. اما در طراحی تابلوهای فست فودی باید از رنگ هایی استفاده کرد که اشتها آور باشد مانند قرمز ، نارنجی ، زرد و ….

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *