چاپ استیکر و مش در رشت

امروزه چاپ استیکر و مش تبدیل به یکی از راه های ساده و به صرفه برای انواع تبلیغات شده است و تنوع در آن بسیار بالا می باشد. مزیت چاپ استیکر و مش در این است که بسیار مقاوم بوده و می توانید هر طرحی که تمایل دارید را از این طریق به چاپ برسانید. البته استفاده از کاغذ و دستگاه های خوب و با کیفیت، قطعا در کیفیت چاپ شما تاثیرگذار خواهند بود.

چاپ مش یکی از روش های تبلیغات مدرن

به دلیل اینکه این نوع از چاپ جلوه خاصی دارد و مورد توجه قرار می گیرد، امروزه به عنوان یکی از روش های مدرن تبلیغات از آن استفاده می شود. این سیستم در صنعت بسته بندی بسیار مورد توجه است. در واقع چاپ مش را می توان اینگونه توصیف کرد که نوعی استیکر چسبدار است.

این نوع چاپ که بر روی کاغذی مش انجام می گیرد را میتوان بر روی شیشه خودرو ها چسباند زیرا دارای سوراخ های ریزی است که در نهایت جلوی دید را نمی گیرد. در واقع این چسب از 3 لایه تشکیل شده، یک لایه سوراخ دار کوتینگ که جاذب مرکب است و بعد یک لایه پی وی سی سفید و یک لایه چسب که البته یک لایه کاغذ روغنی نیز در زیر چسب قرار گرفته است. هرچه کاغذ با کیفیت تری برای چاپ استفاده کنید، کیفیت کار نهایی بالاتر خواهد بود.

شما می توانید از این کاغذها برای پوسترهای تبلیغاتی و تبلیغات محیطی و برچسب های تبلیغاتی برای روی شیشه انواع خودروها استفاده نمایید. از آنجایی که مش بدون چسب را به عنوان سایبان نیز استفاده می کنند، شما می توانید چاپ مورد نظر خود را بر روی آن انجام داده و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای جلوگیری از آفتاب و به عنوان سایبان پشت شیشه خودروها به افراد تقدیم نمایید.

از مزایای این نوع تبلیغات این است که:

  • بسیار مقاوم می باشد.
  • سوراخ دار بوده و برای تبلیغات روی شیشه جلوی دید را نمی گیرد.
  • امکان چاپ و به صورت چند لت برای آن وجود دارد و محدودیت از لحاظ ابعاد ندارد.
  • جدا کردن آن از سطح دشوار نخواهد بود.
  • برای تبلیغات بسیار مقرون به صرفه می باشد.
چاپ استیکر و مش در رشت
چاپ استیکر و مش در رشت

چاپ مش و انواع آن

  • چاپ مش پشت چسبدار
  • چاپ مش معمولی

نوع مش چسبدار بیشتر جهت نصب بر روی شیشه استفاده می شود. چاپ و نصب مش بر روی شیشه از طرفی دید را از بین نمی برد و از طرف دیگر میزان نور داخل فضا را نمی کاهد.نوع چاپ مش بدون چسب بیشتر جهت تبلیغات روی استند برای محصولات ویژه استفاده می شود. طریقه چاپ و نصب مش و استیکر شبیه بهم می باشد.

چاپ استیکر و مش در رشت
چاپ استیکر و مش در رشت

چاپ استیکر

یکی دیگر از انواع چاپ به منظور تبلیغات، چاپ استیکر است که نحوه عملکرد آن مانند برچسب هایی است که حتما در دوران کودکی از آنها استفاده کرده اید. که قطعا تمام افراد آن را دیده اند. این نوع چاپ که به چاپ وینیل هم مصطلح می باشد، نازک بوده و جنس آن PVC می باشد که در بخش پشتی آن یک طرح دلخواه چسبدار به چاپ می رسد.

از ویژگی های این نوع چاپ می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • مقاوم در برابر شستشو
  • مقاوم در برابر نور
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی مختلف
  • به راحتی جدا نشده و از بین نمی رود.
  • قابلیت چاپ در انواع طرح ها و اندازه ها برای آن وجود دارد.

چاپ استیکر را در صورت نیاز می توانید در اندازه های مختلف 106، 127 و همچنین 152 سانتی سفارش داد. همچنین می توان استیکر ها را با دو پایه آب و سالونت برای چاپ، سفارش داد.

چاپ استیکر و انواع مختلف آن

استیکر دارای جنس پی وی سی است که باعث کیفیت بالای آن شده است. جنس و کیفیت مناسب باعث شده از استیکر و مش در فضای خارجی استفاده کرد. چاپ استیکر و چاپ مش از دسته چاپ های مرسوم برای تبلیغات عمومی است که در انواع مختلف قابل چاپ است.

برای چاپ استیکر و مش بایستی از دستگاه های چاپ ویژه استفاده کرد. چاپ مش و استیکر در انواع براق و مات قابل انجام است که بستگی به نظر مشتری دارد. برخی از انواع چاپ استیکر به شرح زیر است:

  • چاپ استیکر شیشه ای
  • استیکر شیری
  • استیکر شبرنگ
  • استیکر ماشین
  • استیکر مش
چاپ استیکر و مش در رشت
چاپ استیکر و مش در رشت

چاپ استیکر شیشه ای

نوع چاپ استیکر شیشه ای از دو طرف دید دارد. دید داشتن از دو طرف همانند شیشه، علت نامگذاری این نوع استیکر شده است. بکارگیری بر روی شیشه مغازه ها، سوپرمارکت ها، مراکز تجاری و اداری و … از جمله قابلیت های استیکر شیشه ای است.

استیکر شیری

استیکر شیری دارای زمینه سفید است و از لحاظ مصرف بیشترین کاربرد استیکر را دارد. استیکر شیری برخلاف استیکر شیشه ای از دو طرف دید ندارد.

چاپ استیکر ماشین ابزار تبلیغاتی قدرتمند

یکی از کاربردهای استیکر، استفاده از آن بر روی ماشین های حمل و نقلی است. از آنجایی که ماشین در معرض دید بسیاری از مخاطبان است، گزینه مناسبی برای درج چاپ استیکر است. شما بارها شاهد چاپ استیکر ماشین انجام شده بوده اید.

نکته لازم این است که ابعاد استیکر برای ماشین بیشتر بوده و بایستی واحد چاپی قادر به چاپ استیکر ماشین با ابعاد بزرگ را داشته باشد. درج و چاپ استیکر بر روی ماشین های یخچال دار حامل مواد غذایی یکی از کاربردهای مرسوم استیکر تبلیغاتی است که می تواند در برند شما بسیار کاربردی باشد.

مزایای چاپ استیکر

  • ارزان و مقرون به صرفه بودن چاپ استیکر
  • دوام و پایداری چاپ در برابر عوامل محیطی نظیر باد و نور و …
  • قابلیت نصب و جداسازی آسان استیکر
  • سرعت بالای چاپ
  • چاپ در ابعاد مختلف

کاربرد چاپ استیکر

  • بکارگیری استیکر روی شیشه مغازه ها، فروشگاه ها، مراکز تجاری
  • استیکر روی وسایل نقلیه نظیر اتوبوس ها و ماشین های حمل مواد غذایی
  • کاربرد در تابلو بک لایت
  • کاربرد تزئینی

قیمت چاپ استیکر را چه عواملی تعیین می کند؟

در تعیین قیمت چاپ استیکر عوامل مختلفی دخیل هستند. یکی از این عوامل نوع استیکر چاپی است. قیمت استیکر شیشه با استیکر زمینه شیری متفاوت است و یا از عوامل دیگر در تعیین قیمت چاپ استیکر نوع کاربردی استیکر است.

استیکر وسایل نقلیه نظیر اتوبوس با استیکر روی شیشه مغازه ها دارای تفاوت ابعادی است که تفاوت در قیمت را در پی دارد. عملیات تکمیلی نظیر لمینت کردن هم در قیمت نهایی تاثیر فراوان دارد. استیکر لمینت شده دارای براقیت و زیبایی بالاتری است و به وسیله براقیت ایجاد کرده در اثر چاپی، جذابیت و اثر بخشی بیشتری در مخاطب ایجاد می کند با لمینت کردن استیکر می توان طول عمر اثر چاپی را نیز افزایش داد.

چاپ و نصب استیکر چگونه است؟

برای چاپ و نصب استیکر بایستی توجه نمود که کار نصب استیکر به آسانی امکان پذیر است و هر کسی قادر به نصب استیکر است. سهولت نصب استیکر به خاطر پشت چسبدار بودن آن است که عملیات نصب را در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت بالا می توان انجام داد.

بایستی استیکر نصبی بدون حباب در موضع نصب گردد تا زیبایی هر چه بیشتر در چشم مخاطب ایجاد شود. جوهر مورد استفاده هنگام چاپ استیکر بسیار مهم است چرا که اگر جوهر نامرغوب باشد بعد ازحدود ۲ تا ۳ ماه رنگ از بین می رود و کار بی کیفیت می شود.

جهت این امر استفاده از چاپ اکوسالونت را پیشنهاد می دهیم که زیبایی و رزولیشن چاپی بیشتر را برای مخاطبان فراهم می کند. برای نصب چاپ استیکر می توانید برای سطوح صاف(به جزء اتوبوس) از مخلوط آب و ریکا استفاده کنید و برای جدا کردن استیکر نیز از سشوار استفاده کنید با تمیز کردن محل نصب می توان اتصال محکمی را برای استیکر برقرار کرد.

چاپ و نصب استیکر بایستی به نحوی باشد که هیچ گونه حبابی زیر استیکر و یا چاپ مش باقی نماند.

چاپ استیکر و مش در رشت
چاپ استیکر و مش در رشت

چاپ وینیل چیست؟

چاپ وینیل چیست و چه تفاوتی با استیکر دارد. چاپ وینیل همان استیکر است که با چاپی مناسب می تواند در معرفی یک برند بسیار موفق وارد عمل شود. برای وینیل می توان انواع طرح ها و رنگ ها را بکار برد. وینیل به سبب جنس خاصی که دارد دارای مقاومت به شرایط محیطی بوده و براقیت و جلا را برای اثر چاپی فراهم می نماید. بایستی واحد چاپی رزولیشن چاپی مناسب را برای چاپ فراهم آورد.

چاپ مش و استیکر چه تفاوت هایی دارند؟

چاپ مش همانند چاپ استیکر جهت تبلیغات فضای بیرون استفاده فراوانی دارد. چاپ مش دارای سوراخهای ریزی است که بخوبی نور را از خود عبور می دهد و برای مکان هایی که نیاز به نور محیط دارند مش بسیار مناسب است. جنس مش و استیکر یکسان است و تنها اختلاف در سوراخ های موجود در مش است.

مش کاربرد فراوان بر روی شیشه داشته و با آن می توان با حفظ نور محیط اقدام به فعالیت تبلیغاتی و خدماتی نمود. فرایند چاپ مش و استیکر بایستی به دقت و با رزولیشن مناسب انجام شده و فرایند با انتخاب طرح دلخواه و مناسب کاربری مختلف انجام شود .

چاپ استیکر و مش در رشت
چاپ استیکر و مش در رشت

سفارش چاپ استیکر و مش از طریق تابلوسازی پارسه

در صورتی که تمایل دارید که به منظور تبلیغات مختلف از چاپ استیکر ومش استفاده نمایید، می توانید به سایت تابلو پارسه مراجعه کرده و در بخش خدمات چاپ ،چاپ استیکر و مش را انتخاب کرده و نمونه کارها را مشاهده کنید و به منظور ثبت سفارش چاپ استیکر و مش خود، تعداد، طرح و اندازه سفارش خود را مشخص نمایید.

چاپ استیکر و مش می تواند یک روش تبلیغ بسیار مقرون به صرفه و راحت باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *