جذب نگاه مشتری هدف تابلو سازی

جذی نگاه مشتری یا تابلوسازی شوخی نیست! چشمک بزنید، پول به جیب بزنید : به گفته کارشناسان ​حوزه تبلیغات و بازاریابی شما فقط در سه ثانیه تصویر و نگرش را با عناصری که برای برند خود می سازید در ذهن مخاطب ایجاد میکنید. تابلو اولین و مهمترین هویت برند در ذهن مشتری میباشد. طراحی و اجرای تابلو خاص با سبک روز میتواند تا سالیان زیادی درآمد کسب و کار شما را پرسود کند. شما میتوانید با صرف هزینه درست و منطقی درآمد بیشتری نسبت به سایر کسب و کارهای رقیبان داشته باشید.

 

 

جذب نگاه مشتری – هدف تابلو سازی جادوی بینش : چشمانتان را به دنیایمان بگشایید
امروزه متریال ها و سبک ها و روش های بسیار متنوعی وارد بازار ایران شده است که اگر در یک مسیر راسته خیابان راه بروید و نگاهی با دقت داشته باشید متوجه تنوع در تابلوهایی که کسب و کارهای مختلف برای خود انتخاب کرده اند، می شوید. تابلو چلنیوم، تابلو استیل، تابلو پلکسی، تابلو لایت باکس، تابلو وکیوم و … از انواع مختلف تابلوسازی هستند.

انتخاب تابلو، یک هویتی از مکان یا برندی است که می خواهید آن را به مخاطب نشان دهید. در همین مقطع اگر انتخابی شایسته داشته باشید نگاه افراد را در چند ثانیه شکل داده اید اما برعکس اگر فکر می کنید که این انتخاب ربطی به هویت برند شما ندارد سخت اشتباه کردید.

شما در هر کسب وکاری که قرار دارید چه یک فروشگاه کوچک چه یک فروشگاه وسیع​، دفتر کار یا شرکت تجاری، بانک و موسسات دولتی و … نیاز دارید به گونه ایی پیشانی یا هدر قدرتمندی به مخاطب خود نشان دهید تا او را جذب کنید. این انتخاب همیشه برای صاحبان کسب و کار نیاز به دقت و تحلیل بیشتری دارد.

تابلو سازی تخصص ماست. ما به ​مشتریان مشاوره صحیح و دقیق میدهیم و از سوالات مهم برای کمک به تصمیم گیری در مورد تابلو مناسب استفاده می کنیم. جزئیات مربوط به بودجه، جو و محیط، ارتفاع، نور و مقررات و همه مسایلی که برای ایجاد یک تابلو مهم است، با دانستن این جزییات به شما راه را نشان می دهیم.

اولین قدم شناخت ماهیت کارتان ساخت و نصب تابلو توسط یک تابلوسازی حرفه ای است:

آیا تابلوی یک ساختمان است؟

آیا تابلوی تجاری است؟

آیا تابلوی اطلاع رسانی است؟

آیا تابلوی مغازه است؟

آیا در فضای باز قرار دارد یا فضای بسته؟

شغل شما چیست؟

و …

جذب نگاه مشتری – هدف تابلو سازی جادوی بینش : چشمانتان را به دنیایمان بگشایید

پارامترهای زیادی درانتخاب یک تابلو موثر است , مانند طرح آن , رنگ , بافت و جنس , نوع نورپردازی و …

اما مهم ترین مساله پارامتر کیفیت است کیفیت در کنار قیمت، یعنی همان شعار قدیمی که کیفیت را فدای کمیت نکنیم. پس گزینه اول در انتخاب شما می تواند بحث کیفیت متریال در تابلوسازی باشد.

مساله بعدی کیفیت در اجرای فنی تابلو است، شرکت مجری تابلوسازی باید با دانش روز این صنعت همراه باشد تا بتواند پیشنهاد های مناسب و به روزی به شما دهد و در واقع انتخاب شما محدود نباشد.

کیفیت در اجرا و اشراف به دانش تابلوسازی و تابلو های مدرن سبب می شود اختلالی در کار تابلوسازی شما ایجاد نشود. چون متریال ها و ساختار فنی و تکنیکی تابلو به گونه ایی است که کوچکترین اشتباه میتواند در دید بصری آن مشکل ایجاد کند.

و هدف از ساخت تابلو در واقع همان جذب نگاه مشتری است.

مساله بعدی بقا و پایداری ساختار تابلو است. به گونه ایی که این اثر هنری و فنی در طول کارکرد خود مدام دچار مشکلات فنی نشود و نیاز به رفع و رجوع پیدا نکند. نصب و اجرای یک تابلو مانند یک برچسب نیست که رفع ایرادات آن آسان باشد و برای تعمیر و عیب یابی آن باید هزینه مجدد و زمان زیادی را صرف کرد. همین نکته باعث میشود در انتخابتان آگاهانه عمل کنید.

مساله دیگر این است که فقط به همین نکات بسنده نکنید، مسائل مهمتری هستند که رویکرد نشان و تابلوی شما را تحت تاثیر قرار می دهند. باید به این دید برسید که کار تابلو سازی فقط یک کار فنی و صنعتی سفت و سخت نیست بلکه کاملا آمیخته با هنر است. هنری که با خلاقیت در طرح می تواند جاذب هزاران نگاه شود و هدف از طراحی و ساخت و ماهیت یک تابلو برای کسب و کار قطعا جذب کردن همین نگاه است.

جذب نگاه مشتری – هدف تابلو سازی جادوی بینش : چشمانتان را به دنیایمان بگشایید
نکات پیش از سفارش و خرید تابلو چلنیوم

با رویکردی مشتری مدار و اهداف والای فروش محصول با کیفیت و متمایز توانسته است روزمه قدرتمندی را با نمونه کارهایی بسیار خاص و متفاوت ایجاد نماید.

این شرکت عوامل زیر را بصورت خاص و تاکیدی روی پروژه ها اجرا کرده است:

کیفیت در متریال و جنس وارد شده
کیفیت تابلو در اجرای فنی و تکنیکی
استفاده از کارشناسان متخصص و با تجربه تابلوساز
اطلاع از دانش روز و تکنولوژی و متد های مختلف
نگاه هنری و خلاقانه برای طرح تابلو مناسب کاربری های مختلف

همه این موارد به شما کمک میکند انتخاب شایسته ایی داشته باشید و رضایت همیشگی مشتری، خود گویا و معرف کیفیت کار تابلو سازی پارسه است.

​تابلو می تواند پیچیده باشد، اما ما تلاش می کنیم تا این روند را برای مشتریانمان آسان کنیم.

ما دانش خود را برای رسیدگی به بخش های پیچیده کار به کار میگیریم، ما همچنین شما را با منابع فراوان آموزشی آشنا می کنیم، این امر سبب می شود تا بیشتر در مورد پروژه خود یاد بگیرید و درک کنید و انتخاب برای شما راحت تر می گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *