تابلو کامپوزیت محبوب ترین تابلو تبلیغاتی

می دانیم که امروزه تابلو​سازی به عنوان یکی از بهترین روشهای جذب مشتری به شمار می روند. زیرا مشتری ها بیشتر از هر چیزی تابلو ​مغازه را مشاهده می کنند. تابلو کامپوزیت نوعی از تابلوسازی به شمار می رود که از محبوبیت بالایی برخوردار است.

ورقه های کامپوزیت که برای ساخت و تولید تابلو کامپوزیت استفاده می شوند، برای اولین بار در سال 1969 توسط کشور آلمان مورد بهره برداری قرار گرفتند. پس از آن استفاده از این ورقه ها رونق یافت، تا این که امروزه به یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین ورقه ها در صنعت تابلو سازی تبدیل شده است.

اگر بخواهیم کامپوزیت را به صورت ساده برای شما معنا کنیم، باید بگوییم به معنای ترکیبی از لایه ها می باشد. لایه ها مرکبی که در کنار یکدیگر منجر به تولید ورقه های کامپوزیت برای ساخت می شوند. اصولا کامپوزیت هایی که برای ساخت تابلو کامپوزیت مورد استفاده قرار می گیرند، دارای ضخامت 4 میلی متری هستند.

این ورقه های کامپوزیت از دو ورق آلومینیوم و یک ورقه پلی اتیلن ترکیب شده و به هم چسبیده اند. می دانیم که برای محافظت از آلومینیوم سطح این ورق را با رزین پوشش می دهند. در کامپوزیت های تابلو کامپوزیت نیز برای محافطت از این ورقه های آلومینیومی از رزین استفاده می شود.

می توانیم از این ورقه ها هم در نمای ساختمان ها و هم برای ساخت تابلو کامپوزیت استفاده نماییم. باید بگوییم ورقه های کامپوزیت بسیار سبک هستند. به همین دلیل نیز از محبوبیت بالایی در میان تابلو سازان برخوردار می باشند.

تابلو کامپوزیت محبوب ترین تابلو تبلیغاتی

 

پیشنهاد مطلب: بهترین روش برای تشخیص بهترین تابلو سازی

 

اجزای تشکیل دهنده ساخت تابلو کامپوزیت
اگر بخواهیم در مورد تابلو های کامپوزیت سخن بگوییم، باید بگوییم استفاده ازا ین تابلو ها در عصر حاضر به عنوان محبوب ترین تابلو های تبلیغاتی به شمار می رود. تابلو هایی مدرن و شیک که می توانید در هر مکانی آنها را مشاهده نمایید، تابلو کامپوزیت از حروف برجسته نیز تهیه و ساخته می شود.

اما برای ساخت این تابلو های تبلیغاتی ابتدا نیاز به یک تابلو ساز حرفه ای داریم. اگر تابلو ساز از مهارت بالایی برخوردار نباشد نمی تواند این تابلو های تبلیغاتی را با ظرافت تولید و طراحی نمایید. از جمله اجزای تابلو کامپوزیت می توانیم به ورقه های کامپوزیت، اتصالات و آهن آلات، و در انتها روکش های مخصوص در این تابلو های تبلیغاتی اشاره نماییم.

اصولا تابلو های تبلیغاتی که با ورقه های کامپوزیت تولید و طراحی می شوند، نسبت به دیگر تابلو ها از سبکی و دوام بیشتری برخوردار می باشند. این تابلو کامپوزیت ها بستری مناسب برای استفاده از انواع حروف برجسته به شمار می روند.

به یاد داشته باشید که اگر قصد دارید از تابلو کامپوزیت برای سردر مغازه خود استفاده نمایید، حتما از ورقه های کامپوزیت با کیفیت استفاده نمایید. برخی از انواع ورقه های کامپوزیتی که در بازار هستند، چینی بوده و بی کیفیت می باشند.

این ورقه ها به راحتی در اثر هر نوع ضربه ای دچار فرورفتگی شده و خراشیده می شوند. پس بهتر است برای ساخت تابلو کامپوزیت از مصالح با کیفیت بهره مند شوید. یکی دیگر از مزایایی که می توانیم برای این نوع از تابلوهای تبلیغاتی بیان نماییم، طراحی ساده و آسان آنها می باشد.

می توانید به راحتی چندین رنگ را با یک دیگر تلفیق نموده و یا چند متریال را با هم ترکیب نمایید. با این کار تابلو کامپوزیت شما از جذابیت بالاتری برخوردار خواهد شد. حتما این موارد را در ساخت تابلو تبلیغاتی کامپوزیت به خاطر بسپارید.

پیشنهاد مطلب: آغاز فعالیت تابلوسازی و تاسیس کارگاه تابلوسازی

تابلو کامپوزیت محبوب ترین تابلو تبلیغاتی

 

مزایای استفاده از تابلو های کامپوزیت
یکی از مزایای تابلو کامپوزیت که می توانیم به آن اشاره نماییم، تنوع در رنگ های دلخواه است. می توانید هر تابلویی را با هر رنگی که میخواهید سفارش دهید. تابلو سازان حرفه ای و مجرب ما قادر هستند این تابلو های کامپوزیت را در رنگ های مختلفی طراحی و تولید نمایند.

تابلوهایی که با ورقه های کامپوزیت ساخته می شوند، معمولا ضد زنگ و ضد حرارت هستند. به همین دلیل اگر زمانی محل مورد نظر دچار حادثه ای گردد، تابلو کامپوزیت از این حادثه در امان خواهد ماند. این مزیت می تواند شما را از هزینه های دیگر دور نماید.

می توانیم به راحتی ورقه های کامپوزیت را به اشکال و فرم های مختلف در آوریم. این مزیت نیز منجر شده است تا تابلو کامپوزیت در میان طراحان و تابلوسازان از محبوبیت ویژه ای برخوردار شود. علاوه بر آن می توانیم بگوییم تابلو های کامپوزیت در هر شرایط آب و هوایی نصب و استفاده می شوند.
این تابلو ها بسیار مقاوم هستند حتی در برابر اشعه ی فرابنفش نیز دچار آسیب های جدی نمی شوند. می توانید به راحتی تابلو کامپوزیت را پاکسازی نمایید. هر چند این تابلو ها به هیچ عنوان کثیفی را به خود جذب نمی کنند. گرد و غبار بر روی این تابلو ها باقی نمی مانند.

از این رو تابلو های کامپوزیت همیشه براق و تمیز هستند. این ویژگی نیز می تواند به عنوان یکی از مزایای حائز اهمیت در تابلو کامپوزیت به شمار رود. اگر هم این تابلو ها دچار آلودگی شدند، می توانید به راحتی با آب آن ها را شستشو دهید.

تابلو کامپوزیت محبوب ترین تابلو تبلیغاتی

 

قابلیت ها و قیمت تابلو های کامپوزیت
این که تابلو های کامپوزیت دارای چه قیمتی هستند، بستگی به میزان ضخامت ورقه های کامپوزیتی دارد که برای ساخت تابلو های تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر آن رنگ مورد استفاده در تابلو کامپوزیت نیز منجر می شود تا قیمت این تابلو ها متغیر شود.

اگر از ورقه های ضخیم و با کیفیت برای ساخت تابلو های تبلیغاتی کامپوزیت استفاده نمایید، مسلما قیمت این تابلو ها بالا می رود. پس در زمان سفارش تابلو کامپوزیت به این مسئله دقت نمایید که از ورقه هایی با ضخامت بالا استفاده نمایید. زیرا این تابلو های تبلیغاتی نسبت به تابلوهایی با ورقه های ظریف تر، از دوام و مقاومت بالاتری برخوردار هستند.

شما می توانید را در تابلو کامپوزیت سراسر دنیا بیابید. این تابلو ها در همه جای جهان طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند. تابلوهایی که با ورقه های کامپوزیت تولید می شوند، نسبت به دیگر تابلو ها از هزینه ی کمتری برخوردار می باشند.

یکی دیگر از قابلیت هایی که می توانیم برای تابلو کامپوزیت بیان نماییم، در دسترس بودن ورقه های کامپوزیت است. این مسئله منجر می شود تا در زمان کوتاه تری اقدام به نصب و اجرای تابلو نمایید. می توانیم به صراحت بیان نماییم که این تابلو های تبلیغاتی در عصر حاضر به عنوان زیباترین و مناسب ترین تابلو ها به شمار می روند.

بیشتر مکان هایی که اقدام به نصب تابلو کامپوزیت می نمایند، جایگاه های سوخت، تابلو های مغازه، و نماهای ساختمان های بلند می باشد. حتما بارها در این مکان ها با ورقه های کامپوزیت روبرو شده اید. اگر نه بهتر است بعد از این بیشتر دقت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *