تابلو لترلایت در رشت

تابلو لترلایت به تابلوهای حروف برجسته که عموما از جنس فلز هستند، گفته می شود. این تابلوها به تابلو لامپی و تابلو لاسوگاسی نیز معروفند، دارای روزنه هایی بوده که در آن لامپ قرار گرفته و موجب روشنایی و زیبایی هر چه بیشتر تابلو لاسوگاسی می شود.

تابلو لترلایت در رشت
تابلو لترلایت در رشت

این تابلو ها به دلیل جذابیت آن، طرفداران زیادی دارد. دلیل نامگذاری آن، به دلیل وجود تعداد بالای این تابلوها در شهر لاسوگاس آمریکا است. تابلو لترلایت در شب نمای زیبایی داشته و نوعی که دارای حروف زنگ زده و پتینه کاری شده است، مشتری بیشتری دارد. در گذشته استفاده از این تابلوها رواج بیشتری داشت. بعد از صنعتی شدن شهر ها، تابلو لاسوگاسی در سردرب مغازه ها کمتر دیده شد. اما در شرایط پست مدرن امروز، این تابلو دوباره جای خود را در شهرها پیدا کرده و روز به روز به مشتریان آن افزوده می شود.

نوع لامپ مورد استفاده در این تابلوها معمولا ال ای دی فیلامانتی حبابی ساده بوده که به لامپ ادیسونی یا فلامینتی (فیلامینتی) معروف است. بعضی افراد به آن لامپ فلامینی یا فیلامینی هم می گویند.

حروف برجسته تابلو لترلایت

به حروف برجسته این نوع تابلو، حروف لاسوگاسی یا لترلایت می گویند. بنا به درخواست مشتری می توان از طرح ها و رنگ های مختلف برای این حروف استفاده کرد. در داخل تابلو از لامپ های LED استفاده می شود که کم مصرف بوده و دارای رنگ های متفاوت است. با توجه به نوع کاربری فروشگاه و مغازه، طراحی حروف و رنگ لامپ ها توسط مشتری انتخاب می شود.

تابلو لترلایت در رشت
تابلو لترلایت در رشت

کاربرد تابلو لترلایت

این تابلو دارای طراحی رنگارنگ بوده و از نورهای نئونی برای زیبایی بیشتر و جذب مخاطب استفاده می شود. علاوه بر حروف، نماد های مختلف مانند آدمک، گل، خوراکی های مربوط به رستوران ها و کافه ها و اشکال دیگر نیز در قالب تابلو لاسوگاسی، طراحی می شود.

چرا از تابلو لاسوگاسی و حروف لترلایت استفاده کنیم؟

  • استفاده از عناصر تبلیغاتی مثل تابلو لاس وگاسی به نوعی فردیت و یکتایی را به نمای مغازه ها تزریق می کنند.
  • پرتاب نور بالای این تابلوها هر بیننده ای را به سمت خود جذب می کند .
  • استفاده از این نوع حروف در ایران تازگی دارد و به همین دلیل تاثیر بسیاری بر فروش مغازه ها می گذارد.
  • طرح های لاسوگاسی در ذهن مشتری ها می ماند و برای فروشگاه ها و رستوران های زنجیره ای بهترین گزینه می باشد.
  • ماندگاری تابلو لاس وگاسی بسیار زیاد است . به طبیعت آسیب نمی رساند و امکان بازیافت دارد.
  • حتی کهنگی و نمای زنگ زده ی این حروف بسیار جالب و نوستالژیک است .
  • امکان اجرای این حروف با نئون های شلنگی نیز وجود دارد که البته برای نماهای داخلی مناسب تر است.
تابلو لترلایت در رشت
تابلو لترلایت در رشت

مزیت های تابلو لترلایت

  • مهمترین ویژگی این تابلوها، جذب مخاطب به دلیل جذابیت و خیره کنندگی آن است. با نور پردازی زیبا روی حروف و اشکال این تابلو، فروشگاه شما در یک خیابانی که پر از مغازه ها و ساختمان های تجاری مختلف است، به گونه ای خاص خودنمایی می کند.
  • از دیگر ویژگی های بسیار خوب این تابلو این است که لوگو و نام فروشگاه شما در ذهن مشتری نقش بسته و وسیله ای می شود که مشتری هرگز محل فروشگاه شما را در یک خیابان شلوغ، فراموش نکند.
  • اگر تابلوهای لترلایت در اثر گذشت زمان، کهنه شده یا زنگ بزند، از زیبایی آن کاسته نشده و حالت نوستالژیک خود را حفظ می کند.
  • امکان استفاده از این تابلوها برای طراحی داخل فروشگاه نیز بسیار جذاب است و خود دلیلی برای جذب مشتری محسوب می شود. علاوه بر سردرب، می توان برای طراحی داخل ویترینی که به سمت بیرون از مغازه و در معرض دید مشتری است هم از این تابلوها که بسیار جوان پسند است، استفاده کرد.

برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با تابلو پارسه در ارتباط باشید.

تابلو لترلایت در رشت
تابلو لترلایت در رشت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *