مدل های تابلو مغازه

مدل های تابلو مغازه ، در این میان مردم از مدل های تابلو مغازه آگاهی و اطلاع ندارند، زیرا همان طور که گفتیم هر روز محصول جدیدی به بازار ارائه می شود و افراد یک جامعه هم وقت کافی ندارند تا از تمام این محصولات به طور روزانه اطلاع بیابند.

 یکنواخت بودن تابلو های مغازه به علت اینکه به صورت روز مره در معرض نمایش عموم قرار می گیرد بعضا باعث بی تفاوت بودن افراد و گذر کردن ساده از کنار آنها خواهد شد و بالعکس نصب یک تابلو مغازه مدرن و زیبا در سر درب مغاره با وجود تابلو های یکنواخت دیگر در کنار آن مکان به وضوح قابل رویت و تامل عابرین در مورد نوع فعالیت آن مجموعه یا مکان تجاری خواهد بود. تابلو مغازه انواع مختلفی دارد که عبارتند از :

تابلو چلنیوم:

این تابلو در مدل های مختلف ساخته می شود از قدیمی ترین و پرکاربرد ترین تابلو های تبلیغاتی تابلو چلنیوم میباشد. تابلو چلنیوم از ورقه های آلومینیوم و ورقه های پلکسی گلاس تشکیل شده است و رفته رفته با ترکیب با حروف برجسته دیگر کامل شد.

در تابلو چلنیوم از ورقه پلکسی گلاس برای روی حروف برجسته و از ورقه های آلمینیوم برای لبه حروف برجسته استفاده میشود. این تابلو در مدل های مختلف ساخته می شود از جمله: تابلو چلنیوم طلایی ، تابلو چلنیوم طلق دوبل ، تابلو چلنیوم پانچی ، تابلو چلنیوم نوراندریک

مدل های تابلو مغازه
مدل های تابلو مغازه

تابلو استیل:

تابلو استیل با انواع رنگ ها و نورپردازی، مناسب برای سردر مغازه و نصب در فضای داخلی است. تابلو استیل از ورقه های استیل ساخته شده است که این ورقه های هم برای روی حروف برجسته و هم برای لبه های حروف استفاده میشود و به  دلیل براقیت و درخشانی که دارد بسیار زیبا میباشد ، تابلو استیل اصولا در دو رنگ نقره ای و طلایی در سطح بازار موجود میباشد.

تابلو بیلبورد:

بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده‌است که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار صنعتگران و عرضه کنندگان کالا می‌گذارد. و در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق می‌شود. اما امروزه، بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده‌ است که بر پایه‌های بلندی قرار گرفته و از فواصل دور قابل دیده شدن هستند.

تابلو وکیوم:

برای ساخت تابلو وکیوم ابتدا میبایست یک قالب چوبی داشته باشیم. پس از تایید طرح توسط مشتری ، قالب آن با دستگاه cnc برش خورده و در دستگاه وکیوم فرمینگ ساخته شده بعد از فرم دهی دوربری انجام شده و تازه این قطعات باید در رینگ فلزی یا استیل که قبلا ساخته شده اند ، قرار گیرد.

زیر سازی تابلو وکیوم هم از جنس pvc  است که با دستگاه سی ان سی برش میخورد و در نهایت اس ام دی ها برای تامین نور تابلو روی آن چسبانده میشود.

تابلو فلزی:

تابلو فلزی هم تقریبا مشابه تابلو استیل میباشد اما از ورقه های فلز ساخته شده است .در تابلو فلزی به دلیل اینکه نور را از خود عبور نمیدهد امکان نورپردازی وجود ندارد و برای نور پردازی فاصله  ای بین حروف و نمای کار ایجاد می کند و در داخل حروف لامپ های اس ام دی مورد استفاده قرار میگیرد که باعث زیبایی بیشتر کار میشود.

ساخت انواع تابلو فلزی در مدلهای فلزی ساده ، فلز وکیوم ، فلزی با رنگ کوره ای ، فلزی نوراندریک ، فلزی رینگی با پلکسی و تابلوهای فلزی غول پیکر انجام میشود.

تابلو  لاسوگاسی:

در واقع تابلو لاسوگاسی به تابلو های حروف برجسته اطلاق میشود که جنس ان از فلز میباشد اسم دیگر تابلو لاس وگاسی تابلو لامپی و یا تابلو لترلایت هم نیز میباشد در تابلو لاسوگاسی بعد از نهایی شدن طرح و مشخص شدن تعداد لامپ ها ، ابتدا سوراخ هایی را براساس سرپیچ هر لامپ در نظر گرفته و با دستگاه لیزر فلزات ، آنرا برش میدهیم .

در تابلو لاسوگاسی بر خلاف حروف برجسته دیگر ، سطح کار میان لبه قرار میگیرد و با دستگاه جوش لیزری فلزات لبه را به رویه جوش میدهیند.

مدل های تابلو مغازه
مدل های تابلو مغازه

تابلو نئون:

نئون یک گاز بیرنگ است در طبیعت وجو دارد. تابلوی نئون، نوعی تابلوی الکتریکی است که با استفاده از لامپ‌های تخلیه در گاز که به شکل لوله‌های باریک هستند ساخته می‌شود دانشمندی در کشور فرانسه با استفاده از یک لوله حاوی گاز نئون با متصل کردن دو عدد الکترود به دو سر لوله و عبور جریال برق رنگ قرمزی را به وجود آورد و به این ترتیب لامپ نئون ساخته شد که به طور حتم تمامی شما عزیزان در سطح شهر انواع تابلو های نئون را مشاهده کرده اید

تابلو فلکسی:

تابلو فلکسی یا تابلو فلکسی فیس یکی از مقرون به صرفه ترین تابلوهای تبلیغاتی است و رویه تابلو فلکسی قابل تعویض میباشد و به راحتی میتوان بعد از مدتی رویه تابلو فلکس را تغییر داد تابلو فلکسی بسیار قابل انعطاف پذیر میباشد و به هر شکل و مدلی که مد نظر مشتریان میباشد میتوان تغییر حالت دهد

تابلو لایت باکس:

لایت باکس جعبه ای نورانی از جنس پلاستیک، چوب و یا آلومینیوم می باشد. یکی از بزرگ ترین امتیازات تابلو لایت باکس نسبت به رقیبانش، استفاده از منبع نوری است که از پشت به آن تابیده می شود و در محیط های تاریک و سایه مانند ایجاد میکند

تابلو فانتا کروم:

یکی از جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی تابلو فانتا کروم میباشد فانتا کروم یک روش آبکاری میباشد که بر روی حروف برجسته انجام میشود و باعث درخشان شدن  و براق شدن سطوح حروف برجسته میشود.

تابلو پولکی:

تابلو پولکی همانطور که از نامش پیداست از پولک ساخته شده است به گونه ای که نمای تابلو تبلیغاتی از پنل های پولکی در اشکال هندسی مختلف مانند دایره ، مربع و … ساخته شده است .یکی از مهم ترین نکات مربوط به تابلو پولکی این میباشد که نحوه قرار گرفتن پولکی روی پلاستیک به گونه ای میباشد که با وزش باد این پولکی ها در جهت باد حرکت میکنند که این مورد باعث به وجود امدن نمایی زیبا میشود.

مدل های تابلو مغازه
مدل های تابلو مغازه

تابلو لبه سوئدی:

تابلو لبه سوئدی کاملا مشابه تابلو چلنیوم میباشد و تنها تفاوت ان در نحوه قرار گرفتن ورقه پلکسی گلاس میباشد در تابلو چلنیوم ورقه پلکسی گلاس داخل لبه نصب میشود اما در تابلو لبه سوئدی ورقه پلکسی گلاس روی لبه نصب میشود.

تابلو لترمکس:

تابلو لترمکس از ترکیب چلنیوم و نئون پلاستیک ساخته شده است در تابلو لترمکس در میان کناره های محفظه ای شیشه ای ، نواری دور تا دور حروف کشیده می شود  که تاثیر بسیاری در نحوه نور پپردازی این تابلو تبلیغاتی دارد و در نهایت به دلیل  عبور نور  از این حروف برجسته سایه روشنی در سطح و نمای تابلو به وجود میاید که بسیار خاص میباشد.

تابلو پترن:

تابلو پترن از دیگر تابلو های تبلیغاتی جدیدی است که به تازگی وارد صنعت تابلوسازی شده است و از ورقه های پلکسی گلاس دو لایه و لبه چلنیوم ساخته شده است در تابلو پترن بر روی سطح حروف اشکال هندسی مانند دایره ، لوزی و … ایجاد میشود که به دلیل اشکال هندسی که دارد بسیار زیبا میباشد.

تابلو آگاما:

تابلو آگاما از ورقه پلگسی گلاس آگاما ساخته شده است در تابلو اگاما اگر ورقه اگاما قرمز باشد و رنگ لامپ اس ام دی سفید باشد هنگام روشن شدن لامپ ها رنگ ورقه ها سفید میشود و هنگامی که لامپ ها خاموش میشود رنگ ورقه ها قرمز میباشد .در واقع رنگ اس ام دی کار شده داخل حروف را هم به خود میگیرد.

تابلو پانچی:

پانچ کردن حروف از جمله ایده هایی است که توسط آن تابلوی شما جلوه ای زیباتر گرفته و ظاهری لوکس پیدا می کند ، در مدل تابلو پانچی بر روی لبه های کار توسط دستگاه لیزر برش هایی ایجاد میشود که این برش ها به شکل های مختلف مانند دایره ای ,ستاره ای و .. میباشد که باعث میشود هنگام نورپردازی ، نور از داخل این پانچ های ایجاد شده عبور کند و تصویری زیبا در ذهن مخاطبان ایجاد کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مدل های تابلو مغازه ، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

جدیدترین مدل تابلو مغازه

جدیدترین مدل تابلو مغازه، از خدمات تابلوسازان حرفه ای و مجرب است. جدیدترین مدل تابلوهای امروزی عبارت‌اند از تابلو چلنیوم ستاره‌ای یا الماسی، تابلو چلنیوم پانچی و تابلو چلنیوم ساید لایت که بیشترین کاربرد را برای تابلو مغازه دارد. جهت سفارش جدیدترین مدل تابلو مغازه ، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

طراحی تابلو سردر مغازه

طراحی تابلو سردر مغازه ، فعالیتی است که در تابلوسازی تخصصی تابلو سردر مغازه صورت می گیرد. طراحی تابلو سردر مغازه متناسب با نوع فعالیت هر کسب کاری یکی از مهمترین شاخص ها در انتخاب یک تابلو به شمار می رود. در واقع طراحی، پایه و اساس یک تابلو تبلیغاتی مغازه قبل از ساخت می باشد.

نوع طرح، رنگ، فونت و بسیاری دیگر از نکات مهم در طراحی می تواند یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار جهت جذب مشتری و در نهایت بهینه کردن در فروش محصولات باشد. در صورتی که نیاز به طراحی تابلو سردر مغازه دارید با شماره های مجموعه تماس حاصل فرمایید.

سفارش ساخت تابلو مغازه

یکی از مهم ترین بخش سفارش ساخت تابلو مغازه انتخاب یک گروه تابلو سازی مجرب همراه با نمونه کار های حرفه ای از مهمترین اقدامات در ساخت تابلو ها به شمار می رود. در صورتی که نیاز به ساخت تابلو مغازه دارید، با ما تماس بگیرید.

بهترین تابلو برای مغازه

بهترین تابلو برای مغازه ، برای انتخاب بهترین تابلو برای مغازه باید به سلیقه مخاطبان و مشتریان آن کسب و کار توجه شود. اگر مشتریان فروشگاه شما، افرادی منطقی با سن بالا هستند، بهتر است از تابلوهای ساده مانند تابلو چلنیوم ساده یا تابلو با نمای ترمو‌وود استفاده شود.

اگر مشتریان ، افرادی جوان و پر انرژی هستند، از تابلو مغازه‌های خاص مانند تابلوهای سه بعدی، تابلو چلنیوم فول کالر، تابلو الماسی و… استفاده کرد تا توجه این افراد را به خود جلب کرده و آنها را به سمت آن مغازه یا فروشگاه بیاورد. برای انتخاب بهترین تابلو برای مغازه ، ضمن تماس با کارشناسان و طراحان حرفه ای، از خدمات مشاوره تخصصی نیز بهره مند شوید.

تابلوسازی تخصصی مغازه

تابلوسازی تخصصی مغازه ، با حضور تیم مجرب و حرفه ای، در زمینه تابلوسازی تخصصی مغازه از جمله تابلو چلنیوم ، تابلو استیل با نمای کامپوزیت و ترمو وود فعالیت میکند. کارشناسان تابلوسازی تخصصی مغازه ، با داشتن تجربه ، در زمینه طراحی و ساخت و نصب مربوط به آنها خدمات تخصصی ارائه می دهند.

تابلوسازی تخصصی مغازه ، به شما توصیه می کنیم که ساخت تابلو چلنیوم خود را به مجموعه ای معتبر بسپارید. شرکت تابلوسازی اندیشه آفتاب ، سالها سابقه و تجربه کار در زمینه ساخت انواع حروف برجسته را دارد و شما می توانید ساخت تابلوی دلخواه خود را به این شرکت باتجربه. به صورت حرفه ای و تخصصی بسپارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

مدل های تابلو مغازه
مدل های تابلو مغازه

تابلوسازی تخصصی انواع تابلو چلنیوم

تابلوسازی تخصصی انواع تابلو چلنیوم ، آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی جهت ساخت تخصصی انواع تابلو چلنیوم است. تابلوسازی تخصصی انواع تابلو چلنیوم انواع مختلفی دارد که عبارت هستند از: تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، تابلو چلنیوم پانچ ، تابلو چلنیوم لبه پانچ، تابلو چلنیوم فول کالر و… انواع تابلو مغازه از نظر کاربرد با یکدیگر فرق دارند، به علاوه قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت است.

تابلو چلنیوم ساده، هم از نظر قیمت و هم از نظر زیبایی ظاهری در حد متوسط است. تابلوسازان متخصص و حرفه ای که در تابلوسازی تخصصی اندیشه آفتاب مشغول به کار هستند، ساخت تخصصی انواع تابلو چلنیوم را به صورت حرفه ای انجام می دهند.

تابلوسازی تابلو چلنیوم پلکسی دوبل

تابلوسازی تابلو چلنیوم پلکسی دوبل ، به صورت اختصاصی در زمینه بخش تابلو چلنیوم پلکسی دوبل خدمات حرفه ای ارائه می دهد. تابلو پلکسی دوبل، ظاهر ساده ای دارد اما زیبایی و جلب توجه آن بسیار بیشتر از تابلو ساده است، زیرا از رنگهای مختلف پلکسی گلاس در ساخت آن استفاده می شود.

انتخاب رنگهای پلکسی گلاس و نحوه ساخت تابلوی پلکسی دوبل، توسط مشتری و طبق سلیقه او انجام می شود. برای ساخت حروف تابلوی چلنیوم، از دو یا چند رنگ متفاوت پلکسی گلاس، ورق های PVC، منبع تغذیه، لامپهای SMD و لبه ساده استفاده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در تابلوسازی تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، با کارشناسان متخصص تابلوسازی اندیشه آفتاب تماس بگیرید.

تابلوسازی ترکیبی تابلو مغازه

تابلوسازی ترکیبی تابلو مغازه ، با استفاده از تجهیزات و دستگاه های مدرن به صورت تخصصی انجام می شود. برای ساختن تابلو مغازه می توان از انواع مصالح و انواع طرحها استفاده کرد. تابلوسازان حرفه ای می توانند با ترکیب روشها و اصول مهم در ساختن تابلو حروف برجسته، نمایی زیبا و خاص درست کنند. تابلوسازی ترکیبی تابلو مغازه ، در زمینه ساخت انواع تابلو مغازه به صورت تخصصی فعالیت می کند.

تابلو سازی خلاقانه و هنری

تابلو سازی خلاقانه و هنری ، توسط کارشناسان با تجربه و متخصص انجام می شود مساله تابلو سازی مساله ایی خلاقانه و هنری است به همین دلیل یک خالق اثر ، میتواند خلاقیت بخرج داده و اثری جدید و متفاوت ارائه دهد، گروه تابلوسازی پارسه با بهره گیری از توان بالای طراحان گرافیست بهترین طرح ها را برای شما خلق می کند و به شما ارائه می دهد و مهندسان و مجریان توانمند گروه تابلوسازی پارسه پروژه را برای شما به بهترین شکل ممکن و به نحو احسن اجرا می نمایند. جهت تابلو سازی خلاقانه و هنری با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تابلو سازی استند های تبلیغاتی

تابلو سازی استند های تبلیغاتی ، در زمینه جذب مشتری بسیار مهم است. تابلوسازی انواع گوناگونی دارد مانند تابلوسازی مغازه، تابلوسازی فروشگاه، تابلوسازی شرکت،تابلوسازی تبلیغاتی،تابلوسازی بصورت بیلبورد و استند های تبلیغاتی که به عنوان موثرترین عنصر بصری در نگاه مخاطب قرار می گیرد. جهت تابلو سازی استند های تبلیغاتی ، با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

مدل های تابلو مغازه
مدل های تابلو مغازه

تابلو سازی منصفانه

تابلو سازی منصفانه ، فرآیندی است که جهت رابطه دوستانه با تمامی مشتریان جهت تبادل حس اعتماد دو جانبه و راضی کردن مشتریان دلخور تحت هر شرایطی به جهت حفظ رابطه دوستانه با مشتریان انجام می گیرد. از خدمات تابلو سازی منصفانه ، رعایت انصاف در قیمت، استفاده از بهترین و با کیفیت ترین محصولات تابلو سازی با توجه به شناخت دقیق از متریال و تست کامل تمام متریال قبل از اجراء و برنامه ریزی جهت ساخت و نصب می باشد. در صورتی که نیاز به سفارش ساخت انواع تابلوها را دارید، با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *