ویژگی های تابلوی با کیفیت

یک تابلو مغازه باکیفیت می تواند تفاوت بین یک تجارت موفق و یا تجارتی که به اصطلاح صرفاً زنده مانده است را نشان دهد. تابلو مغازه باکیفیت باعث می شود که یک کسب و کار از سایر کسب و کارهای مجزا متمایز شود و مشتریان را به سمت شرکت خود بکشاند.

بنابراین، مهم است که مشاغل روی علائم برجسته و نشانه هایی که کسب و کار آنها را به طور موثر نشان می دهد مانند انواع تابلوها و تابلوسازی سرمایه گذاری کنند. در ادامه شما را با ویژگی های تابلو مغازه با کیفیت آشنا خواهیم کرد تا به کمک آن بتوانید کسب و کار خود را به مشتریان بشناسانید.

 ویژگی های تابلوی با کیفیت
ویژگی های تابلوی با کیفیت

تابلو مغازه با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ اگر مشتری با ردیف مغازه های بدون توصیف و بدون تابلو مواجه شود، ابزار لازم برای انتخاب و شناسایی مشاغل مناسب برای نیازهای خود را ندارد.

اگر آنها به دنبال نوع خاصی از مشاغل هستند، فقدان تابلو مغازه باکیفیت می تواند به این معنی باشد که آنها مستقیماً از کنار ساختمان شما عبور می کنند، در حالی که علائم واضح و موثر می تواند مشتریان را به ورود به ساختمان ترغیب کند.

به همین ترتیب، اگر مشتری به طور خاص به دنبال شرکت شما است، عدم وجود یک تابلو مناسب می تواند باعث شود کسب و کار شما آن مشتری را به طور دائم از دست بدهد و همچنین نتواند مشتریان دیگر را از طریق تابلو راهنمایی و جذب کند.

نقطه شروع برای ایجاد تابلو مغازه  ، طراحی عالی است. شما برای ایجاد و ساختن نام تجاری خود بسیار تلاش کرده اید و می خواهید ابزار نمایش آن به گونه ای باشد که حرفه ای بودن، کیفیت و خدمات شما را نشان دهد. تابلوهای ساخته شده بدون کیفیت، از تناسب و سطح لازم برای جذب مشتری برخوردار نخواهند بود.

یک تابلو خوب ملاحظاتی مانند تطبیق رنگ تابلو با رنگ مناسب لوگوی شرکت شما، استفاده از حروف خطی خوانا و چیدمان همه عناصر طراحی به نحوی که برای فضای مشخص مناسب باشد را شامل می شود. هرگونه اشتباه، نقص یا ناسازگاری، یا در واقع هر چیزی که به دلایل منفی توجه مشتری را جلب کند، پیام برند را از بین می برد.

وجود تابلو مغازه چقدر موثر است؟

یک تابلو تجاری خوب یک تبلیغ موثر برای کسب و کار شما است، همچنین نمایش بصری عالی از شرکت و بخش شما را شامل می شود. بنابراین، همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، بهترین تابلو مغازه مشتریان را از راه دور به سمت تجارت شما هدایت می کند و اگر مشتری در حال حاضر به دنبال آن است، به سرعت می تواند مکان مورد نظر را پیدا کند.

با این حال، علاوه بر مزایای فوق، تابلو های خوب به عنوان یک سرمایه گذاری مناسب برای رونق هر شغل است. به عنوان مثال، ممکن است هنگامی که یک مشتری احتمالی از راه دور می گذرد، به یک عینک فروشی یا داروخانه نیاز نداشته باشد، اما تابلو مغازه باکیفیت این احتمال را برای آنها ایجاد می کند که در صورت نیاز به استفاده از آن خدمات، کسب و کار شما را به خاطر بسپارند.

صنایع مختلف به طرق گوناگون از تابلو استفاده می کنند و یا مواد اولیه متفاوتی  را در ساخت تابلوهای خود به کار می گیرند که که معروف ترین آنها مواد اولیه و ضروری به کار رفته در تابلو چلنیوم است  ، بنابراین مهم است که هنگام طراحی تابلو تبلیغاتی به این فکر کنید که مشتریان شما به دنبال چه چیزی هستند. در نهایت، مشاغل فقط زمان محدودی برای جذب مشتری به مشاغل خود دارند و این مدت زمان احتمالاً بسیار کوتاه تر از چیزی است که فکر می کنید.

چگونه می توانید یک تابلو را برجسته را انتخاب و طراحی کرد؟

بهترین تابلوهای مغازه در پس زمینه ترکیب نمی شوند و بر سایر چیزهای اطراف غلبه نمی کنند. در حالی که اهداف تابلو مغازه باکیفیت جذب مشتری و تقویت نام تجاری شما است، اما ممکن است بنابر دلایلی اشتباه توجه شما را جلب نکند. تابلوهای برجسته شامل رنگ آمیزی متمایز است که آن ها را از دیگر تابلوهای نزدیک جدا می کند.

داشتن رنگ های تجاری مشابه با رقیب نیز می تواند باعث سردرگمی شود و در بدترین حالت مشتریان شما از دست برود. انتخاب بهترین تابلوهای مغازه برای کسب و کار شما شامل انتخاب رنگ ها، اشکال و مواد علامت گذاری مناسب برای طاقچه شما است.

گاهی اوقات متفاوت بودن بسیار سودمند است، اما همیشه عاقلانه است که بدانید کدام قراردادها را نقض می کنید و چرا این مدل تابلو را برای مغازه خود انتخاب می کنید چرا که توجه به طراحی تابلو مغازه یا موسسه شما می تواند تاثیر شگرفی در کسب  و کار شما داشته باشد .

بهترین رنگ ها برای تابلو مغازه چیست؟

هر رنگ مشخصات متفاوتی دارد و اینها بر نحوه درک تابلو توسط مشتری در چند ثانیه ای که طول می کشد تا به اطراف خیابان نگاه کند، تأثیر می گذارد.

اگر آنها به دنبال یک مغازه خاص هستند، ممکن است در جستجوی رنگ های مارک آشنا باشند، اما اگر به سادگی سعی کنند آنچه را که ارائه می شود را ببینند، توجه آنها با علائم برجسته جلب می شود. زمینه های سفید روی تابلوهای مغازه تضاد خوبی با اکثر رنگ های مارک تجاری ایجاد می کند، در حالی که رنگ مشکی نیز گزینه ای مناسب برای مارک های رنگ روشن تر است.

با این حال، به یاد داشته باشید که برخی از رنگ ها به طرز وحشتناکی با هم در تضاد هستند و کنار هم قرار دادن آنها روی یک علامت ممکن است لزوما توجه مناسبی را به خود جلب نکند. شکستن قالب و درج رنگ های دلخواه شما در کنار علائم ممکن است اهداف شما را برآورده کند، اما نهایتا چیزی که مهم است نصب یک تابلو مغازه باکیفیت است.

انواع مختلف تابلوهای مغازه چیست؟

تابلو مغازه باکیفیت در اشکال مختلف وجود دارد و ممکن است گزینه های متعددی وجود داشته باشد که برای نام تجاری (و بودجه) شما جذاب باشد. انتخاب مناسب می تواند نوع مناسبی از مشتری را به خود جلب کند. در اینجا چند انتخاب متداول وجود دارد که می توان به گرافیک پنجره، تابلو روسازی، تابلوهای روشن، بنرهای چاپ دیجیتالی اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *