آیا میدانید که چرا تابلو چلنیوم محبوب است؟

تابلو چلنیوم در واقع یکی از جذاب ترین انواع تابلوهای تبلیغاتی است که به دلیل برجسته بودن حروف و نورپردازی زیبایی که دارد خیلی پر طرفدار است.

تابلو چلنیوم محبوب است و به دلیل کیفیت بالا و همچنان ویژگی های متفاوت و منحصر به فردش در چند سال اخیر در صنعت تابلوسازی جایگاه خوبی به دست آورده است.

و در این سال ها انواع روش ها و متریال ها را برای هر چه بهتر و زیباتر کردن این نوع از تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار گرفته است. ویژگی های خوب انواع تابلو چلنیوم محبوب سبب شده تا در این مدت کم این مدل تابلوها به یکی از پر طرفدار ترین و پر تقاضا ترین انواع تابلوها تبدیل شود.

آیا میدانید که چرا تابلو چلنیوم محبوب است؟

تابلو چلنیوم محبوب

بیشتر مردم زمانی که به تابلو چلنیوم محبوب فکر می کنند، اغلب تابلوهای بزرگ و رنگارنگ کنار جاده در ذهنشان می آید. خوشبختانه “تابلو چلنیوم محبوب” یکی از تابلوهای تبلیغاتی جذاب است که برای مدت ها می تواند در ذهن مشتریان شما باقی بماند. بنابراین می توان احتمال مراجعه بعدی مشتریان برای خرید دوباره از شما را افزایش دهد.

پوشش گسترده این نوع تابلوهای تبلیغاتی نسبت به تابلوسازی های دیگر سبب شده تا شرکت های تابلوسازی نیز برای ساخت تابلو چلنیوم محبوب بیشترین درخواست را داشته باشند.

تابلو چلنیوم یکی از درخشان ترین و زیباترین نوع تابلوهای تبلیغاتی است که با استفاده از ورق پلکسی گلاس شفاف و رول چلنیوم اجرا و پیاده سازی می شود و برای روشنایی حروف برجسته تابلو چلنیوم محبوب از لامپ های اس ام دی بهره می برند.

آیا میدانید که چرا تابلو چلنیوم محبوب است؟

مزایای تابلو چلنیوم

• تابلو چلنیوم محبوب در مقایسه با انواع تابلوهای استیل و پلکسی، از قیمت مناسب تری برخوردار است. و همین خود سبب شده که تابلو چلنیوم محبوب واقع شود.

• تابلو چلنیوم محبوب دارای تنوع طراحی بالایی می باشد.

• تابلو چلنیوم محبوب از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و انواع طرح های چرخان و منحنی را راحت تر می توان با آن ایجاد کرد.

• ساخت و ساز تابلو چلنیوم و اتصالات آن راحت تر می باشد.

• تمیزی کاری در این نوع تابلوها بالا می باشد.

• این نوع تابلو از دوام بالایی برخوردار است و برای مدت زمان طولانی می تواند به جذب مشتری کمک کند.

• تابلو چلنیوم محبوب که با استیل اصل ساخته شده اند، در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم هستند و برای محیط های بیرونی هم قابل استفاده می باشند.

• نوردهی این تابلوها بسیار جذاب و چشمگیر است که جنبه ی تبلیغاتی و بازاریابی آن را بالا میبرد.

• تابلو چلنیوم محبوب در مصرف انرژی برق هم به صرفه و اقتصادی تر است.

• این نوع تابلو ها به راحتی زنگ نمی زند. و همه این دلایل خود سبب می شود که تابلو چلنیوم محبوب باشد در نزد همه.

آیا میدانید که چرا تابلو چلنیوم محبوب است؟

معایب تابلو چلنیوم

در کنار تمامی مزایایی که تابلو چلنیوم محبوب دارد، خوب است با معایب این نوع از تابلوهای تبلیغاتی نیز آشنا شوید، البته تابلو چلنیوم معایب چندانی ندارد، از جمله معایب آن می توان به این موارد اشاره کرد: در آوردن حروف ریز در تابلو چلنیوم سخت است.

همچنین ممکن است متریال این تابلو به صورت تقلبی در بازار موجود باشد، بنابراین حتما اگر قصد سفارش تابلو دارید، سعی کنید که از یک تابلو سازی معتبر درخواست کنید تا تابلو مورد نیازتان را برایتان طراحی و آماده نماید.

همچنین برند های معروف و جنس های خوب تابلو چلنیوم عموما دارای تنوع رنگی چندان بالایی نیستند و در نتیجه انتخاب شما بین چند رنگ محدود می شود.

آیا میدانید که چرا تابلو چلنیوم محبوب است؟

انواع تابلو چلنیوم

انواع تابلو چلنیوم در تابلو سازی و همچنین رنگ ها و طرح های قابل پیاده سازی برای ساخت تابلو چلنیوم خیلی گسترده است و به راحتی می توان با هر بودجه ای، نوعی از تابلو چلنیوم را سفارش داد و برای کاربردهای زیر استفاده کرد:

• تابلو مغازه

• تابلو فروشگاهی

• تابلو شرکتی

انواع تابلو چلنیوم در تابلوسازی بسیار متنوع است و صاحبین مشاغل با هر نوع سلیقه ای که داشته باشند می توانند نوعی از تابلو را انتخاب کنند، و همین خود از دلایلی است که تابلو چلنیوم محبوب واقع شده است.

تابلو چلنیوم ساده

اجزای تشکیل دهنده این نوع تابلو تبلیغاتی شامل لبه چلنیوم، پلکسی گلاس، اس ام دی و پی وی سی و منبع تغذیه می باشد که با ظاهری ساده در رنگ های مختلف با استفاده از پلکسی گلاس ساخته و طراحی می شوند.

تابلو چلنیوم پلکسی دوبل

تابلو چلنیوم دوبل، تابلویی می باشد که برای ساخت آن می توان از دو پلکسی گلاس در طرح و رنگ های متعدد بهره برد. تابلو چلنیوم با پلکسی دوبل، با استفاده از پلکسی که اطراف و دور تا دور آن را چلنیوم می پوشاند و اجرا و پیاده سازی می شود و برای زیرساز آن می توان از انواع ورق کامپوزیت، سنگ، چوب، ورق پی وی سی و ترموود استفاده کرد.

تابلو چلنیوم RGB

ساخت تابلو چلنیوم به شیوه RGB استفاده از اس ام دی های RGB و بورد کنترل و پلکسی گلاس سفید انجام می گیرد. ساخت این نوع تابلو چلنیوم مستلزم استفاده از اس ام دی های RGB و آمپر می باشد که نوع آمپر بستگی به تعداد RGB ها دارد.

تابلو چلنیوم نور اندریک

در ساخت تابلو چلنیوم نور اندریک یا تابلو چلنیوم نور مخفی، تابلو ساز بین حروف برجسته چلنیوم و زمینه تابلو، یگ فضای یک سانتی متری ایجاد می کند که در این قسمت لامپ های اس ام دی جاساز می شوند پس از اتمام مراحل ساخت تابلو چلنیوم و نصب آن در محلۀ،

با روشن شدن لامپ های اس ام دی، علاوه بر رویه حرف، یک نور مخفی از زیر حروف به زمینه تابلو، می تابد که یک جلوه کلاسیک و مدرن را برای تابلو تبلیغاتی فراهم می کند.

آیا میدانید که چرا تابلو چلنیوم محبوب است؟

تابلو چلنیوم لترمکس

تنها تفاوتی که با تابلو چلنیوم ساده دارد این می باشد که رویه حروف از دو قسمت رویه و لبه تشکیل می شود. تابلو ساز از یک سطح شیشه ای یک سانتی متری در لبه های حروف به کار می برد که نور از این سطح شیشه ای نیز به چشمان مخاطبان می تابد و جلوه زیباتری برای تابلو فراهم می کند.

و همین تنوع در تابلو چلنیوم سبب شده که تابلو چلنیوم محبوب واقع شود. و باعث شده که تقاضا برای آن بسیار زیاد شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *