ویژگی تابلو چلنیوم الماسی چیست؟

 تابلو چلنیوم الماسی یکی از نوآوری های بزرگ در صنعت تابلوسازی می باشد. این شیوه از ساخت تابلوهای تبلیغاتی، خیلی زیبا، درخشنده و دارای جلوه ای منحصر به فرد است.

در این نوع از ساخت تابلو تبلیغاتی، حروف برجسته با استفاده اشکال مختلف هندسی مانند ستاره، دایره یا شکل های دیگر توسط دستگاه لیزر برش داده شده و بر روی پلکسی گلاس پانچ می شود، سپس نور اس ام دی از قسمت های برش داده شده عبور می کند، که سبب شکست نور در تابلو شده و با عبور از اطراف آن نمای زیباتری به تابلو تبلیغاتی خواهد داد.

در این نوع تابلوها، لبه های پانچ شده با طرح های متفاوت سبب زیبایی بیشتر حروف می شود.

ویژگی تابلو چلنیوم الماسی چیست؟

تابلو چلنیوم الماسی

لبه های طرحدار نور را عبور می دهد و روی زمینه تابلو سایه روشن ایجاد می کند و سبب افزایش جذابیت تابلو خواهد شد. برای لبه های تابلو چلنیوم الماسی قطرهای بزرگ تر پیشنهاد می شود تا یکنواختی طرح بیشتر شده و لامپ های داخلی دیده نشوند. قطر و تعداد پانچ های موجود در تابلو انعطاف پذیر بوده و با توجه به شرایط محیطی فروشگاه و نظر مشتری و طراح معیین می شود.

ویژگی تابلو چلنیوم الماسی چیست؟

همه چیز درباره تابلو چلنیوم الماسی

سفارش تابلو چلنیوم الماسی

سفارش تابلو الماسی در کارگاه های تابلوسازی و یا از طریق سایت ها و مغازه های تابلوسازی صورت می پذیرد و در همان مرحله اول طرح تابلو ترسیم و تعیین قیمت می شود و در صورت توافق با کارفرما، ساخت تابلو الماسی در کارگاه تابلوسازی صورت می پذیرد.

ویژگی تابلو چلنیوم الماسی چیست؟

تابلو مغازه چلنیوم الماسی

تابلو مغازه الماسی یکی از تابلوهایی است که از سوی صنف مغازه داران مورد استفاده بسیاری قرار می گیرد و می تواند جلوه جذابی را برای نمای بیرونی مغازه شما فراهم سازد و تابلویی منحصر به فرد را در مکن کسب و کار شما به نمایش بگذارد و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نامحدود و مدرنیته برای مدت زمان طولانی مورد استفاده واقع گردد.

ساخت تابلو چلنیوم الماسی

مرحله اول: تابلوساز به مکان نصب تابلو چلنیوم می رود و طول و عرض تابلو را اندازه گیری می کند و زاویه دید مناسب برای نمایش تابلو را می سنجد. در مرحله دوم بعد از برآورد متراژ تابلو، تکنسین کار اقدام به طراحی تابلو و حروف برجسته با استفاده از نرم افزارهای طراحی نظیر کورل دراو، اتوکد و تری دی مکس می نماید و اندازه فونت و ضخامت حروف را تعیین می کند.

در آخر تابلوساز اقدام به برش حروف طراحی شده بر روی پلکسی کرده که این کار تا حدی با استفاده از دستگاه برش لیزری انجام می شود.

قیمت تابلو چلنیوم الماسی

عوامل زیر می توانند در تعیین قیمت تابلو الماسی موثر باشد:

ارتفاع تابلو از زمین

متر محیط حروف برجسته

نوع و برند پلکسی گلاس بکار رفته در تابلو

نوع و برند لامپ های ال ای دی یا اس ام دی مندرج در تابلو

زیرساز تابلو که می تواند پی وی سی، ورق، ورق کامپوزیت، چوب ترموود، شیشه یا چوب ترموود باشد.

منبع تغذیه

دستگاه خنک کننده

تایمر برای روش و خاموش تابلو

جنس و نوع رول چلنیوم

و البته دیگر متریال ها که در سفارش مشتری باشد نیز سبب افزایش قیمت تابلو می شود.

ویژگی تابلو چلنیوم الماسی چیست؟

انواع تابلو چلنیوم الماسی

تابلو چلنیوم کریستال الماسی

تابلو چلنیوم تابلویی است که به شیوه های متفاوت اجرا و پیاده سازی می شود که کریستال و الماسی بودن حروف برجسته چلنیوم یکی از تکنیک هایی است که سبب زیباتر شدن تابلو چلنیوم می شود.

در ساخت آن علاوه بر روش هایی که تابلوساز به صورت الماسی بر روی پلکسی ایجاد می کند از دانه های کریستال نیز بهره برده و از ورق پلکسی گلاس شیشه ای برای ساخت تابلو استفاده می شود البته می توان از ورق آلومینیوم نیز استفاده کرد.

تابلو چلنیوم استیل الماسی

استیل ورق شفاف و براق است اما نمی تواند نور را از خوتد عبور بدهد به همین دلیل می تواند به صورت ترکیبی با دیگر متریال ها ساخته شود. در این روش رویه حروف با استفاده از چلنیوم ساخته می وشد اما لبه های حروف با استفاده از متریال استیل طراحی و پیاده سازی می شود.

تابلو چلنیوم فلزی الماسی

برای ساخت لبه های حروف از فزات متعدد مانند مس، آهن و گالوانیزه استفاده می شود.

تابلو چلنیوم الماسی رینگی

برای ساخت تابلو الماسی رینگ لبه های حروف توسط دستگاه های مخصوص مانند رینگ برش داده می شود و نور علاوه بر رویه حروف از بخش های رینگی نیز به چشمها به صورتی خیره کننده متصاعد می شود.

تابلو چلنیوم الماسی پانچی

پانچ نوعی سوراخ کاری می باشد که بر روی لبه های حروف برجسته چلنیوم اعمال می شود. ساخت تابلو الماسی پانچی نیز به این صورت است که رویه حروف برجسته با استفاده از چلنیوم ساخته می شود و لبه ها به شکل ردیفی و یا زیگزالی پانچ می شود.

ویژگی تابلو چلنیوم الماسی چیست؟

چرا تابلو چلنیوم الماسی پر طرفدار است

اما ممکن است که این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چرا تابلو الماسی اینقدر پرطرفدار است. باید گفت که برای آن دلایلی وجود دارد که از جمله دلایل پرطرفدار بودن این تابلو به این شرح است:

رفلکس های پانچ ورق

تنوع در رنگ

و این که پانچ ورق پلکسی نسبت به پانچ ورق های استیل و فلز قیمت کمتری دارد.

و همچنین به خاطر بودن پایین بودن قیمت تابلو چلنیوم الماسی. تابلو الماسی با استفاده از سوراخ کاری روی سطح حروف انجام می وشد و این سوراخ کاری ها توسط دستگاه های برش پلکسی و برش فلزات انجام می شود. هزینه پانچ ورق های استیل و فلز 3 تا 4 برابر پانچ ورق های پلکسی است به همین دلیل اکثر مردم اشتیاق دارند به سفارش تابلو الماسی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *