ساخت تابلو مغازه در رشت

تابلو مغازه اولین چیزی است که پس از راه اندازی کسب و کار و یا تجارت خود باید به آن توجه کنید. هنگام راه اندازی یک تجارت، یکی از عناصر اصلی بصری که باید در نظر بگیرید، ایجاد یک تابلو جذاب برای تجارت شما است. تابلوها نه تنها ابزارهایی مفیدی هستند بلکه می توانند به یک فروشنده بصری و بی جان برای تجارت شما تبدیل شوند.

تابلو مغازه می تواند یک مؤلفه اساسی برای استراتژی کلی بازاریابی یک تجارت باشد. تابلویی که حاوی آرم شرکت است می تواند به تقویت برند آن کمک کند. همچنین از تابلو سر درب برای جلب توجه مخاطبین و انتقال اطلاعات در مورد تجارت استفاده می شود. از آنجا که یک تابلوی تبلیغاتی بیرونی 24 ساعت در شبانه روز و 365 روز در سال قابل مشاهده است ، قرار گرفتن در معرض آن برجسته و مداوم است.

ساخت تابلو مغازه در رشت
ساخت تابلو مغازه در رشت

انواع تابلو مغازه

تابلو مغازه انواع مختلفی دارد که حتی می تواند تلفیقی از موارد زیر باشد:

تابلو چنلیوم

تابلو فلکسی

تابلو کامپوزیت

تابلو لایت باکس

تابلو حروف برجسته

مزایای استفاده از تابلو مغازه

آیا می خواهید یک فروشگاه جدید را باز کنید یا می خواهید ظاهر فروشگاه خود را تازه کنید، تابلو های تبلیغاتی و به خصوص تابلو مغازه جدید می تواند یک سرمایه گذاری بزرگ در هنگام بازاریابی باشد. این رایج ترین روشی است که برای دستیابی به هزاران مشتری بالقوه کارایی دارد و در مقایسه با سایر اشکال تبلیغاتی ، مانند رادیو ، تلویزیون و روزنامه ها مقرون به صرفه ترین تبلیغات محسوب می شود. داشتن تابلو مغازه با کیفیت و جذاب می تواند کسب و کار شما را نسبت به رقبا برجسته تر کند.

کاربرد تابلو مغازه

تابلو مغازه به عنوان هر نوع نمایش گرافیکی تعریف شده است ، که برای انتقال اطلاعات به مخاطبان و ترغیب آن ها به حمایت و خرید از شما ساخته می شود. تابلو مغازه انواع مختلفی دارد، که به نام های تابلو بیرونی، تابلو داخلی و تابلوی طبقاتی شناخته می شوند. طبق تحقیقات انجام شده نشان داده شده است كه 76٪ از مصرف كنندگان (8 از 10 نفر) همیشه براساس تابلو آن وارد فروشگاهی می شوند. این موضوع، تابلو تبلیغاتی را به اساسی ترین و مؤثرترین شکل تبلیغات تجاری تبدیل می کند.

تابلو سر درب مغازه شما اولین چیزی است که مردم می بینند و جایی است که مشتریان اولین برداشت از فروشگاه شما را انجام می دهند. اگر می خواهید انتخاب آن ها باشید ، بسیار مهم است که اولین تصور از خود را به چه طریقی در ذهن آن ها ایجاد کنید. علاوه بر این ، تابلو شما به مشتریان کمک می کند تا شما را پیدا کنند و به طور بالقوه مشتریان جدید را جذب می کند. بنابراین مهم است که تابلوی شما برجسته و واضح باشد!

اگر شما هم اکنون در حال فعالیت هستید و یا قصد راه اندازی یک تجارت را دارید ، یک نکته مهم در مورد نحوه استفاده از تابلو تجاری وجود دارد و آن توجه به این نکته است که یک تابلو جذاب و خلاقانه می تواند به تجارت شما کمک کند تا از رقیبان خود متمایز شوید.

عملکرد تابلو سر در مغازه

تابلو سر درب مغازه به عنوان نوعی فروشنده خاموش برای تجارت شما عمل می کنند. تابلو فروشگاه بیرونی، توجه مخاطبین را به محل کار شما جلب می کند و به تمایز فروشگاه شما از سایرین در خیابان کمک می کند. تابلو فروشگاه داخلی در فروشگاه های بزرگ به مشتریان کمک می کند تا کالاها را بیابند و در هنگام افزودن به نمایشگرهای ویژه ، می توانند منجر به فروش بیشتر شوند.

همچنین تابلوهای طبقاتی به نوعی برای راهنمایی افراد در مجتمع های بزرگ برای یافتن محل صحیح دفتر و یا فروشگاه شما مناسب هستند. براساس وب سایت اداره كسب و كار آمریكا ، تابلو سر درب به عنوان پیوند اصلی بین كسب و كار و مشتریان آن عمل می كنند.

ساخت تابلو مغازه در رشت
ساخت تابلو مغازه در رشت

انواع تابلو فروشگاهی

انواع مختلفی از تابلو فروشگاه وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد. تابلو فروشگاه بیرونی به جلب توجه و تمایز نقاط دیدنی و مکان کمک می کند. تابلو بیرونی را می توان به صورت زمینی یا روی دیوار نصب کرد.

این نوع تابلوهای زمینی می توانند اشکال و اندازه های مختلفی به خود بگیرند. به طور معمول در نزدیکی جاده نصب می شوند تا توجه رانندگان عبوری را به خود جلب کنند. تابلو فروشگاه دیواری به ساختمان محل کار متصل می شود. مهم است که ابعاد مناسبی را برای نمایش پیام و فضای مورد نظر خود انتخاب کنید.

اهمیت تابلو مغازه

تابلو فروشگاه یک شرکت چقدر مهم است؟ برای یافتن این سوال پیشنهاد می کنیم یافته های بررسی های اخیر بازار را که توسط راه حل های بازاریابی تجاری برای یافتن ارزش تابلو و همچنین تأثیر آن ها بر مصرف کنندگان در مناطق خاصی از ایالات متحده انجام شده است را در نظر بگیرید. طبق این مطالعات ، حدود 75 درصد از پاسخ دهندگان به دلیل تابلو سر در مغازه ای که نصب شده است، جهت مراجعه به آن ترغیب شده اند. از طرف دیگر 68 درصد اعتراف کردند که تابلوی یک فروشگاه خاص نشانگر کیفیت کالاهای آن است. پس می توان نتیجه گرفت که انتخاب تابلو مناسب شغل شما یک امر بسیار مهمی می باشد.

از طرف دیگر ، تقریباً 60 درصد از پاسخ دهندگان گفتند كه عدم وجود تابلو مناسب مانع از ورود آن ها به داخل فروشگاه ها می شود. در همین حال ، 60 درصد از موسسات مشاغل اعلام کردند معاملات ، فروش و سود خود را (به طور متوسط ​​10 درصد) پس از تصمیم گیری برای ایجاد تغییر در تابلو تجاری افزایش دادند.

38 درصد از شرکت های بزرگ با بیش از یک مکان ، برند سازی را مهمترین هدف تابلو های تبلیغاتی و مغازه مؤثر می دانند. تابلو به عنوان تبلیغات مستمر برای فروشگاه ها و کار مقرون به صرفه ترین وسیله برای تبلیغات آن ها است.

تابلو فروشگاه بیرونی و داخلی

صاحبان فروشگاه ها با مراجعه به تابلوسازی های معتبر می توانند از گرافیک بصری خلاقانه استفاده کنند. از این طریق می توانند اطلاعات مهمی در مورد علامت تجاری و محصولات خود را به مشتریان هدف ارتباط دهند. تابلوهای فروشگاه بسته به مکان و بازار از نظر شکل و ابعاد متفاوت هستند. با این حال ، هدف رایج است که آیا آن یک تابلوی تبلیغاتی گسترده یا یک پرچم هنری است. تابلو سر درب طراحی شده است تا ترافیک مراجعه کنندگان را افزایش دهد.

تابلو فروشگاه بیرونی احتمالاً حیاتی ترین قسمت در فروشگاه های خرده فروشی است.  با استفاده از این تابلو ها افراد از طریق درب مغازه شما مشتری های بالقوه می شوند. مطمئناً مشتری ها از تابلو مغازه ای که لامپ ها ، تیترهای غلط، رنگ های پوسته پوسته و رنگ های کسل کننده ایجاد کرده اند ، تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

یک فروشگاه بسیار دیدنی و جذاب که به نظر می رسد جذاب و مرتب باشد ، بیشتر افراد را به خود جلب می کند. فضای فروشگاه شما نشانگر برند شما است. از این رو ، برای آنکه تعداد مشخصی مشتری را در یک روز مشخص به داخل فروشگاه خود جذب کنید، باید تابلو شما 100 درصد کامل باشد.

ساخت تابلو مغازه در رشت
ساخت تابلو مغازه در رشت

هدف تابلوهای داخلی

تابلو مغازه داخلی هدف خاص تری دارند و آن عبارت است از ترغیب مردم به خرید محصولات از فروشگاه شما. این نوع از تابلو های باید تمرکز بیشتری ایجاد کنند. تابلوهای معنی دار مشتریان را به جایی هدایت می کند که کالاها در آن نمایش داده می شوند یا ممکن است توسط خریداران دیده نشوند. تابلو داخل فروشگاه موارد فروش یا پیشنهادهای ویژه را برجسته می کند. بنابراین ، یک تابلوسازی حرفه ای باید در ساخت این نوع از تابلو تجاری هنرمندتر و زبده تر باشد. به گفته بسیاری از مدیران فروشگاه، یک تابلو داخلی باید بتواند حداقل 85 درصد از خریدها در موسسات خرده فروشی را تحت تأثیر قرار دهد.

تابلو سر درب را می توان با یک فروشنده مقایسه کرد. تنها تفاوت این است که تابلو توانایی صحبت کردن را ندارد و سعی می کند مشتری را از طریق مطالب و طرح ها متقاعد کند. تابلوهای خارجی سعی در جذب مردم دارند و به آن ها کمک می کنند تا محل فروش شما را از سایر فروشگاه های مشابه در مجاورتتان متمایز کنند.

تبلیغات فروشگاه با برندسازی ، تدوین استراتژی های مؤثر ، توسعه پیام و تولید تابلو سر درب مغازه آغاز می شود. مشتریان باید بتوانند تابلو شما را به یاد بیاورند و آن را با یک تجارت یا کالای خاص مرتبط کنند. خریداران پس از به یاد آوردن و شناختن نام ، به احتمال زیاد خرید می کنند. استفاده از ابزارهای دید به رشد تجاری کمک می کند و احتمال فروش را تقریباً 30 درصد افزایش می دهد.

تابلو سردرب تجاری آنچه را که تجارت شما ارائه می دهد به مشتریان نشان می دهد. پیام های خلاقانه شما را قادر می سازد در صنعتی که رقابت شدید و بی رحمانه ای وجود دارد، جایگاه برتر را بدست آورید.

بهترین راه حل مراجعه به یک تابلوسازی حرفه ای و کار بلد است. یک تابلو سازی حرفه ای می داند تعداد زیادی از اطلاعات تابلو سر درب و تبلیغاتی معمولاً نادیده گرفته می شوند. بنابراین باید کل موضوع را در پنج ثانیه یا حتی کمتر انتقال داد. در عین حال لازم است که خاص و سازگار نیز باشد. بهتر است که در زمان مناسب، بازار مناسب را هدف قرار دهد و از عناوین و برچسب ها به طور مداوم استفاده کند.

ساخت تابلو مغازه در رشت
ساخت تابلو مغازه در رشت

تابلو فروشگاه یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در زمینه تبلیغات

در زیر برخی از دلایلی که یک کسب و کار باید در تابلو های فروشگاهی خود به عنوان شکلی از تبلیغات و بهبود فروش سرمایه گذاری کند ، آورده شده است:

  • افزایش قرار گرفتن در معرض مارکت

تهیه یک تابلو فروشگاه تجاری خوب باعث بهبود دید شرکت شما می شود و باعث می شود تا از جمعیت متمایز شوید. این موضوع شانس شما را برای گرفتن مشتری جدید و تجارت مکرر با مشتریان فعلی افزایش می دهد.

  • متمایز بودن تابلو فروشگاهی

یک تابلو سر درب مغازه خوب و سفارشی به تمایز تجارت شما از رقبا کمک می کند. این موضوع کمک خواهد کرد که از  برند خود جلوه ای منحصر به فرد و چشم نواز را در نگاه مشتریان بالقوه ایجاد کنید. برای استفاده موثر از تابلو سر درب ، باید بدانید که چگونه تابلو و زیبا را طراحی کنید. زیرا در غیر این صورت ، تمام پتانسیل های یک تابلو خوب را از دست خواهید داد. بنابراین بهترین راهکار مراجعه به یک تابلو سازی زبده و حرفه ای است.

  • مقرون به صرفه است

یکی از مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی برای افزایش فروش، تابلو سردرب مغازه است. تنها هزینه، سرمایه گذاری اولیه است و پس از تهیه و نصب تابلو ها، تا مدت ها هیچ گونه هزینه تعمیر و نگهداری و سایر هزینه ها وجود ندارد. همچنین این تابلو کسب و کار شما را به صورت 24 ساعته تبلیغ می کند.

  • تبلیغات سالانه

بسته به جایی که تابلو فروشگاه خود را نصب کرده اید ، چه داخلی و چه بیرونی ، تابلو در تمام سال برای شما کار می کند.  آنها 24 ساعت شبانه روز ، 7 روز در هفته و 365 روز در سال قابل مشاهده و در دسترس هستند. به همین دلیل است که این تابلو ها یک سرمایه گذاری شایسته هستند. آن ها بدون توجه به زمان و روز و سال ، نیاز به تلاش برای نگهداری ندارند.

  • برای راهنمایی به مشتریان بالقوه

استفاده از تابلو های طبقاتی برای راهنمایی افراد در مکان های وسیع مانند شرکت ها ، مراکز خرید و بیمارستان ها ضروری است. استفاده از این تابلو به جلوگیری از گم شدن مشتریان یا بازدید کنندگان کمک می کند. این به جلوگیری از وضعیتی که می تواند منجر به فروش بد شود ، کمک می کند. این نوع تابلو بیشتر برای رویدادهای بزرگ در فضای باز مانند جشنواره ها یا شرکت هایی با چندین ساختمان یا ورودی مفید است.

  • مشتریان جذاب

تابلو فروشگاه می تواند در صورت داشتن طرح های خوب ، بهترین مشتریان را برای شرکت (چه در داخل و خارج) جذب کند. تابلو قرار داده شده در خارج می تواند در ایجاد کنجکاوی موفق بوده و باعث تشویق مشتریان برای حمایت از شما شود.

  • انتخاب بهترین رنگ برای تابلو مغازه

انتخاب رنگ مناسب برای تابلو مغازه نکته ای است که باید به آن دقت شود. معمولا رنگ تابلو باید با رنگ سازمانی و صنف کاری شما ارتباط معنایی و مفهومی داشته باشد. بهتر است قبل از اقدام برای ساخت تابلو، طرحی 3 بعدی تابلو مغازه خود را از تابلوساز بخواهید.

تابلو های مغازه به نوعی تابلو تبلیغاتی هستند

از آن جایی که تابلو های مغازه به نوعی تابلوهایی تبلیغاتی هستند باید به اهمیت تابلو های تبلیغاتی نیز توجه نمود. تابلو های تبلیغاتی تجارت شما می تواند برای استفاده در خارج از محل مؤثر باشند. تابلوهای تبلیغاتی با موقعیت استراتژیک می توانند یک پیام مختصر به رانندگان در حال عبور منتقل کنند.

ساخت تابلو مغازه در رشت
ساخت تابلو مغازه در رشت

انواع تابلو تبلیغاتی

همانطور که گفته شد تابلو های مغازه خود نوعی از تابلو های تبلیغاتی هستند. بنابراین برای تهیه این تابلو های می توان از انواع مختلفی از تابلوهای تبلیغاتی موجود استفاده کرد. تابلو هایی از قبیل تابلو های طبقاتی، تابلوهای لایت باکس ، تابلو کامپوزیت، تابلو چنلنیوم، تابلو فلکسی و … می توانند گزینه های بسیار خوبی برای ساخت تابلو فروشگاه باشند. هر یک از این تابلو ها زیبایی های خاص خود را داشته که با توجه به هدف، نیاز کسب و کار و همچنین سلیقه کارفرما انتخاب و اجرا می شوند.

قیمت تابلو مغازه

تابلوسازی پارسه با کسب چندین سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی و به طور تخصصی تابلو های مغازه، تابلوی لایت باکس، تابلو های طبقاتی و … می تواند پاسخگوی هر نوع نیاز شما با هر سطح بودجه ای که در نظر گرفته اید باشد.

جهت استعلام قیمت تابلو مغازه می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید و به خرید تابلو تبلیغاتی مورد نظر خود بپردازید. استفاده از بهترین کیفیت متریال و طراحی های چشمگیر و جذاب از افتخارات مجموعه ماست. شما در همین صفحه برخی از نمونه کارهای تابلو مغازه ساخته شده توسط ما را مشاهده کردید. اگر به دنبال یک تابلوسازی معتبر هستید می توانید یکبار تجربه سفارش به مجموعه ما را امتحان کنید تا برای همیشه مشتری دائم ما شوید.

ساخت تابلو مغازه در رشت
ساخت تابلو مغازه در رشت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *