لایت باکس تبلیغاتی چیست؟

تابلوهای لایت باکس به سازه هایی اطلاق میگردد که بطور معمول در قالب یک باکس آلومینیومی، چوبی ام دی اف، پلاستیک (پلکسی) ساخته می شود و رویه آن نیز از جنس فلکسی، پلکسی گِلَس (رنگی و کریستالی) و.. بوده که در انواع بدون نور و یا با روشنایی اس ام دی قابل تولید می باشد.

لایت باکس تبلیغاتی چیست؟
بعبارتی لایت باکس به تابلو هایی که نور پردازی آن از پشت تصویر انجام می پذیرد و به صورت یک جعبه می باشد لایت باکس اطلاق می گردد این گونه تابلوسازی در ضخامت های مختلف و با متریال متنوع قابل ساخت و عرضه می باشند.

 

 

ویژگی های لایت باکس تبلیغاتی

لایت باکس ها در کلیه تابلو مغازه ها، سوپر مارکت ها، نمایشگاه ها و فروشگاه ها به علت نوع متریال بکار رفته و کیفیت چاپ، همچنین نور بک لایت که از قسمت پشت به لایت باکس تابیده می شود و جلوه خاص آن؛ در سراسر دنیا بسیار پر طرفدار می باشد.

لایت باکس تبلیغاتی چیست؟

لایت باکس تبلیغاتی یکی از بهترین روش های تبلیغات و معرفی برندها و نام های تجاری در فروشگاه ها و مراکز تجاری و نمایشگاه ها می باشد که این نوع تابلو سازی امروزه بسیار حائز اهمیت می باشد.

لایت باکس تبلیغاتی چیست؟

بسیاری از برندها جهت معرفی و تبلیغات محصول و خدمات خود از تابلوسازی لایت باکس استفاده می نمایند. بدین صورت که بعنوان مثال لوگو و نام تجاری برند مورد نظر را روی لایت باکس طراحی کرده و لایتباکس ها را در اختیار فروشگاه های مورد نظر خود؛ بصورت رایگان و امانی نصب می نمایند.

این نوع تبلیغات با توجه به قیمت مناسب و همچنین تاثیر گذاری آن؛ جهت معرفی و تداوم آشنایی با نام برند و یا محصول مورد نظر بسیار مثمر ثمر می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *