پرچم تبلیغاتی در رشت

پرچم تبلیغاتی در رشت
پرچم تبلیغاتی در رشت

چاپ پرچم یک راه عالی برای جلب توجه به کسب و کار یا رویداد شما است. می توان از پرچم به عنوان یک هدایای تبلیغاتی خاص استفاده کرد. پرچم نماد یک گروه، سازمان، یا کشور است که بیشتر روی پارچه یا کاغذ به صورت رنگی درست می‌شود و  نماد هویت هر ملتی محسوب می‌شود. در واقع پرچم هر کشور، رنگ‌ها و طرح‌های نقش بسته بر روی آن، بیانگر ارزش‌های مردم یک سرزمین هستند.

امروزه پرچم رومیزی ، پرچم تشریفات و پرچم اهتزاز را در همه مکان های تجاری و اداری را می توان پیدا کرد. به نوعی همان گونه که پرچم هر کشور برای مردم آن قابل احترام است پرچم هر سازمان نیز تبدیل به بخشی از هویت آن شده و برای آن مجموعه مهم و قابل احترام است .تبلیغات و چاپ لوگو بر روی پرچم ها روش بسیار خوبی برای جلب توجه سایرین به لوگو ، برند و یا برای اعلام یک رویداد مهم مورد استفاده قرار می گیرد.

شما میتوانید چاپ پرچم خود را به تابلو پارسه بسپارید. تابلوسازی پارسه با بهره گیری از بروزترین دستگاه چاپ پرچم خدمات چاپ پرچم تبلیغاتی را با انواع متریال با بالاترین کیفیت انجام می دهد.

کاربرد پرچم تبلیغاتی

-استفاده از پرچم تبلیغاتی به عنوان یکی از روش ها و تکنیک های رایج و موثر در برند سازی، تبلیغات، شناخت و حفظ هویت سازمانی و… به شمار می رود.

-پرچم ها را بسیاری از مدیران سازمان ها و کارخانجات برای قرار دادن روی میز کار خود و کارمندان خود تهیه می کنند.

– پرچم تبلیغاتی نمادی از کسب و کار است که توجه بسیاری از بازدید کنندگان را به خود جلب می نماید.

پرچم تبلیغاتی در رشت
پرچم تبلیغاتی در رشت

انواع پرچم تبلیغاتی :

پرچم اهتزاز : پرچم هائی هستند که روی پایه های بلند در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند. جنس پارچه پرچم های اهتزاز همگی ساتن می باشد و دارای مقاومت بسیار زیادی بوده و همچنین خاصیت بادخوری خوبی دارند. پرچم اهتزاز به صورت عمودی و افقی در اندازه های گوناگون قابل تولید و چاپ می باشد.

پرچم تبلیغاتی در رشت
پرچم تبلیغاتی در رشت

-پرچم تشریفات: پرچم های تشریفات ریشه دار پرچم هائی بزرگ هستند که روی پایه هائی عمودی قرار میگیرند و معمولا در مراسم ها، همایش ها و یا در شرکت های بزرگ و معتبر استفاده میشود.

-پرچم رومیزی: یکی از روش هائی که برای نمایش و نشان داده اقتدار آرم و لوگوی یک شرکت بکار میرود قرار دادن پرچم آن شرکت بروی میز کارمندان است. این کار در شرکت و ادارات معتبر بسیار مرسوم است. قرارگرفتن پرچم با لوگو و آرم شرکت خودتان بروی میز کارتان زیبائی و البته حس اعتماد بسیار بالائی خواهد داشت. بویژه پرچم های رومیزی در همایش ها و سمینارها درخشش خاصی را القا مینماید.

-پرچم رومیزی لیزری: این پرچم ها از نظر شکل و شمایل یک سر و گردن از پرچم های دیگر بالاتر می باشد و واقعا زیبائی خیره کننده ای داشته و جلب نظر می کنند. استفاده از پایه و میله استیل نیز به مدرن بود آن افزوده است. بنابراین اگر فکر می کنید برند شما یک برند لاکچری و لوکس محسوب میگردد به شما پیشنهاد می کنیم حتما این پرچم را به عنوان پرچم رومیزی خود انتخاب نمائید.

-پرچم تشریفات لیزری : پرچم تشریفات لیزری از پرچم هائی می باشد که جدیدا بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است و با توجه به شکل و شمایل مدرن تر خود نسبت به پرچم های تشریفات معمولی توانسته است بخش زیادی از کسانی را نیاز به پرچم های تشریفات دارند به سمت خود جالب نماید. برای تولید این پرچم ها از ساتن های خاصی استفاده می شود که ایستا بوده و تا حد زیادی شکل مخروطی خود را حفظ می کنند.

-پرچم یادبود: از دیرباز استفاده از پرچم یادبود در مراسم مختلف مرسوم بوده است. در همایش ها مختلف ارگانی، منطقه ای و کشوری ، دیدارهای بین شرکتی و همچنین در مسابقات ورزشی نیز پرچم های یادبود رد و بدل میگردد. این پرچم ها علاوه بر حس ویژه ای که به مراسم اعطا میکند موجب برازندگی سیستم برگزاری شما نیز میگردد.

پرچم ساحلی: پرچم ساحلی از نظر ظاهری برای الگو دوخت و برش در دو طرح معروف قطره ای و بادبانی و یک طرح ساده مستطیلی قابل سفارش و برش و دوخت است . کاربری طرح های مختلف تقریبا با توجه به سلیقه مشتریان عزیز انتخاب می شود ولی به صورت پیش فرض و معمول پرچم های ساحلی قطره ای بیشتر در پیست های اسکی سواری و برای تبلیغات در همایش هایی که در فضای باز انجام می شود سفارش داده خواهد شد و در طرح بادبانی آن برای انواع ورزش هایی که مسابقات انها در ساحل برگزار می شود

مانند پرچم ساحلی بادبانی برای مسابقات والیبال ساحی , موج سواری و از این دست هنگامی که استفاده از پرچم های ساحلی در مکان هایی با رسمیت بیشتر و دارای مهمان استفاده شوند اغلب طرح پرچم های ساحلی طرح مستطیلی مد نظر قرار میگیرند .

انواع چاپ پرچم روی پارچه:

چاپ قالبی : چاپی است که به وسیله قالب و با تراشیدن طرح روی چوب انجام میشود. به این صورت که طرح مورد نظر را بروی چوب تراش میدهند و قالب به دست آمده را به رنگ آغشته می کنند و در محل مورد نظر روی پارچه یا نماز ایراد این نوع طرح ها ضمخت و نامنظم بودن می باشد.

چاپ استنسیل : ورقی از جنس فلزات یا موادی نظیر پلاستیک هستند که طرح را روی آن برش داده و سپس روی پارچه قرار مید آن میکشند این چاپ هم مانند چاپ قالبی ظرافت ندارد.

چاپ باتیک : در این نوع از چاپ از قلم مخصوصی استفاده می شود و در سطح بین المللی کاربرد دارد و بیشتر جنبه هنری دارد و در کارهای فانتزی و گران قیمت به کار برده می شود.

چاپ حرارتی : یکی از بهترین روش های چاپ بر روی اشیاء به حساب می آید و اساس کار آن بر پایه تصعید مواد بوده و با این کار جوهر از کاغذ مخصوص به جنس مورد نظر منتقل می شود. کیفیت چاپ در این نوع از چاپ بالاست و بعد از چاپ طرح پاک نخواهد شد و سطوح چاپ شده نیز قابل شستشو هستند.

چاپ سیلک : این نوع از چاپ به صورت دستی توسط استادکاران حرفه ای تولید می شود که دارای مراحل متعددی می باشد.پس از آماده سازی، شابلون را به واحد آماده سازی جهت چاپ تحویل می دهندکه آنها در این مرحله ایرادات شابلون را رفع کرده و آماده چاپ می کنند و به واحد چاپ تحویل می دهند. مرحله بعد ساخت رنگ طرح های مورد چاپ می باشد که به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی با ترکیب رنگ به دست می آید و به واحد چاپ ارسال می شود.

پس از آماده سازی شابلون ، رنگ و پارچه، تولیدی شروع به چاپ آرم مورد نظر می کند.بعد از چاپ و خشک شدن رنگ پرچم ها وارد مرحله خیاطی می شوند و دوخت بر اساس نوع پرچم صورت بسته بندی و تحویل پرچم های تبلیغاتی صورت میگیرد.

چاپ دیجیتال : چاپ دیجیتال به معنی آن است که از طریق آن یک عکس یا فایل خطی را بدون محدودیت رنگی به مرحله اجرا در آورد. این روش به طراحان لباس این امکان را میدهد تا ایده های خود را به راحتی و در کمترین زمان و با هزینه های کم اجرا نماید .

پرچم تبلیغاتی در رشت
پرچم تبلیغاتی در رشت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *