تابلو کامپوزیت طرح چوب

بیزینسهای فراوانی اعم از تولید کنندگان ، عمده فروشان و خرده فروشان ، همه و همه مانند زنجیری به هم متصل هستند و هدف نهایی آنها کسب در آمد از طريق فروش محصولات و خدمت رسانی به مشتریان است و به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمدی بالاتر و جذب مشتری و سبقت از رقبای خود هستند .

بیزینسهای فراوانی اعم از تولید کنندگان ، عمده فروشان و خرده فروشان ، همه و همه مانند زنجیری به هم متصل هستند و هدف نهایی آنها کسب در آمد از طريق فروش محصولات و خدمت رسانی به مشتریان است و به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمدی بالاتر و جذب مشتری و سبقت از رقبای خود هستند .

تابلو کامپوزیت طرح چوب

 

تابلو کامپوزیت چیست ؟

تبلیغات تنها به یک روش و یک شيوه خاص انجام نمی‌شود و دارای تنوع  متفاوتی می‌باشد که یکی از روش های تبلیغات محیطی است . کامپوزیت در اصل ورقهایی است که بوسیله آلومینیوم و پلی اتیلن ساخته می‌شود .

از کامپوزیت در صنایع زیادی استفاده می‌شود از جمله حرفه تابلوسازی و تبلیغات .

در واقع می‌توان تعریف دقیق و اصولی از کاربرد کامپوزیت در صنعت تابلوسازی بیان کرد که کامپوزیت زیرساز تابلوهای تبلیغاتی به شمار می‌رود و می توان حروف برجسته را به راحتی بر روی آن نصب کرد و در نهایت تابلوی ساخته شده ظاهری زیبا و در خور یک تابلو تبلیغاتی مناسب را می‌تواند داشته باشد .

اکنون ما قصد داریم در این مطالب تابلو کامپوزیت طرح چوب را مورد بررسی قرار دهیم .

 

تابلو کامپوزیت طرح چوب

تابلو کامپوزیت طرح چوب :

کامپوزیت ها در مرحله اجرا به چند دسته تقسیم می‌شوند که پرمصرف‌ترین آنها شامل فیکس ، اچ و ال و هنگ است و مزیت دیگر کامپوزیت ها رنگ بندی و تنوع بالای آنها است که یکی از این رنگ ها طرح چوب است .

در این نوع تابلوها که مشابه رنگ چوب هستند ، زیبایی چوب به رخ کشیده می‌شود ، به صورتی که بعداز اتمام و اجرای کار به نظر می‌رسد متریال ساخته شده از نوع چوب بوده در جذابیت و زیبایی تابلوی تبلیغاتی نقش مهمی را ایفا می‌کند .

اگر تمایل دارید نمای کلاسیک را برای تابلو کامپوزیت فراهم کنید ، می‌توانید تابلو کامپوزیت طرح چوب را به عنوان تابلو فروشگاه خود انتخاب نمایید .
اکنون با ذکر چند مثال از تابلو کامپوزیت طرح چوب و تلفیق آن با برخی از حروف های برجسته این مطلب را ادامه می‌دهيم :

تابلو کامپوزیت طرح چوب و تابلو استیل :

در صنعت تابلوسازی و تبلیغات منظور از تابلو استیل همان حروف برجسته استیل است که در انواع مختلفی ساخته می‌شود . تابلو استیل به همراه تلفیق با زمینه تابلو کامپوزیت طرح چوب ، یک طرح جذاب و اجرایی بی نظیر در تابلوسازی به عنوان یک تابلو تبلیغاتی به شمار می‌رود که معمولاً برای تبلیغات در فضای بیرونی و داخلی استفاده می‌شود .

تابلو کامپوزیت طرح چوب و تابلو چلنیوم :

تابلو چلنیوم در واقع همان تابلو حروف برجسته چلنیوم است که انواع متفاوتی دارد . یکی از روش‌ها و انواع تابلوهای تبلیغاتی مدرن و زیبا ، تابلو چلنیوم همراه با زیرسازی کامپوزیت طرح چوب است که می‌تواند تأثیر فوق العاده و مثبتی در راستای جذب مشتری داشته باشد .

تابلو کامپوزیت طرح چوب و تابلو نئون پلاستیک :

تابلو نئون پلاستیک از پلکسی گلس تولید می‌شود و یک نوع حروف برجسته است و دارای تنوع بسیاری در ساخت و رنگ بندی است و مانند دیگر تابلوهای تبلیغاتی در انواع مختلفی ساخته می‌شود و در جذب مشتری خیلی تأثیرگذار است و در بین تولیدکنندگان فضای رقابتی شدیدی را ایجاد می‌کند .

مزایای کامپوزیت طرح چوب :

* کامپوزیت طرح چوب خیلی دیر و در صورت حرارت بسیار بالا کمی شعله ور می‌شود و به سرعت هم خاموش می‌شود .

* به دلیل اینکه در تکنولوژی ساخت کامپوزیت از ذرات نانو استفاده شده است ، دارای مقاومت واستحکام فیزیکی بالایی است .

* به دلیل جذب کم آب ، کامپوزیت طرح چوب هرگز یخ نمی‌زند و ترک یا شکستگی در آن ایجاد نمی شود .

* به دلیل وجود پلیمر و مواد معدنی از حمله حشرات و موریانه جلوگیری می‌کند و چون دارای افزودنی های بسیاری است جلوی رشد قارچ در درون محصولات تولید شده را می‌گیرد .

تابلو کامپوزیت طرح چوب برخلاف چوب طبیعی‌ بدون تراشه و تیزی ساخته میشود و جراحت ایجاد نمی‌کند و به سادگی نصب می‌شود .

* به دلیل استفاده از مواد بازیافتی در فرمولاسیون خود ارزان است و پاکیزگی محیط زیست را به ارمغان می آورد .

* حتی افراد کم تجربه هم می‌توانند برای نصب کامپوزیت طرح چوب اقدام کنند زیرا شیارهای کناری پروفیل ها و یا سیستم فاق و زبانه و استفاده از کلیپس های موجود ، نصب را بسیار ساده می‌کند .

* به دلیل روش تولید اکستروژن و طرح مقاطع توخالی ، وزن بسیار سبکی را به ارمغان می آورد .

* در صورت آسیب دیدن سطح ، رنگ در درون محصول تولید شده نیز همانند سطح اصلی می‌باشد .

* تابلو کامپوزیت طرح چوب به دلیل وجود نوعی ورق که قابلیت پاکسازی خودکار دارد ، نه تنها گردو غبار به خود جذب نمی‌کند بلکه در صورت جذب شدن به صورت خود به خود آن را پاکسازی می‌کند و به همین دلیل همیشه براق است و نیاز به شستشو ندارد .

 

تابلو کامپوزیت طرح چوب

 

سخن پایانی :

حرفه تابلوسازی و تبلیغات یک رویکرد تحول گرا و مبتنی بر اصول زیبای بصری است .

به شما عزیزان توصیه می‌کنیم برای رسیدن به اهداف بزرگ و آرمان گرایانه در زمینه تبلیغات محیطی  برای رونق کسب و کار خود ، تابلو کامپوزیت طرح چوب را الویت انتخاب خود برای جذب مشتری قرار دهید و از مرحله مشاوره و تولید تا اجرا و نصب از تابلوسازان حرفه ای کمک بگیرید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *