چاپ و نصب تابلو در رشت

تابلوهای تبلیغاتی و تابلو سردرب ها نقش اساسی در معرفی و شناسایی یک کسب و کار ایفا می‎‌کنند. بدون نام و نشان نمی‎‌توان یک مغازه یا شرکت را به جامعه معرفی کرد حتی اگر از روش‎‌های تبلیغاتی دیگری استفاده می‎‌کنید، باید در سردرب محل فعالیت‌تان نام و یا نشان خاصی داشته باشید همچنین می‎‌توان گفت نصب تابلو تبلیغاتی باعث به وجود آمدن حس اعتماد در مشتری و رسمی شدن کسب و کار می‌‎شود.

اهمیت ساخت و نصب تابلوهای تبلیغاتی بر هیچکس پوشیده نیست با آنکه بازاریابی سنتی در حال منسوخ شدن است اما نصب تابلوها همچنان از اهمیت بالایی برخوردار می‎‌باشد.

روش‌‎های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد از تبلیغات اینترنتی گرفته تا تبلیغات در سطح شهر و … انواع مختلف تبلیغات بسته به نوع از هزینه‎‌های مختلفی برخوردار می‎‌باشد. بسیاری از کسب و کارها در آغاز فعالیت خود بودجه کافی برای تبلیغات ندارند، به همین دلیل برخی از آن‎‌ها در بدو کار با شکست مواجه می‎‌شوند.

در این باره باید گفت اولین مشتری‎‌های شما از رهگذران و عابران خیابان هستند و در سطح شهر میلیون‎‌ها مغازه و شرکت وجود دارد که همه ما روزانه حداقل از کنار صدها عدد از آن‎ها گذر می‎‌کنیم. بدون شک اگر یکی از این مغازه‎‌ها نظر ما را به خود جلب کند، تمایل داریم که از داخل آن دیدن کنیم به همین دلیل است که می‎‌گوییم اولین مشتری‎‌های شما از رهگذران خیابان هستند.

در این بین اگر به تازگی فعالیت خود را آغاز نموده‎‌اید می‎‌توانید با نصب یک تابلوی جذاب و مناسب با کسب و کارتان مشتریان بسیاری بدست بیاورید.

هنوز هم بسیاری از مردم برای خرید به مغازه‌‎های داخل شهر مراجعه می‎‌کنند و اگر تابلو تبلیغاتی شما در میان مغازه‎‌های هم صنف‎تان بدرخشد بدون شک مشتری زیادی به دست می‎‌آورید. البته باید بدانید اگر کالاهای شما کیفیت لازم را نداشته باشند، به زودی مشتریان خود را از دست خواهید داد.

در واقع نصب تابلو تبلیغاتی در کنار روش‎‌های تبلیغاتی دیگر می‌‎تواند شما را به هدفتان برساند اما چرا گفته شد نصب و ساخت تابلو تبلیغاتی و تابلو سردرب یک تبلیغات دائمی است. همانطور که عنوان کردیم روش‌‎های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که هزینه بسیاری از آن‎‌ها بالا می‌باشد به عنوان مثال در تبلیغات تلویزیونی باید میلیون‎‌ها تومان برای ساخت و نمایش یک تیزر کوتاه هزینه پرداخت کنید.

چاپ و نصب تابلو مغازه خود را به ما بسپارید تابلو پارسه با سالها تجربه با کیفیت ترین تابلو را به شما ارائه میدهد.

انواع تابلو مغازه:

امروزه انواع تابلو سردرب مغازه به سرعت از نظر ایده‎‌های نو و تکنولوژی در حال پیشرفت می‌‎باشد که می‌‎بایست جهت انتخاب بهترین گزینه قبل از سفارش یک تابلو سردرب مغازه شناختی تقریبی از تابلوهای تبلیغاتی داشته باشیم.

تابلو مغازه چنلیوم:

یکی از پرفروش‎‌ترین و پرمخاطب‎‌ترین تابلوها، تابلو چنلیوم است. چنلیوم نوعی آلومینیوم می‎‌باشد که با قابلیت انعطاف پذیری منحصر به فرد خود در ساخت حروف‌‎های برجسته از مهم‎‌ترین گزینه‎‌ها به شمار می‌‎رود.

چنلیوم به شکل‎‌های مختلفی تولید می‌‎شود که از انواع تابلو چنلیوم می‎‌توان به تابلو چنلیوم الماسی، تابلو چنلیوم دوبل، تابلو چنلیوم طلایی، تابلو چنلیوم پانچ، تابلو چنلیوم لترمکس و تابلوهای چنلیوم تلفیقی اشاره کرد اما نکته مهمی که در این مبحث باید عنوان نمود کاربرد تابلو چنلیوم به عنوان تابلو مغازه است.

این تابلو در جهت بازاریابی و کسب درآمد و همچنین مطرح شدن یک مغازه می‌‎تواند تأثیرات بسزایی داشته باشد که با توجه به انواع روش‌های ساخت در تابلو چنلیوم همراه با ایده‌‎های نو می‌‎توان به این امر مهم تحقق بخشید.
تابلو چنلیوم دارای محاسن و مزایایی می‌‎باشد که می‎‌توان به مواردی مانند طول عمر بالا، مصرف برق پایین و تلفیق با دیگر متریال‌های تابلو سازی و حروف‌های برجسته اشاره نمود به عنوان مثال تلفیق حروف برجسته چنلیوم و زمینه کامپوزیت را می‌‎توان از تابلوهای مدرن و جدید تبلیغاتی عنوان نمود.

چاپ و نصب تابلو در رشت
چاپ و نصب تابلو در رشت

تابلو مغازه استیل:

استیل یکی از متریال‌هایی است که در دسته فلزات قرار می‎گیرد و در بسیاری از صنایع از کاربردهای فراوانی برخوردار است که می‎‌توان به مواردی مانند خودروسازی، هواپیماسازی، آسانسورسازی، ساختمان‌سازی، دکوراسیون، ساخت انواع ظروف، لوسترسازی، و بسیاری دیگر از اصناف و صنایع اشاره نمود.

یکی از مهم‌‎ترین کاربردهای استیل که امروزه در سطح شهر و سردرب مغازه‌‎ها قابل رویت است، ساخت تابلوهای تبلیغاتی است که معمولا به شکل حروف برجسته استیل ساخته می‎‌شوند و به عنوان تابلو مغازه به کار می‎‌روند.

تابلو حروف برجسته استیل در انواع متفاوتی قابل تولید است که تنوع رنگ در آن‎‌ها از نظر روشنایی و متریال استیل یکی از مزیت‌های این نوع از حروف برجسته بشمار می‎‌رود و با توجه به اینکه بیش از پنجاه دهه از ورود استیل به حرفه تابلوسازی می‌گذرد کماکان یکی از تابلوهای پر‎فروش در این حرفه بشمار می‌‎رود.

از انواع روش‎‌های ساخت حروف استیل در تابلوسازی می‎‌توان به مواردی مانند تابلو استیل نور اندریک، تابلو استیل رینگی، تابلو استیل و نئون پلاستیک، تابلو استیل پانچی و تابلوهای استیل تلفیقی اشاره نمود که هرکدام از آن‎‌ها از مهم‌‎ترین گزینه‎‌ها در ساخت تابلو مغازه بشمار می‎‌روند و می‎‌توانند تأثیرات بسزایی در کسب و کارهای دیگر مشاغل ایفا نمایند.

چاپ و نصب تابلو در رشت
چاپ و نصب تابلو در رشت

تابلو مغازه فلکسی:

تابلو فلکسی یا همان تابلو فلکسی فیس یکی از تابلوهای تبلیغاتی است که نزدیک به دو دهه از ورودش به حرفه تابلوسازی می‎گذرد و کماکان مورد استفاده قرار می‎گیرد. شاید بتوان دلیل کاربرد تابلو فلکسی فیس نسبت به دیگر تابلوهای تبلیغاتی مانند حروف برجسته به عنوان تابلو مغازه را قیمت آن عنوان کرد.

ساخت تابلو فلکسی فیس که در دسته تابلو مغازه ارزان قیمت قرار دارد به این شکل است که در ابتدا فریم آهنی متناسب با ابعاد تابلو ساخته می‎‌شود و بعد از آن چاپ فلکسی روی آن قرار گرفته و توسط مهتابی نور پردازی می‎‌شود.

چاپ و نصب تابلو در رشت
چاپ و نصب تابلو در رشت

انواع تابلو مغازه فلکسی:

تابلو مغازه فلکسی فیس با استفاده از متریال‎‌های مختلفی ساخته می‎‌شود که مسلما کاربرد انواع متریال‎‌ها می‎‌تواند تابلو فلکسی فیس را نیز به انواع متفاوتی تقسیم‌بندی کند. یکی از مهم‎‌ترین متریال‎‌ها در ساخت تابلو فلکسی، چاپ تابلو است که از نظر کیفی به دسته‎‌های مهمی تقسیم می‌‎شود.

همچنین موارد دیگری در نوع تابلو فلکسی و دسته‌‎بندی آن‌ها موثرند که می‎‌توان به عناوینی مانند سپری تابلو فلکسی، سینی تابلو فلکسی، پروفیل تابلو فلکسی و ورق گالوانیزه تابلو فلکسی اشاره نمود.

تابلو مغازه لایت باکس

لایت باکس نوعی تابلوی نوری است که داخل آن لامپ‌های SMD کار شده و این لامپ‌ها نور مورد نیاز برای نمایش طرح مورد نظر را تامین می‌‌کنند. جعبه و یا قابی که این لامپ‌ها درون آن قرار می‌گیرند، به صورت پیش‌فرض ضخامتی به اندازه ۱ تا ۹ سانتیمتر داشته و ممکن است بر اساس کارایی و کاربرد آنها، این اعداد تغییر کنند.

برای آنکه لایت باکس‌ها در برابر شرایط مختلف مقاومت خوبی داشته باشند، معمولاً آنها را از جنس آلومینیوم می‌سازند.

تقاضای سفارش این محصول معمولاً از سوی افرادی است که قصد دارند که برای بازدهی بیشتر کسب و کار خود از تابلوهای لایت باکس به عنوان المانی تبلیغاتی استفاده کنند. همچنین افرادی که سلیقه‌ای کلاسیک دارند و این نوع طرح‌های نورانی را می‌پسندند، ممکن است برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود به سراغ تابلو لایت باکس بروند.

یکی از مزیت‌های این نوع تابلوها این است که اگر به هردلیلی کاربر تصمیم بگیرد که طرح و یا عکس آن را تغییر دهد، می‌تواند بدون صرف هزینه اضافی تنها بک‌لایتی که درون لایت باکس قرار می‌گیرد را تعویض کند. تعویض آن هم کار پیچیده‌ای نبوده و تنها کافی است که پیچ‌های دور قاب را باز کنید و عکس و طرح جدید را داخل آن قرار دهید.

توجه داشته باشید که تعویض هر یک از انواع تابلو لایت باکس ممکن است کمی متفاوت باشد. برای مثال در لایت باکس مگنتی، طلقی که در قسمت پشت تابلو قرار می‌گیرد و از لامپ‌ها محافظت می‌کند، توسط نوارهای آهنربایی کار گذاشته می‌شوند. به خاطر همین برای تعویض آن کافیست که فقط طلق را از جعبه تابلو جدا کنید.

چاپ و نصب تابلو در رشت
چاپ و نصب تابلو در رشت

موارد استفاده از لایت باکس‌ها

احتمالاً تمام لایت باکس‌هایی را که بر سردرب مغازه‌ها، فست فودها یا شرکت‌ها دیده‌اید، بر روی دیوار نصب بوده‌اند. اما از جمله ویژگی‌های مهم این تابلوها این است که می‌توان آنها را به صورت ایستاده و آویز در هر مکانی استفاده کرد. لایت باکس‌ها می‌توانند در دو نوع فضای داخلی مانند سالن‌های ورزشی و فضاهای خارجی مانند تبلیغات یک سوپر مارکت طراحی شوند. گرچه تفاوت‌هایی بین لایت باکس فضای داخلی و خارجی وجود دارد.

برای مثال ضخامت قاب یک لایت باکس استاندارد بایستی بین ۱ تا ۹ سانتی متر باشد. این اندازه برای لایت باکس‌های فضاهای خارجی به  ۶ تا ۱۳ سانتی‌متر هم می‌رسد. در حالی که لایت باکس فضای داخلی نسبت به فضای خارجی ضخامت کمتری داشته و بین ۱.۸ تا ۶ سانتی‌متر متغیر است. جنس نوشته‌های طرح در تابلو لایت باکس فضای خارجی، معمولا فلکس است اما در انواع لایت باکس‌های فضای داخلی از بک لایت پی وی سی یا بک لایت پارچه ای استفاده می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *