نحوه قیمت دهی تابلو های چلنیوم

تابلوهای چلنیوم ( چنلیوم ) امروزه یکی از مهم ترین و بهترین روش های تبلیغات به شمار می روند.  به صورتی که تقریبا در همه ساختمان ها و مغازه ها از این نوع تابلوها استفاده شده است.  تابلوهای چلنیوم ( چنلیوم ) انواع مختلف با مشخصات مختلف دارند. در این مقاله سعی داریم تا شما عزیزان را با قیمت و نحوه قیمت دهی تابلو های چلنیوم ( چنلیوم ) آشنا کنیم.

نحوه قیمت دهی تابلو های چلنیوم
نحوه قیمت دهی تابلو های چلنیوم

قیمت تابلو چلنیوم با در نظر گرفتن سه عامل تعیین می گردد:

  1. متراژ محیط
  2. قطر قلم
  3. پیچیدگی و سادگی طراحی ( تابلو با توجه به  طرح می تواند متریال بر باشد اندازه متریال لازم برای ساخت حروف چلنیوم به نوع طرح بستگی دارد و در بعضی موارد با توجه به نوع طراحی متریال استفاده شده افزایش پیدا خواهد کرد  )

همچنین مواردی که با انتخاب آنها در افزایش قیمت تابلو چلنیوم تاثیر داشته  و در هنگام سفارش باید  به آن توجه نمود عبارتند از:

  1. نوراندریک
  2. پانچ رویه حروف (پلکسی)
  3. پانچ لبه یا رول چلنیوم
  4. نور RGB
  5. پلکسی دوبل
  6. پلکسی آیینه ای

در ازای هرسانت بیشتر شدن قطر قلم از اندازه معمولی ( 5cm الی 12cm ) معمولا سه هزار تومان به مبلغ کل اضافه می شود.

نحوه قیمت دهی تابلو های چلنیوم
گالری قوچ_برندسنتر منطقه ازاد

قیمت چلنیوم ( چنلیوم )

جی اف ار سی gfrc

برای قیمت دادن و مشخص کردن قیمت تابلوهای چلنیوم ( چنلیوم ) بایستی ابتدا بررسی شود که مشتری چه مدل و نوع تابلویی را مدنظر دارد و می خواهد در پروژه خود به کار ببرد. یعنی تابلوها با توجه به نوع و مدل مدنظر مشتری قیمت گذاری می شوند. به صورت کلی قیمت تابلو چلنیوم  ( چنلیوم ) بستگی به مدل حروف، قطر قلم حروف، رنگ، ساده بودن یا نبودن و متریال هایی که ممکن است به چلنیوم ( چنلیوم ) ساده اضافه شود، دارد.

منظور از متریال در تابلوهای چلنیوم ( چنلیوم )، متریال هایی مانند پشت نور بودن حروف، پانچ بودن حروف، دبل بودن حروف و پانچ بودن ورق دور حروف می باشد. که هر کدام از متریال ها قیمتی حدود 5 تا 10 هزارتومن را به قیمت پایه چلنیوم ( چنلیوم ) اضافه می کنند. لازم به ذکر است که مهم ترین قسمتی که در قیمت چلنیوم ( چنلیوم ) تأثیر گذار می باشد، قطر حروف چلنیوم ( چنلیوم ) می باشد.

موارد مهم در قیمت تابلو چلنیوم ( چنلیوم )

برای قیمت گذاری تابلو چلنیوم ( چنلیوم )، همانطور که بیان شد بایستی ابتدا تابلوی مدنظر مشتری توسط کارشناسان فنی مورد بررسی قرار بگیرد. قیمت چلنیوم ( چنلیوم ) بستگی به متریال های زیادی از جمله قطر قلم حروف و ملزوماتی که قرار است در تابلو استفاده شود، دارد.


چراغ های SMD و LED

از جمله ملزومات می توان به چراغ های اس ام دی (SMD) و یا ال ای دی (LED) اشاره کرد که تنوع بسیار زیادی در بازار دارند که این تنوع باعث تنوع در قیمت ها می شود. به همین دلیل می تواند تأثیر زیادی روی قیمت تابلو چلنیوم ( چنلیوم ) بگذارد.

لبه های چلنیوم ( چنلیوم )

لبه های آلومینیومی دور حروف می تواند ساده، رنگی، پانچ و… باشد که هرکدام خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارند. در نتیجه این تفاوت ها، تفاوت در قیمت می باشد که در قیمت نهایی تابلو چلنیوم ( چنلیوم ) تأثیر می گذارد.

نحوه قیمت دهی تابلو های چلنیوم
نحوه قیمت دهی تابلو های چلنیوم

پلکسی گلس ها

از موارد دیگه ای که در تابلوها به کار می رود و در قیمت گذاری تأثیر دارد پلکسی گلس ها و یا ورق های پلکسی هستند که روی حروف به کار می روند. این پلکسی ها نیز انواع مختلف با قیمت های مختلفی دارند که مستقیما در قیمت نهایی تابلو چلنیوم ( چنلیوم ) تأثیر می گذارند. به عنوان مثال جنس های چینی با قیمت ارزانتر و جنس های تایوانی با قیمت بالاتر در بازار موجود هستند.

نوع حروف چلنیوم ( چنلیوم )

حروف چلنیوم ( چنلیوم ) نیز دارای انواع مختلفی می باشد که کاربری های متفاوت با قیمت های متفاوت دارند.  به عنوان مثال حروف چلنیوم (چنلیوم ) ساده تک رنگ با رنگ های قرمز، سفید، مشکی و… با حداقل قطر 13 سانتی متر قیمتی حدود متری 130 ( قیمت ها مربوط به گذشته بوده و به روزرسانی نگردیده است) هزار تومن را دارند. به ازای هر سانتی متر اضافه شدن به قطر حروف متری 3 هزار تومن به قیمت چلنیوم ( چنلیوم ) اضافه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *