تابلو فلزی در رشت

 

تابلو فلزی نوعی از تابلوهای تبلیغاتی پرفروش در دنیای تابلوسازی است که از گذشته های دور تا به امروز با استفاده از فلزات متعدد مثل مس ، آهن ، استیل ، برنج و برنز به صورت تک فلزی و یا ترکیبی از فلزات و دیگر متریال ها ساخته و پیاده سازی می شود .

تابلو استیل یکی از پرکاربردترین نوع تابلو فلزی است که به علت ثبات رنگ ، عدم زنگ زدگی ، درخشندگی و براقیت ، توانسته جایگاه خوبی را در حوزه تابلوسازی برای خود کسب کند .

یکی از پرفروش ترین نوع تابلو فلزی ، تابلو استیل می باشد که در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مطلب زیر را بخوانید .

 

 

تابلو فلزی در رشت

تابلو فلزی چیست ؟

همان طور که از نامش پیداست تابلو فلزی تابلویی است که با استفاده از فلز ساخته می شود حال می پرسید از چه نوع فلزاتی می توان تابلو فلزی را ساخت ؟

 

انواع فلزات تابلو فلزی :

  • برنج

  • برنز

  • مس

  • آهن

  • روی

  • استیل

 

در واقع تابلو فلزی یک نوع تابلو تبلیغاتی است که همچون تابلو چنلیوم و تابلو نئون پلاستیک قابلیت برجستگی و لبه کاری دارد و  با حروف برجسته فلزی طراحی می شود .

این تابلو با استفاده از فلزاتی همچون برنج ، مس ، آهن ، روی و دیگر فلزات ساخته می شود و از مقاومت بالایی برخوردار است اما به دلیل اینکه این نوع فلزات به مرور زمان دچار تغییر رنگ و کدری می شوند در حال حاضر کمتر مورد سفارش قرار می گیرند اما امروزه اکثریت صاحبین مشاغل برای سفارش تابلو فلزی ، نوع فلز را استیل انتخاب می کنند و یک تابلو استیل با درخشندگی فوق العاده به نمایش می گذارند .

 

 

تابلو فلزی در رشت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *