طراحی تابلو در رشت

تیم ما از گرافیست های حرفه ای مسلط به طراحی انواع تابلو و طراحی لوگو برخوردار است که می توانند در طراحی یک تابلو خوب به شما کمک کنند.

طراحی تابلو در رشت
طراحی تابلو در رشت

موارد کمکی ما برای طراحی تابلو و اجرای لوگو شامل موارد زیر است:

  • انتخاب رنگ مناسب
  • انتخاب متریال تابلوسازی مناسب
  • چیدمان حرفه ای عناصر طرح تابلو
  • کمک در انتخاب پیام مناسب در طرح تابلو
  • محل مناسب استقرار و ابعاد و اندازه عناصر طرح تابلو

طراحی تابلوی حرفه ای

لطفاً در توصیف درخواست طراحی علامت خود ، تا حد امکان دقیق باشید زیرا این امر به تیم ما کمک خواهد کرد تا یک تابلوی حروف برجسته یا فلکسی فیس خوب را طراحی کنند که باعث افزایش ترافیک مشتری و رونق کسب و کار شما شود همکاران گرافیست ما تلاش می‌کنند تابلویی را طراحی و پیشنهاد کنند که در دید و توجه مشتریان شما قرار بگیرد و پیام شما به خوبی منتقل شود.

یک طراحی تابلو خوب در مقابل طراحی تابلو بد

هنگام طراحی یک تابلو فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. بسیاری از طراحان تابلوهای تبلیغاتی به سادگی متن را قرار می دهند ، قلم را تنظیم می کنند ، رنگ ها را تنظیم می کنند ، از آن فاصله میگیرند و آن را انجام می دهند. بعضی اوقات آنها به دلیل محدودیت زمان این کار را با دقت و کیفیت پایینی انجام می دهند، زیرا آنها هیچ چیزی را بهتر نمی دانند یا هرگز راه دیگری را در نظر نگرفته اند.

با این وجود ، اگر اجازه دهید این نوع تفکر و کار به بخشی از روال طراحی عادی شما تبدیل شود ، برای شما هزینه خواهد داشت. اگر برخی از قوانین مهم طراحی را نادیده بگیرید ، نمی توانید به یک کسب و کار پر رونق برسید و در حالی که همچنان به تلاش خود برای ماندن در تجارت ادامه می دهید ، رقیب شما رشد خواهد کرد . بله ، طراحی مهم است!

اگر شما یک طراحی تابلو کارآمد داشته باشید، تابلوی تبلیغاتی شما مؤثر خواهد بود، در نتیجه کسب و کار شما با ورود مشتریان پس از دیدن تابلو درآمد بیشتری کسب می کند ، و کسب و کار شما همینطور به خوبی می‌چرخد. اما اگر طراحی تابلو شما خنثی و بی اثر است ، دیگر هرگز از مشتری واکنشی نمی‌بینید و دلیل آن را هم پیدا نمی‌کنید.

یک طراح تابلو خوب عاقلانه تمام جنبه های مهم طراحی مناسب با تبلیغ را به شدت مورد توجه قرار خواهد داد زیرا می خواهد تابلویی که طراحی کرده است برای مشتریشان مؤثر باشد تا مشتری آنها بتواند تجارت خود را توسعه دهد.

مراحل تابلوسازی از طراحی تا اجرا

طراحی، مرحله نخست در تابلوسازی

در مرحله نخست طراحی تابلو سازی باید حروف یک تابلو در برنامه کرل دراو (coreldrow) و یا اتو کد (autocad) با توجه به جزییاتی نظیر فونت، اندازه و یا ضخامت طراحی گردد.

طراحی تابلو در رشت
طراحی تابلو در رشت

دومین مرحله در  تابلوسازی برش پلکسی گلس

بعد از اینکه مرحله طراحی به خوبی اجرا شد باید طرح مورد نظر بر روی جنس پلکسی گلس (plexi glass) لیزر و برش گردد. پلکسی گلس دارای رنگهای مختلف است و دارای تنوع رنگ خوبی می باشد.

مرحله سوم خمکاری لبه چنلیوم با دستگاه تمام اتوماتیک

خم کردن لبه های چنلیوم توسط دستگاه چنلیوم با ظرافت بالایی صورت میپذیرد

دستگاه عملیات خم مربوط به لبه های چنلیوم را به همراه برش قسمتهای لازم را انجام میدهد، جاهایی که باید خم خورده شود و قسمتهایی که میبایست به صورت 45 درجه یا قائم خم زده شود خط می اندازد تا مونتاژ کار  بر روی صفحه پلکسی به راحتی انجام گیرد

مرحله چهارم  چسباندن لبه چنلیوم به پلگسی

پس از آماده شدن لبه حروف و لبه تابلو سازی چنلیوم آن را بروی میز آهنی با آهنرباهای مخصوص ثابت و جذب یکدیگر می کنند و با چسب ۱۲۳ و اسپری لبه چنلیوم را به پلکسی می چسبانند.

مرحله پنجم اجرای زیر سازی حروف در تابلوسازی

پس از ایجاد حروف تابلو نوبت زیر سازی این حروف است که برای اینکار از ورق های پی وی سی pvc با ضخامت های مختلف بهره می گیرند که اندازه های این ورقها از اندازه های متفاوتی برخوردار است.

این ورقها در برابر آب، آفتاب، گرما و سرما مقاوم هستند و تغییر حالت نخواهد داد و به همین منظور برای زیرسازی تابلو سازی حروف برجسته خیلی کاربرد دارد.

حروف برجسته ساخته شده بروی ورق پی وی سی قرار گرفته و دور آن را خط کشی مینمایند و به وسیله دستگاه cnc برش خورده به نحوی که در درون چنلیوم زیر نوار گردگیر به آسانی گذاشته شود.

مرحله ششم اجرای نورپردازی در تابلوسازی

نورپردازی یکی از ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین آپشن‌های ساخت تابلو می‌باشد،به عنوان مثال در تابلوهایی مانند چنلیوم و یا حروف برجسته، از لامپ‌های ال ای دی و اس ام دی استفاده می‌کنند.

این نوع لامپ‌ها پررنگ و با‌کیفیت می‌باشد و به همین دلیل جزء لاینفک در تابلوسازی به شمار می‌آید.

طراحی و نحوه قرار دادن این لامپ به گونه‌ای می‌باشد که کوچکترین بی‌نظمی در آنها دیده نمی‌شود.

جهت‌هایی که این نورها ایجاد می‌کنند از اهمیت بسزایی برخوردارند و باعث می‌شوند که تابلوی شما در شب هم به صورت ویژه‌ای دید داشته باشند .

نورپردازی نقش بسیار مهمی را در تابلوسازی ایفا می‌کند و همواره یکی از مهمترین و کاربردی ترین مسائل در تابلوسازی به شمار می‌آید شاید اصلی‌ترین دلیل جذب مردم به این قبیل تابلوسازی‌ها به دلیل نورپردازی حرفه‌ای در تابلوهای تبلیغاتی ‌باشد.

بنابراین نور نقش بسزایی را در تابلوسازی ایفا می‌کند . در واقع آنچه باعث خیره شدن و توجه به یک تصویر می‌شود، در قدم اول نورپردازی آن است و بعد طرح.

گاها پیش آمده که در تابلوسازی هایی، زحمت بسیاری برای طرح آن کشیده شده، ولی به دلیل عدم توجه به نورپردازی مناسب تابلوسازی ، بسیار کم توجه بوده و عملکرد خوبی نداشته و در نهایت، نتیجه دلخواهی نیز گرفته نشده است. بنابراین نور بحث اصلی در تابلوسازی می‌باشد.

امروزه در انواع تابلوها خصوصا تابلوسازی فلکسی، تابلوسازی چنلیوم و تابلوسازی لایت باکس، نورپردازی‌ها از طریق لامپ‌های SMDیا LED صورت می‌گیرد.

به طور کلی نورپردازی در جلوه بخشیدن به تابلوسازی تاثیر فوق‌العاده‌ای می‌گذارد که بسیار حائز اهمیت است.

مرحله هفتم آماده سازی قبل از نصب

قبل از نصب تابلو اماده و قابل نصب خواهد شد.

مرحله هشتم بسته بندی و ارسال به محل نصب

بعد از اماده سازی تابلوها، اقدام به بسته بندی تابلو و به محل نصب ارسال می گردد.

مرحله نهم نصب نهایی

در مرحله اخر تابلو در مکان تعیین شده نصب می گردد. توجه داشته باشید که انتخاب رنگ مناسب و زمینه‌های زیبا و بی‌نظیر باعث می‌شود که تابلو شما جلوه‌ی زیبا و دیدنی داشته باشد. رنگ‌آمیزی بعد از نورپردازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است . تیم ما با استفاده از پرسنل مجرب و حرفه ای تا پایان در کنار شما خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *