راهنمای انتخاب تابلو کافی شاپ ☕️🍹

چرا کافه شما به یک تابلو سر درب، دکوراتیو و… خاص و فوق‌العاده زیبا نیاز دارد؟ اولین چیزی که مشتریان بالقوه شما در مورد کافه شما می‌بینند، تابلو سر درب آن است. تابلو سر در کافی شاپ نه تنها باید نام و مکان شما را به وضوح نشان دهد، بلکه باید جذاب و دعوت کننده نیز باشد تا توجه رهگذران را جلب کند و آنها را به داخل کشانده و به مشتری تبدیل کند.

یک تابلو طراحی شده با ظرافت و زیبا می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند عمل کند و به شما در جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و‌‌ایجاد یک برند قوی کمک کند.

گروه تابلوسازی پارسه با ارائه انواع تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا، بادوام و چشم نواز به شما کمک می‌کند تا بهترین چهره را از کافه خود به نمایش بگذارید. ما از مواد مرغوب و طراحی‌های خاص استفاده می‌کنیم تا تابلویی بسازیم که واقعاً برجسته باشد و به کافه شما هویتی منحصر به فرد بدهد.

انتخاب تابلو برای سردرب کافی شاپ

انتخاب تابلو سر در کافی شاپ یا تابلو برای قهوه فروشی به عوامل مختلفی مانند سبک دکوراسیون کافه، نوع قهوه یا منویی که ارائه می دهید و مخاطبان هدفتان بستگی دارد. در ادامه کارشناسان گروه تبلیغاتی پارسه بهترین تابلوها را برای سر در کافی شاپ همراه با نمونه کار پینشهاد می کنند.

راهنمای انتخاب تابلو کافی شاپ ☕️🍹

تابلو چلنیوم، درخشش کافه در شب!

تابلو سردر کافه از جنس چلنیوم با حروف برجسته فلزی می تواند با زیبایی تمام نام کافه شما را به نمایش بگذارد.‌‌ تابلو چلنیوم به دلیل دوام بالا، مقرون به صرفه بودن و تنوع رنگ و طرح، انتخابی مناسب برای سردر کافه‌ها می باشد.

راهنمای انتخاب تابلو کافی شاپ ☕️🍹

نماکامپوزیت، تابلویی ماندگار برای کافی شاپ!

تابلو نما کامپوزیت، بادوام، زیبا و چشم‌نواز برای کافی شاپ شما که در هر فصلی مشتریان را مجذوب خود می‌کند و آنها را به نوشیدن قهوه‌ای دلچسب دعوت می‌کند. تابلوهای کامپوزیت در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی موجود هستند و می توانید آنها را با توجه به سلیقه و دکوراسیون کافی شاپ خود انتخاب کنید.

نماچوب،‌‌ایجاد فضایی گرم و صمیمی!

اگر به دنبال تابلویی هستید که حس گرما، صمیمت و دعوت‌کنندگی را به سردر کافی شاپ شما منتقل کند، تابلو نماچوب می‌تواند انتخابی‌‌ایده‌آل باشد. تابلو چوبی کافه با ظاهری گرم و صمیمی، حس دعوت‌کنندگی و آرامش را به مشتریان القا می‌کند و به همین دلیل انتخابی محبوب برای سردرب کافی شاپ به شمار می‌رود.

 

انتخاب تابلو برای داخل کافه بار

انتخاب تابلو مناسب برای دکوراسیون داخلی کافه و کافی شاپ سنتی، کافه رستوران نقشی کلیدی در‌‌ایجاد فضایی گرم و صمیمی و دعوت کننده برای مشتریان دارد. در میان گزینه‌های پشنهادی ما، تابلوهای نئونی، LED، لایت باکس و حروف فلزی می توانید بهترین آن را برای‌‌ایجاد فضایی گرم و دلنشین انتخاب کنید.

تابلوهای نئونی، سوژه‌‌ای برای عکاسی مشتریان!

تابلو نئون کافی شاپ، ظاهری کلاسیک و نوستالژیک که به خوبی با فضای کافه سازگار است.‌‌این طرح تابلو کافی شاپ جلب توجه زیادی می کند و می تواند به عنوان نقطه کانونی دکوراسیون عمل کند.

تابلو ال‌‌ای دی، جادوی مشتریان با نور و رنگ!

تابلوهای LED می‌توانند فضایی صمیمی و دلنشین در کافه شما‌‌ایجاد کنند و مشتریان را به آمدن و ماندن تشویق کنند. برخی از تابلوهای LED قابل تنظیم و برنامه ریزی هستند و می توانید از آنها برای نمایش متن، تصاویر مختلف استفاده کنید.‌‌این تابلوها گرمای کمی تولید می کنند و به همین دلیل برای استفاده در محیط‌های داخلی مناسب هستند.

راهنمای انتخاب تابلو کافی شاپ ☕️🍹

لایت باکس، چراغ راه مشتریان!

شما می توانید به راحتی طرح داخل لایت باکس را تغییر دهید و از آن به عنوان تابلو منو کافی شاپ بزرگ استفاده کنید. تابلو لایت باکس نورپردازی ملایم و مطبوعی‌‌ایجاد می کنند و فضایی دلنشین در کافه بار شما ‌‌ایجاد می کنند. پیشنهاد می کنیم با تصاویر قهوه، نوشیدنی‌های گرم و… یا قرار دادن یک تابلو عکس برای کافه با نورپردازی لایت، فضای داخلی کافی شاپتان را شیک تر نمایید.

 

تابلو حروف فلزی، راهی خلاقانه برای تبلیغ کافه شما!

تابلو حروف فلزی با طراحی‌های متنوع و رنگ‌های مختلف، ظاهری شیک و مدرن به کافه شما می دهند. حروف فلزی به عنوان تابلو کافه رستوران سنتی و کلاسیک جلوه‌‌ای خاص و چشمگیر به محیط کافه می دهند. تابلوهای حروف فلزی با استفاده از لامپ‌های SMD یا LED نورپردازی می شوند. ‌‌این نورپردازی علاوه بر زیبایی، باعث جلب توجه بیشتر به تابلو و خوانایی بهتر حروف می شود.

 

پیشنهاد ما برای انتخاب بهترین تابلو

راهنمای انتخاب تابلو کافی شاپ ☕️🍹

  • اگر می خواهید تابلوای داشته باشید که ظاهری شیک و لوکس داشته باشد، تابلو چلنیوم یا حروف فلزی را انتخاب کنید.
  • اگر می خواهید تابلوای بزرگ به عنوان منوی کلی داشته باشید که نورپردازی ملایم و مطبوعی ‌‌ایجاد کند، لایت باکس را انتخاب کنید.
  • اگر می خواهید تابلو شما، فضایی شیک و زیبا ‌‌ایجاد کند و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی موجود باشد، تابلو نئونی را انتخاب کنید.
  • اگر بودجه کمی دارید، لایت باکس می تواند گزینه‌ی مناسبی برای تابلو کافه قهوه باشد.
  • اگر به دنبال تابلو دیواری کافی شاپ هستید که بتوانید طرح آن را به راحتی تغییر دهید، لایت باکس را انتخاب کنید.
  • اگر به دنبال تابلوای هستید که عمر مفید طولانی داشته باشد، تابلو LED را انتخاب کنید.
  • برای ‌‌ایجاد فضایی صمیمی و گرم که مشتریانتان را مجذوب کند، از تابلوهای نماچوب استفاده کنید.

ایده‌های جذاب برای طراحی و سفارش تابلو کافی شاپ

انتخاب طرحی جذاب و شیک برای تابلو کافه می‌تواند نقش مهمی در جذب مشتری و‌‌ایجاد فضایی دلنشین داشته باشد. در‌‌اینجا به چند‌‌ ایده تابلو برای کافه اشاره می‌کنیم:

1- تابلو با عکس‌های مرتبط با قهوه

می‌توانید از عکس‌های دانه‌های قهوه، فنجان‌های قهوه، نوشیدنی‌های گرم و سرد، گیاه قهوه و یا مراحل تهیه قهوه برای تابلو کافه بار خود استفاده کنید.‌‌ این نوع تابلو حس اشتها و کنجکاوی مشتریان را برای امتحان کردن قهوه‌های کافه شما تحریک می‌کند.

2- تابلو با جملات انگیزشی و بامزه

ر روی تابلو می‌توانید از جملات انگیزشی و بامزه مرتبط با کافه استفاده کنید.‌‌این نوع تابلو می‌تواند لبخندی بر لب مشتریان شما بنشاند و فضایی شاد و صمیمی را در کافه‌‌ایجاد کند.

3- تابلو با منوی کافه

می‌توانید از تابلو برای نمایش منوی کافه خود استفاده کنید. ‌‌این نوع تابلو به مشتریان کمک می‌کند تا به سرعت و به آسانی از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های کافه شما مطلع شوند و انتخاب خود را انجام دهند.

4- تابلو با نقاشی یا طرح‌های هنری

می‌توانید از تابلو برای به نمایش گذاشتن نقاشی یا طرح‌های هنری مرتبط با حوزه کاریتان استفاده کنید.‌‌این نوع تابلو به دکوراسیون کافه شما جلوه‌ای زیبا و منحصر به فرد می‌بخشد.

5- تابلو نئون

تابلوهای نئون می‌توانند جلوه‌ای چشمگیر و جذاب به کافه شما ببخشند و به یک مکان مناسب برای عکاسی و سرگرمی مشتریانتان تا آماده شدن سفارششان، تبدیل شود.‌‌این کار باعث تبلیغ غیر مستقیم شما توسط مشتریانتان در فضای مجازی خواهد شد.

در نهایت بهترین تابلو برای سردر قهوه فروشی یا کافی شاپ شما تابلویی است که منعکس کننده سبک شخصیت و برند شما باشد. وقت بگذارید تا گزینه‌های مختلف را کاوش کنید و تابلویی پیدا کنید که دوستش دارید و فکر می کنید مشتریانتان نیز آن را دوست خواهند داشت. کارشناسان گروه تابلوسازی پارسه در رشت آماده ارائه مشاوره رایگان، پاسخ به سوالات، پیشنهاد و… به شما جهت سفارش تابلو کافه قهوه هستند.

قیمت تابلو کافی شاپ

قیمت تابلو کافی شاپ، کافه سنتی، قهوه فروشی، کافه بار،کافه بستنی و… به عوامل مختلفی مانند نوع تابلو، ابعاد، نورپردازی، طراحی، کیفیت مواد، محل نصب و برند سازنده بستگی دارد.

همانطور که گفتیم تابلوهای چلنیوم، کامپوزیت، لایت باکس، فلزی و چوب از جمله انواع رایج سفارش تابلو برای کافی شاپ هستند. قیمت‌ها از مدل‌های ساده با نورپردازی معمولی تا طرح‌های پیچیده و خلاقانه با نورپردازی قوی تر و متریال با کیفیت بالا متغیر است! شما می توانید در صفحه لیست قیمت تابلو، ارزان ترین و گران ترین مدل تابلو را مشاهده نمایید یا با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *