اجرای حروف لاسوگاسی در رشت

ساخت تابلو لاسوگاسی

بعد از این که طرح نهایی تابلو توسط مشتری تایید می‌شود، با استفاده از برنامه‌های نرم‌افزاری مثل کورل، فاصله بین لامپ‌ها و تعداد آنها متناسب با اندازه حروف مشخص می‌گردد.

سپس با توجه به شرایطی مثل مکان قرارگیری تابلو، نوع کار و همچنین بودجه مشتری جنس بدنه اصلی تابلو از میان یکی از جنس‌های فلز، استیل یا پلکسی گلس ساخته می‌شود.

اجرای حروف لاسوگاسی در رشت
اجرای حروف لاسوگاسی در رشت

کار برش طرح‌ها روی فلز را با استفاده از دستگاه‌های برش لیزری انجام می‌دهند، برای زیرسازی حروف از ورق های پی‌وی‌سی استفاده می‌شود.

برای نورپردازی نیز در جاهایی که توسط نرم‌افزار برای نصب لامپ انتخاب شده است، سرپیچ قرار داده شده و مرحله بعدی سیم کشی تابلو است. در نهایت کار تابلو طبق سفارش مشتری تمام می‌شود.

محبوب ترین شکل تابلو لاسوگاسی

همانطور که اشاره کردیم امکان طراحی تابلو بر اساس نظر و ایده مشتری وجود دارد، کار برش ورقه‌های فلزی حروف و بدنه را با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته CNC به راحتی انجام داده و همین مسئله باعث ظرافت کار و زیبایی تابلوها می‌شود.

اما معمولا المان‌هایی مثل گل، ستاره، خورشید، اشکال فست فودها، فلش و کلمه خوش آمدید، در ردیف محبوب‌ترین طرح‌های مشترک این سبک از تابلوها قرار می‌گیرند.

مزایای استفاده از تابلو لاسوگاسی

این سبک از تابلوها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آنها را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند. در این بخش به معرفی برخی از مزایای تابلو های لاسوگاسی می‌پردازیم.

 

– با توجه به طراحی جالب و خلاقانه قدرت جذب فوق‌العاده بالایی در میان مخاطبان دارد.

– سبک نورپردازی خاص تابلو لاسوگاسی باعث می‌شود که نسبت به تابلوهای عادی حروف برجسته، دارای زرق و برق و درخشندگی بیشتری باشند.

– به دلیل نورانی بودن امکان دیده شدن از مسافت‌های طولانی را دارا است.

– در مقابل شرایط جوی مثل باد، باران، تابش آفتاب و گرد و خاک مقاومت خوبی دارد.

– قابلیت بازیافت دارد و به محیط زیست آسیب نمی‌زند.

– با توجه به متمایز بودن از انواع تابلوهای تبلیغاتی قابلیت ماندگاری طولانی‌تری در ذهن مخاطب دارد.

– لامپ‌های به کار رفته در این مدل تابلوها عموما LED بوده و کم‌مصرف هستند، بنابراین استفاده از این تابلوها هزینه مصرف برق چندانی نخواهد داشت.

– امکان دیده شدن در مراکز فروشگاهی، پاساژهای تجاری و خیابان‌های شلوغ تجاری، با استفاده از تابلو های لاس وگاسی بیشتر است.

– امکان استفاده از این تابلوها در دکوراسیون داخلی نیز وجود دارد، بنابراین کارایی آنها منحصر به تابلو مغازه یا نصب بیرون از مغازه و واحد تجاری نیست.

– این تابلوها اگر با گذشت زمان دچار فرسودگی و کهنگی شوند نیز همچنان حالت نوستالژیک و زیبای خود را حفظ می‌کنند.

– امکان ساخت تابلو به صورت حروف‌های ترکیبی یا به‌هم پیوسته وجود دارد.

قیمت تابلو لاسوگاسی

در رابطه با قیمت تابلوهای لاسوگاسی باید بگوییم، این تابلو نیز بسته به شرایطی مثل ریزه‌کاری‌های نورپردازی، ابعاد و متریال به کار رفته در ساخت دارای قیمت‌های متفاوتی است.

اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت این تابلو به دلیل وجود سیم‌کشی‌های ظریف، لامپ‌های مصرفی زیاد و جنس متریالی که در آن استفاده می‌شود نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی گرانتر است.

 

برای این که قیمت دقیق تابلوی مورد نظر را خود را بدانید می‌توانید ابعاد و طرحی که در نظر دارید را برای کارشناسان ما بفرستید، با توجه به طرح پیشنهادی دامنه قیمتی که می‌توان تابلوی مورد نظر را با کیفیت بالا برای شما پیاده سازی کرد به شما اعلام خواهد شد.

در واقع آن چه در قیمت‌گذاری تابلوهای لامپی یا لاسوگاسی تاثیر دارد، جنس لامپ‌ها، ابعاد تابلو، طرح مورد نظر، محیطی که حروف اشغال می‌کنند، کیفیت ابزاری که در ساخت تابلو به کار می‌رود، جنس ورقه‌های حروف و بدنه و همچنین محل نصب آن است.

اجرای حروف لاسوگاسی در رشت
اجرای حروف لاسوگاسی در رشت

تفاوت تابلو لاسوگاسی حروف برجسته با سایر تابلوها

شاید بتوان گفت مهمترین وجه تمایز تابلو لاسوگاسی حروف برجسته و تابلوهای حروف برجسته معمولی در تعداد و نحوه قرارگیری لامپ‌ها است.

اصولا دو روش طراحی برای حروف برجسته این تابلوها وجود دارد که به شرح زیر است:

  • روش اول: لامپ‌ها در میان لبه کار و داخل حروف‌ها قرار می‌گیرند.
  • روش دوم: ابتدا قسمت رویه کار با لبه حروف همسطح می‌شود و لامپ‌ها در آن قرار می‌گیرند، در این طرح لامپ‌ها به صورت برجسته دیده می‌شوند و نمای بیشتری دارند.

هرکدام از این سبک‌های طراحی طرفداران خود را دارد و می‌توان با توجه به سلیقه مشتری آن را پیاده‌سازی کرد، از نظر زیبایی و جذابیت بصری هردو طرح زیبایی‌های خود را دارا است.

 

پرطرفدارترین طرح حروف برجسته لاس وگاسی طرح‌های زنگ‌زده و پتینه روی حروف است، این طرح‌ها بیشترین انعکاس نور را روی حروف ایجاد کرده و باعث روشن‌تر دیده شدن تابلو می‌شوند.

تابلو لاسوگاسی برای مغازه یا فروشگاه مناسب است ؟؟

همانطور که مطالعه کردید تابلوهای لاسوگاسی تمایز زیادی با دیگر انواع تابلو مثل تابلو نئون، تابلو استیل، تابلو چنلیوم و تابلو چنلیوم الماسی دارند، شاید هزینه بالاتر سفارش ساخت و نصب این تابلو سبب شود که از انتخاب آن صرف نظر کنید اما باید بدانید تابلو لاسوگاسی در زمینه تبلیغات بسیار کاربردی و تاثیرگذار هستند و توجه بیشتری نسبت به انواع تابلوها به خود جلب می‌کنند.

 

بنابراین سفارش تابلو لاسوگاسی در واقع نوعی سرمایه گذاری بلندمدت محسوب می‌شود، از نظر مصرف برق نیز نباید نگرانی داشته باشید چرا که لامپ‌های به کار رفته در آن LED و کم‌مصرف است و میزان مصرف برق چندانی نخواهد داشت.

این تابلوها قابلیت تعمیر و ترمیم دارند و هزینه نگهداری از آنها بسیار کم است، بنابراین یک بار هزینه کردن برای ساخت یک تابلوی لاس وگاسی با طرحی خلاقانه و جذاب می‌تواند تا سال‌های سال شما را از ساخت یک تابلوی جدید بی‌نیاز کند.

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام سفارش تابلوی لاسوگاسی باید به آن توجه کنید مکانی است که قرار است تابلو در آنجا نصب شود.

بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به سفارش و ساخت تابلو حتما در مورد کاربری، مکان نصب، محل قرارگیری واحد تجاری و همچنین بودجه‌ای که در نظر دارید با کارشناسان مشاوره مکالمه کرده و راهکارهای مناسبی دریافت کنید.

کارشناسان ما در تابلوسازی پارسه جهت نصب و مشاوره انتخاب تابلوهای لاسوگاسی در انتخاب طرح و رنگ مناسب و همچنین انتخاب یک نمونه متناسب با بودجه مشتری ، آماده ارائه خدمات عالی به مشتری‌های گرانقدر هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *